מאיזה גיל גבר יכול לבצע השתלת שיער?

מאיזה גיל גבר יכול לבצע השתלת שיער?

ישראל היא בין המדינות המובילות בעולם מבחינת שיעור הקירחים. לא בררו מדוע, אך נראה שיש קשר גם לגנטיקה וגם ללחץ שיש בישראל בכל מקום ומקום. מספיק לעלות על הכביש בכדי לראות איזה מדינה לחוצה אנחנו וזה מלמד אותנו מדוע יש כל כך הרבה קירחים בארץ. כיום קירחות מתחילה בגיל מאוד מוקדם ולכן עולה השאלה מאיזה גיל אפשר לבצע השתלת שיער לגברים ?

אם כן אנו חייבים לציין כי כיום אפשר לעשות השתלה מגיל צעיר מאוד. כמובן שכל מקרה לגופו וכדאי לברר עם המכון האם אפשר לעשות את ההשתלה אך גם אם אתם צעירים ואתם מתחילים להקריח כדאי לכם לברר האם אתם יכולים לעשות השתלה וכך לחזור למראה הרגיל שלכם שכה אהבתם ללא קרחת.

רוצים לבצע השתלה? שימו לב לצוות של המשתילים

אם אתם רוצים לבצע השתלת שיער לגברים אתם חייבים לבחון מי הרופא שמבצע את ההשתלה בכדי להבטיח כי היא תהיה ברמה גבוהה. אך שימו לב, לא די לברר מי הרופא שמבצע את ההשתלה אלא כדאי גם לברר מי הצוות שעובד אתו.

עליכם להבין כי הצוות שהרופא עובד אתו משפיע מאוד על ההשתלה ולכן כדאי לברר עליו פרטים. כדאי לכם לברר איפה הם למדו את המקצוע, כמה זמן הם עוסקים בתחום, מה הידע שלהם כולל על השתלה וכיצד הם מסתדרים עם הרופא שמבצע את ההשתלה. ברגע שתבררו את כל הפרטים הללו תדעו האם הצוות הוא ברמה גבוהה והאם כדאי לכם לבחור במכון זה תודות לצוות שעובד בו.

אל תעשו השתלה מבלי לוודא כי למכון ההשתלה יש ביטוח

עליכם להבין כי השתלת שיער היא דבר מאוד בטוח ונדיר שמתרחשות בו תקלות. אך תקלות יכולות לקרות ולכם יכול להיגרם נזק. אז מה עושים? קודם כל עליכם לבחור את המכון הטוב בשוק בכדי להוריד למינימום את הסיכון לבעיות וכשלים.

לצד זאת כדאי גם לוודא כי למכון יש ביטוח. אם למכון יש ביטוח אזי ברגע של בעיה אתם תקבלו פיצוי מהביטוח ולא תצטרכו להסתבך בתביעת המכון. בין אם אתם עושים את ההשתלה בחו"ל ובין אם אתם עושים את ההשתלה בארץ כדאי לוודא כי למכון יש ביטוח וכך נישן בשקט בלילה בידיעה שאנו נמצאים בידיים בטוחות.

אל תבצעו השתלה מבלי להיפגש עם המשתיל לפני כן לפגישת ייעוץ

אם אתם רוצים לבצע השתלה כדאי לכם להיפגש עם הרופא המשתיל בכדי שהלה יבחן האם אתם מתאימים לביצוע ההשתלה ובכדי שיסביר לכם על ההליך. אם אתם עושים את ההשתלה בחו"ל אזי אתם יכולים להיפגש עם הרופא בזום. בכל מקרה לא כדאי לוותר על הפגישה המקדימה מכיוון שיש לה השפעה גדולה על הצלחת הטיפול וההשתלה.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי