לפתוח את היום באנרגיות

לפתוח את היום באנרגיות

למה אומרים שארוחת הבוקר היא הארוחה הטובה ביום? במה היא מועילה ולמי? מה מומלץ לאכול בארוחת הבוקר ומה פחות? ואילו הרגלים נוספים מומלץ לאמץ כדי לפתוח את היום באנרגיות חיוביות? תתעוררו, קחו לעצמכם כוס מים, זרקו ביצה או שתיים למחבת וצלמו מסך: אלו הטיפים שיפתחו לכם את היום בצורה הטובה, האנרגטית והבריאה ביותר!

  • המאמר לא נכתב ע"י תזונאית

התעוררתם, צחצחתם שיניים, שטפתם פנים, מה הלאה?
מה שותים, מה אוכלים, מה עושים וממה נמנעים, על מנת להתחיל את היום מלאי מרץ ואנרגיות להמשך היום?

פתחו את הבוקר עם כוס מים

כוס מים בבוקר תמריץ ותחדיר אנרגיות טובות בכל מערכות הגוף! בנוסף, כאשר אתם מתעוררים וקיבתכם ריקה, מומלץ לשתות כוס מים על מנת לחזק את המערכות החיסוניות, למנוע ולרפא מחלות שונות. וזו רק ההתחלה, שתיית מים על קיבה ריקה מזרזת את חילוף החומרים ומטיבה אותו.

כוס מים על הבוקר תסייע בתהליך הרזיה ושמירה על המשקל בכך שתתרום לשובע ותלחם בתחושת הרעב. כמו כן, שתיית מים משפרת את נראות עור הפנים והגוף, מצעירה אותו, ממלאת אותו בברק ובזוהר.

ואם אתם לא טיפוסים של מים, ישנן דרכים רבות לפלפל את כוס המים של הבוקר – הוסיפו נענע, לימון, מלפפון, בזיליקום, ג'ינג'ר או אפילו חתיכות פרי עסיסי, זה משדרג את טעם המים פלאים.
אז איך אתם עם מים בטעמים? 😉

ממהרים? עייפים? עצלנים? – אל תדלגו על ארוחת הבוקר!

ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביום, היא פותחת את היום עם אנרגיות, עם שובע, עם טעם טוב ועם מורל גבוה.
בעצם, ארוחת הבוקר היא זו שמנהלת אתכם במהלך היום.

המזון, ממלא את מאגרי האנרגיה אשר התרוקנו במהלך הלילה. בנוסף, הוא מסייע לפעילות מעיים תקינה וסדירה ומזרז את חילוף החומרים. יחד עם זאת חשוב להקפיד לאכול ארוחות נכונות, לא כבדות ומעמיסות יתר על המידה וכמובן בריאות.

מחקרים הראו כי ארוחת הבוקר משפרת פלאים את התפקוד המוחי ויכולת הריכוז. יחד עם זאת, מחקרים הוכיחו כי אנשים אשר מוותרים על ארוחת הבוקר במהלך היום, נוטים יותר למצבי רוח נפולים, חרדות ודיכאונות.

אז איך מומלץ לפתוח את הבוקר?

התחילו את הבוקר עם כוס מים, המשיכו לארוחת בוקר משביעה, קלילה, מרעננת ובריאה הכוללת ביצים, גבינות, ירקות, דגנים (רצוי מלאים) וכדומה.

הורים? חנכו את הילדים שלכם לפתוח את הבוקר עם ארוחה מזינה ומשביעה, זה ישפר להם את הביצועים בלימודים, יעלה את רמת האנרגיות וחשוב לא פחות, יפתח אצלם הרגלים בריאים לצריכה ארוחת בוקר בתחילת כל יום.

אם תסגלו לעצמכם את ארוחת הבוקר כהרגל, אתם תופתעו לגלות לאחר מספר שבועות שהגוף כבר מבקש אותה לבד מיוזמתו. כך הוא גוף האדם, מתרגל לטוב בקלות.

אז שיהיה לכם בתיאבון, לבריאות ויום מלא אנרגיות!

קראו עוד אצלנו באתר

צילום: Depositphotos

פורסם על ידי