מגמות בשוק הבשמים לגברים ב-2020

מגמות בשוק הבשמים לגברים ב-2020

גברים רבים שמים בושם כדי לטפח את עצמם, ולא רק לאחר גילוח. אם בעבר בשמים לגברים שימשו בעיקר כאפטרשייבים, עולם הטיפוח לגברים השתנה מאוד בשנים האחרונות. כיום גברים רבים מחזיקים ברשותם יותר מבושם אחד, ומתאימים אותו לאירועים שונים שהם מגיעים אליהם. לכל סוג של אירוע בחיים אפשר להתאים בושם משלו, ועובדה זו – שהייתה נחלתן של נשים בעיקר בעבר – היא כיום משהו שכל גבר מודרני יודע ומיישם.

בהתאם לכך, יכול מאוד להיות שהבושם ששמים בבוקר לעבודה הוא לא אותו בושם לגברים שנעשה בו שימוש ליציאה בשעות הערב. אירועים שונים דורשים ניחוחות שונים, וההיצע הגדול והמגוון של בשמים לגברים שקיים בשוק מאפשר לבחור באופן חופשי באיזה ריח להתבשם. הדבר החשוב ביותר בבחירת הבושם הוא ההתאמה שלו לטעם האישי של מי ששם אותו. לכן חשוב להתנסות בריחות שונים וגם להתייעץ עם בת הזוג או בן הזוג לגבי מידת ההתאמה של הניחוח.

בשמים מובילים לגברים לשנת 2020

שנת 2020 תיזכר כנראה כשנה לא פשוטה. שנה שבו עברו על העולם תמורות רבות, והנסיבות הבריאותיות החדשות שינו במידה לא מועטה את נסיבות החיים בכל רחבי הגלובוס. למרבה המזל, ניתן להמתיק מעט את השנה הזו עם ניחוחות איכותיים של בשמים מובילים לגברים. הריח המתקתק בהחלט עשה קאמבק מבחינת הטרנד של ריחות בשמים, ומותגים גדולים הוציאו כמה בשמים חדשים לשוק שצברו אהדה גדולה.

אחד מהבשמים המומלצים שיצאו השנה היה "Y", של חברת איב סאן לורן. מדובר במוצר נוסף בסדרת הבשמים לגברים של חברת הענק, והוא מאופיין בריח פירותי ורענן יותר. בושם לגברים נוסף שזכה לפופולריות רבה בישראל הוא "212" של מותג הבשמים והאופנה קרולינה הררה. החברה מפרסמת אותו כבושם עם ניחוח "מפתיע ואטרקטיבי" – והוא בהחלט נכנס לבתים רבים של גברים בישראל.

מגמות נוספות בתחום הבשמים לגברים היו ריחות עזים וחצופים יותר עם גוון אוריינטלי, כמו למשל "דה וואן" של דולצ'ה וגבאנה. השפע של האפשרויות בתחום הבשמים לגברים והניחוחות השונים מאפשר לכל אחד למצוא את הבושם שעונה בדיוק על הטעם האישי שלו.

בשמים לגברים בעלי מודעות עצמית

כדי לבחור בושם ולפתח את הטעם האישי בתחום זה יש להתנסות בכמה שיותר סוגים של ניחוחות. אמנם חנויות הקוסמטיקה הן בדרך כלל מקום שבו ניתן למצוא יותר נשים, אך גם גברים זקוקים להתזה מקרוב של בושם על מנת להחליט מהו הניחוח המועדף עליהם. גברים מודרניים שיש להם מודעות עצמית ומודעות לטיפוח צריכים לדעת שלא מספיק להריח בושם אחד או שניים בחנות – יש לנסות כמה שיותר.

הטכניקה המומלצת לבדיקה של ניחוח היא התזה שלו על כף היד, המתנה של כמה שניות ולאחר מכן הרחה של היד. כדאי לחכות זמן מה בין כל הרחה של בושם – כדי לוודא שהריחות אינם מתערבבים זה בזה.

בשמים בהשראת בשמים פופולריים

אפשרות נוספת שקיימת, עבור מי שרוצה לשלם מעט פחות על הבושם שלו, היא קניית בשמים בהשראת בשמים מובילים אחרים. ישנם לא מעט בשמים כאלה שניתן למצוא בחנויות שונות ברשת ובשווקים. בשמים אלה הם בשמים לגברים המבוססים על ריחות של בשמים מובילים אחרים. הם לא העתק "אחד לאחד" שלהם, אלא מבוססים באופן כללי על עולם הריחות של אותם בשמים ידועים. בהתאם לכך, המחיר שלהם בדרך כלל יהיה זול יותר. המחיר הזול הופך אותם למוצר שכדאי לשקול כאשר מחדשים את רפרטואר הבשמים והניחוחות בחדר האמבטיה. כך ניתן גם לשמור על תקציב שפוי יותר וגם להתאים את הקנייה למגמות ולטרנדים בעולם זה.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי