לקשט את יום ההולדת שלכם בצורה מושלמת

לקשט את יום ההולדת שלכם בצורה מושלמת

יום הולדת יש רק פעם אחת בשנה. ולכן, כל אחד מוכרח לחגוג את היום המיוחד בהתאם – עם הרבה חברים, משפחה, מתנות כיפיות ובעיקר הרבה כיף ושמחה. כמו בכל יום הולדת, מוכרחה להיות אווירה טובה ומסיבתית במיוחד ואת זה אפשר לעשות בקלות בעזרת האביזרים והקישוטים המתאימים ביותר.

אם כבר חיפשתם ומצאתם הפעלה ליום הולדת ואתם בעיצומן של ההכנות לקראת יום ההולדת של ילדכם, ריכזנו עבורכם את הקישוטים המרכזיים שמוכרחים להיות בכל מסיבת יום הולדת מדליקה ונוצצת במיוחד. ניתן להשיג את האביזרים והקישוטים האלו בכל חנות יום הולדת מקצועית ואיכותית המתמחה בכך. זכרו לערוך השוואות מחירים בין כולם בטרם תבצעו את ההזמנה.

בלונים מיוחדים

האמירה של "אין חגיגה בלי עוגה" היא נכונה לחלוטין, אך ניתן לומר שאין חגיגה גם בלי בלונים – ורצוי כמה שיותר! ניתן למצוא מגוון בלונים מיוחדים לקישוט מסיבת יום ההולדת, ישנם בלוני הליום גדולים במיוחד בצורת מספרים או אותיות מהם ניתן להרכיב משפט כמו "רומי חוגגת יום הולדת 5" ועוד.

בנוסף לכך, ניתן למצוא את הטרנד החם של השנה שהוא בלונים צבעוניים וזוהרים. מדובר בבלונים שקופים במיוחד שסביבם נכרכת שרשרת לדים זוהרת, קישוט מדליק במיוחד שמשדרג בקלות ופשטות את האווירה של המסיבה.

קישוטי תלייה מדליקים

בנוסף לבלונים מיוחדים ויפים, מומלץ לתלות גם קישוטי תלייה צבעוניים במיוחד כמו אהילי נייר במגוון צבעים, שרשראות תלייה בצבעים האהובים על ילד/ת יום ההולדת, דגלונים מדליקים ושלטים ענקיים המכריזים שכאן מתקיימת יום הולדת נוצצת במיוחד!

מכיוון שישנם הרבה קישוטים מסוגים שונים וצבעים מגוונים, מומלץ לבחור מספר צבעים מסוים של קישוטים שיהיו במסיבה כך שכל הקישוטים יחד יתחברו בקונספט אחד הרמוני. לדוגמה ניתן לשלב את הצבעים זהב, כסוף ולבן או צבעים יותר צבעוניים לילדים שאוהבים כמו ורוד, סגול ולבן שבנות אוהבות במיוחד.

עמדת צילום עם אביזרים

בדור הסמארטפונים הכל חייב להיות מצולם בכל רגע נתון, ולעלות לאינסטגרם כמה שיותר מהר. לכן, תוכלו להכין עמדת צילום מדליקה למסיבת יום ההולדת עם מגוון אביזרים מיוחדים שאיתם הילדים יוכלו להצטלם כמזכרת מים ההולדת.

לדוגמה מסגרות מרובעות וצבעוניות עם שם ילד/ת יום ההולדת ותאריך, מסגרת צילום בסגנן פוסט באינסטגרם וגם מגוון אביזרים שניתן להחזיק ולהצטלם איתם כמו משקפיים, כובעים, שפמים מצחיקים ועוד.

כלים חד פעמיים ממותגים

בין אם המסיבה נערכת בביתכם או במתחם מיוחד ששכרתם לכבוד המאורע, מומלץ כמובן להגיש את האוכל והכיבוד בכלים חד פעמיים שיקלו עליכם בסיום המסיבה וגם ישמרו על בטיחות הילדים. במידה והחלטתם לערוך את מסיבת יום ההולדת בהתאם לקונספט מיוחד כמו מסיבת יום הולדת מהאגדות, גיבורי על, או מסיבה עם קונספט מיוחד של צבעים וקישוטים – ניתן לרכוש מגוון כלים חד פעמיים כמו כוסות, צלחות, סכו"ם ומפיות ממותגות עם הדמויות האהובות או צבעים מיוחדים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי