לעבור דירה בבת ים בלי להיעקץ

לעבור דירה בבת ים בלי להיעקץ

בת ים נחשבת לאחת מ-15 הערים הגדולות בישראל מבחינת כמות האוכלוסייה וכעיר עם כל כך הרבה תושבים, אין פלא שגם כמות מעברי הדירות והביקוש לשירותי הובלה הוא מהגבוהים בישראל.

אך בבת ים כמו בישראל, הפיקוח על שירותי הובלות למגזר הפרטי שואף לאפס ובמציאות שבה כמעט כל אחד יכול להציע את השירות, עולה השאלה איך להישמר מעקיצות של חאפרים ולבחור חברת הובלה מומלצת תוך הוזלת העלויות. בפועל כפי שתוכלו לראות מדובר בכמה פעולות פשוטות שתוכלו להתחיל וליישם כבר עכשיו.

זקוקים לשירות הובלה? להשוואת מחירי הובלות בבת ים לחצו כאן!

החשיבות של בחירת חברת הובלה מומלצת בבת ים

לא משנה אם אתם צריכים להעביר פריט בודד או שאתם עוברים דירה, לבחירת חברת ההובלה יש חשיבות מכרעת על המחיר שתשלמו ועל איכות השירות שתקבלו ובניגוד לענפים ושירותים אחרים, כאשר עוסקים בהובלה, כל טעות יכולה לעלות לכם ביוקר – הן מבחינת המחיר והן מבחינת הקשיים שיכולים להתגלות.

מובילים שלא מגיעים לבצע את ההובלה למרות שכבר סיכמתם איתם, העלאת מחירים ברגע האחרון, היעלמות או שבירה של חפצים במהלך ההובלה הם רק חלק מהתופעות שצריך להישמר מהן. איך עושים את זה? עקבו אחר ההמלצות הבאות ותוכלו לסנן את ההצעות באופן חכם כך שבסופו של תהליך תישארו עם חברת הובלה מומלצת בבת ים ועוד במחיר מוזל.

התחילו בבת ים

מאחר שבת ים היא אחת הערים הגדולות, פועלות בה הרבה חברות הובלה ואם תעקבו אחר הכללים לא תתקשו למצוא בה חברות הובלה מומלצות.

החשיבות של התמקדות במובילים וחברות מתוך בת ים מאוד גבוהה מאחר שנותני שירותים מקומיים שצריכים להגיע אליכם, יוכלו לבצע במרבית המקרים את אותה הובלה בפחות כסף כתוצאה מהיעדר נסיעות ארוכות ומיותרות.

בנוסף, בחירה בחברה מקומית יכולה לסייע בקבלת שירות וליווי טובים יותר מפני שמוביל מבת ים יכול להגיע אליכם בקלות לצורך הצעת מחיר או אספקת קרטונים ביחס מוביל מעיר אחרת שהפעולות הפשוטות הללו יהיו לו קשות יותר לביצוע.

התמקדו בחברה מתאימה

מהי חברת הובלה מתאימה? תלוי מה אתם צריכים להעביר ובעוד שמוביל בודד עם טנדר יכול להיות מעולה להובלת מקרר במחיר זול, הוא לא יהיה הבחירה הנבונה אם אתם צריכים להוביל דירה שלמה.

לכן, חשוב לבחור את חברת ההובלה בבת ים על פי הצורך שלכם. באופן הזה ניתן לחסוך סכומי כסף משמעותיים אך יחד עם זאת גם להבטיח שירות מקצועי שעומד בציפיות.

כך תבדקו שלחברה יש ביטוח

כמעט כל מוביל יספר לכם שיש לו ביטוח אך בפועל המציאות רחוקה במקרים רבים מההבטחות.

זה נכון שלמרבית חברות ההובלה והמובילים יש ביטוח אך לא זה שאתם מתכוונים אליו. בעוד שמובילים רבים מתגאים בביטוח רכב, אנו מתכוונים בכלל לביטוח הובלה שהוא מסמך אחר לחלוטין שמבטח אתכם במהלך כל ההובלה – מהאריזה, דרך ההעמסה והנסיעה ועד לפריקת התכולה בדירה החדשה.

אז איך פותרים את הפלונטר בקלות? בקשו לראות העתק של תעודת ביטוח המשא וההובלה במו עינכם. באופן הזה תהיו בטוחים שאתם מבוטחים ושניצבת מולכם חברת הובלה מכובדת ורצינית.

כל הובלה חייבת להיות מלווה בחוזה

כפי שהזכרנו, מובילים שנעלמים והעלאת מחירים הן תופעות שכיחות למדי אך ניתן להימנע מהן באופן פשוט. כל מה שצריך לעשות הוא להחתים את המובילים על חוזה הובלה.

החוזה צריך להתייחס לכל הפרטים שעולים לכם בראש ובפרט למחיר, לכתובות הדירות, לציין האם יש מעליות, לציין את כמות התכולה ומה התשלום שצריך להוסיף עבור חריגה כלשהי ולבסוף חשוב לציין את התשלום שלכם ושל חברת ההובלה במקרה של היעדרות או ביטול.

כמה עולה הובלה בבת ים? השוו לפחות 3 הצעות

המחיר של שירות הובלה בבת ים מאוד דינאמי ומושפע מעונתיות ועומסי עבודה של המובילים. לצורך ההשוואה, הובלה בחורף יכולה להיות זולה יותר ב-25% ביחס לאותה הובלה בקיץ.

לאור זאת ברור מדוע הדרך הטובה ביותר להוזיל את המחיר היא פשוט להשוות מספר הצעות מחיר. ההמלצה הרווחת היא להשוות 3 עד 5 הצעות בהתאם לנפח ההובלה והסכום הכספי המבוקש. באופן הזה תוכלו להזמין את אותו השירות אבל בהנחה משמעותית שיכולה להגיע למאות שקלים די בקלות.

מתי להתחיל ולחפש חברת הובלה בבת ים?

זה שיש הרבה חברות הובלה בבת ים לא אומר שצריך לחכות לרגע האחרון כדי להשוות מחירים ולבדוק את תנאי השוק.

יותר מזה, חיפוש ברגע האחרון עשוי לייקר את המחיר של הובלת הדירה ולהשאיר אתכם עם היצע מאוד מדולל של חברות פחות מומלצות שפנויות דווקא בשעות שלא נוחות לכם.

חיפוש חברת הובלה חודש וחצי לפני המעבר תפתח בפניכם הרבה יותר אפשרויות וחברות מומלצות והכל במחיר יותר נוח.

תוכלו לקרוא את הכתבה המורחבת שדנה בשיטות למניעת עקיצות בהובלה שהתפרסמה באתר ASK5 אנו מאחלים לכם הצלחה ובטוחים שאם תעקבו אחר ההמלצות, תוכלו לעבור דירה באופן הרבה יותר רגוע, עם חברת הובלה מקצועית תוך הוזלת העלויות באופן משמעותי.

צילום: 123rf.

פורסם על ידי