מאמנת אישית למציאת זוגיות

מאמנת אישית למציאת זוגיות

מאמנת אישית למציאת זוגיות הינה אשת מקצוע בעלת מומחיות, ניסיון וידע בהקניית הרגלים נכונים, הטמעת כישורים וחיזוק נקודות חולשה במגוון תחומי החיים בראשם מציאת זוגיות וניהול מערכות יחסים. התהליך המקצועי בנוי על פי תוכנית סדורה המותאמת באופן אישי וספציפי לכל מטופל וזאת לאחר ביצוע אפיון ואבחון של הנסיבות והקשיים שלו. בשונה מטיפול פסיכולוגי, אימון אישי מבוסס על שיתוף והדדיות ובניית אמון בין המאמן למתאמן. האימון מתחיל בשאלת השאלות הנכונות והצגת העובדות על השולחן: מה חשוב למתאמן בחייו ובזוגיות בפרט? באיזה סוג של זוגיות אני מעוניין ואיזה בן או בת זוג אני רוצה? מהם הקשיים שמעכבים אותי ביצירת ובניית קשר? וכו'. לאחר הצגת השאלות הרלוונטיות וקבלת התשובות הכנות, המאמנת האישית תוכל להתאים את הטיפול באופן מדויק בדגש על מתן פתרונות לבעיות השונות באופן ספציפי, מדויק וממוקד.

המטרות והיתרונות של אימון אישי למציאת זוגיות

האימון האישי נועד לגרום למתאמן להבין מהם סדרי העדיפויות שלו והאם יש צורך לשנותם, לזהות דפוסי חשיבה והתנהגות שעשויים להכשיל את ההיכרות וכן תרגול ואימון מעשי באמצעות יציאה לדייטים ורכישת מיומנויות חברתיות ויצירת אינטראקציה בין אישית. הבסיס למציאת זוגיות הינו בניית וחיזוק הביטחון והדימוי העצמי של המתאמן. רבים מאתנו משקיעים את מרב המאמצים והמשאבים במטרה להשיג עבודה טובה, לגור במקום נעים ולבנות קריירה, אולם כאשר מדובר בזוגיות, אנו נוטים להתנהל בניוטרל ומתקשים לשנות דפוסים. יציאה לדייט אחר דייט ללא התקדמות, אמורה לאותת לנו כי זהו הזמן לעצור ולשנות גישה ובדיוק לשם כך נועד האימון האישי למציאת הזוגיות. מאמנת אישית למציאת זוגיות תסייע לנו לעצור ולשנות את ההתנהלות האוטומטית הרגילה ולמנוע חוויות מתסכלות ועוגמת נפש בדרך לבניית זוגיות מוצלחת.

מה כולל ולמי מתאים אימון אישי למציאת זוגיות?

האימון האישי מבוסס על יצירת אמון, הדדיות, קרבה ואינטראקציה אישית בין המאמנת למתאמן. האפקטיביות של האימון מבוססת על היכרות מעמיקה, התמקדות ומיקוד ויצירת בהירות בכל הנוגע לשאלות שמעסיקות את המתאמן. האימון מתאים גם למי שמעוניין למצוא זוגיות חדשה כחלק מפתיחה של פרק ב' עם ילדים. האימון יתמקד בהקניית כישורים ומתן פתרונות ותשובות גם להתנהלות כלכלית נבונה, מגורים משותפים, היכרות של בני המשפחה עם בן הזוג החדש ועוד. מאמנת אישית למציאת זוגיות הינה בעלת יכולת להעביר אימון הן באופן פרטני והן בנוכחות שני בני הזוג וזאת כאשר המטרה היא שיפור וחיזוק מערכת יחסים וזוגיות קיימת. אימון אישי למציאת זוגיות מתאים לאנשים שנמצאים בשלבים שונים בחייהם: אנשים שטרם חוו זוגיות, אנשים שחוו זוגיות ומעוניינים לפתוח בזוגיות חדשה או לפתוח בפרק ב/, מי שמעוניין לשפר ולטפח זוגיות ועוד.

צילום: freepik

פורסם על ידי