לפני שהקיץ יגיע – כך תבחרו בריכה ביתית

לפני שהקיץ יגיע – כך תבחרו בריכה ביתית

נמאס לכם לרוץ עם הילדים כל קיץ לבריכה העירונית? היא צפופה, לא תמיד נקייה וגם לא כל פעם פתוחה בשעות שנוחות לכם. הייתם רוצים כל כך בריכה פרטית, שקטה, כזו שלא צריך להכנס לאוטו ולארוז תיק עם מלא בגדים להחלפה ואוכל בשביל להגיע אליה וליהנות ממנה. אם כך הדבר, הרי שמה שאתם צריכים זו בריכה ביתית. בריכה שתחכה לכם כל יום, כל השנה, בחצר הבית שלכם ובלי הרבה מאמץ כלל אתם פשוט קופצים לתוך המים הצלולים שבה ונהנים מכל דקה.

איך בוחרים בריכה ביתית

טרם רכישת בריכת השחייה הביתית כדאי להכיר את הסוגים השונים של בריכות השחייה הביתיות הקיימים בשוק בישראל.

הסוג הראשון של בריכות ביתיות, שהוא גם אחד הסוגים הנפוצים ביותר, הוא בריכות השחייה הביתיות מבטון. בריכה זו נבנית לפי הנחיות של מהנדס בנייה ועל פי תוכנית, בה מפורטים עומק הבריכה, צורתה, העיצוב שלה, האביזרים שלה, מיקומם ועוד. לתהליך הבנייה של בריכת הבטון מספר שלבים הכולל חפירה באדמה, ביסוס הבריכה באופן שנקבע על ידי מהנדס הבנייה האחראי, טפסנות והעברת הצנרת, יציקת השלד של הבריכה ואיטומה. את בריכות השחייה מבטון שאנו בחברת "ספיר בריכות" בונים אנחנו מחפים בקרמיקה או פסיפס, דבר המעניק להן יופי ויוצר אווירה ביתית ונעימה. תהליך בנייה זה יכול לקחת בין 60 ל-120 ימים ועלותו, ביחס לאפשרויות האחרות שמיד יוצגו, היא היקרה ביותר.

סוג נוסף של בריכות שחייה ביתיות הן בריכות השחייה המתועשות. בריכות ביתיות אלו נראות כמו בריכות מבטון אך עשויות מחומרים אחרים ופועלות בדרך שונה. בריכות אלו עשויות מפאנלים תרמו-פלסטיים, המגיעים מוכנים כבר לשטח הבנייה, שם הם מוצבים ומחוברים בהתאם לצורת הבריכה הרצויה. ניתן להתאים באופן אישי את צורת הבריכה לדרישות השטח ורצון הלקוחות. דפנות הבריכה המתועשת מחופות ביריעת ויניל הנחשבת חזקה ועמידה ביותר. תהליך בנייה זה לוקח כשבועיים ומחירו נוח הרבה יותר.

לבסוף, ישנה את בריכת השחייה הביתית העשויה מפיברגלס. בריכה זו מגיעה בגודל, צורה וצבע קבועים היישר מהמפעל. היא עשויה לגמרי מפיברגלס ובעלת גימור מיוחד העמיד לפגעי מזג האוויר הישראלי. כדי להתקין בריכה זו בחצר הבית יש לחצוב עבורה בור מותאם בחצר ולהציבה בבור. לאחר מכן ניתן למלא אותה במים ולהשתמש בה באופן מידי. משך ההתקנה של בריכה ביתית מסוג זה הוא כיומיים עבודה ומחירו מתאים לכל כיס.

בריכות ביתיות מזמינים רק מחברת ספיר בריכות שחייה ומערכות ספא. החברה הוקמה בשנת 1998 וכיום היא מובילה את תחום בריכות השחייה ומערכות הספא והג'קוזי בישראל. החברה מתכננת, משווקת ומתקינה מגוון דגמים של בריכות שחייה ביתיות בכל הארץ, החל מבריכות בטון, דרך בריכות פיברגלס בשלל גדלים ועיצובים מרהיבים ועד בריכות תעשייתיות בעיצוב מותאם אישית. כמו כן, ספיר מתמחה בשיווק אביזרים וציוד לבריכות הביתיות ופיתוח סביבתי של הבריכה.

פורסם על ידי