למה משרד תיווך בבת ים?  

למה משרד תיווך בבת ים?  

כנראה שמשרד תיווך טוב יעשה לכם את הסדר שצריך ויניח כל דבר במקום הנכון "על המדף".

השוק שפורח וגודל בקצב נורא מהיר בשנים האחרונות בבת ים "אילץ" כל משרד תיווך בבת ים לבחור את הסוכנים המרשימים ביותר בשוק. ואכן מתווכי הדירות מכירים את כל האזורים כאילו גדלו שם (חלקם אכן גדלו שם).

הם ידעו להגיד לכם איפה נמצא הפלאפל הכי טוב בעיר, הסופר הכי זול, הפארק שהכי נחמד לטייל בו ובעיקר לדעת מה הוא האזור שהכי מומלץ עבורכם על פי האינטרסים האישיים שלכם. אבל למה בדיוק צריך את זה ?

דוגמא? הנה דוגמא – בהרבה מהמקרים שאנחנו רוצים למכור בית אנחנו נתקלים במחירים מאד "רגשיים" של מוכרי הנכס. המחירים האלה הם לאו  דווקא מציאותיים ושקולים נכון.

בגלל שבת ים נמצאת בפריחה הגבוהה ביותר שהייתה לה מזה שנים לא כולם יודעים איך לתאם לכל דירה את המחיר שמגיע לה על ידי ביסוס של מה שקורה כרגע בעיר.

אלטרנטיבה לתל אביב ?

בת ים היא בת ים, היא לא מנסה להיות כמו תל אביב והיא גאה בקסם הבת ימי שלה אבל במהלך השנים האחרונות קו החוף של בת ים נותן תנופה מהירה וגבוהה ומזכיר מעט את טיילת תל אביב.

בתי מלון על קו החוף, מגדלי מגורים ענקיים, טיילת שפרוסה על כמה קילומטרים טובים ומלאה בחנויות ברים מסעדות ועוד.. כל זה נותן לבת ים מעט תחושת "תל אביב" למי שמחפש, אבל לבת ים יש את הקסם שלה. תגיעו, תראו.

"מרוץ בת ים"

השוק למכירת נכסים בבת ים והתחרות על ליבו של הלקוח לא פוסקת לרגע. מתווכים מפולפלים מגיחים מכל פינה וכולם רוצים את כל העוגה, אפילו לא רק חלק ממנה.

במשרד תיווך כמו הום פלייס לא מפחדים מתחרות אבל כן חשוב להם שידעו שהם לא "זורקים" את המתווכים שלהם למכור דירות בכל מני ערים מבלי שיש להם את העודף ידע על העיר שבה הם עובדים (לגבי הפלאפל, נסו אותם) יש הרבה מה להכיר ולחדש לכם על בת ים ובמשרד תיווך טוב ידעו לעשות את זה כמו שצריך ובשקיפות הכי מלאה שיש.

דירות במגדלים גבוהים במיוחד, דירות מרובות חדרים, דירות עם מעט חדרים ודירות קרקע בלב העיר, בשכונות הפנימיות, על קו החוף ועוד מגוון רחב של דירות למכירה בבת ים מסודרות לכם באתר בצורה נוחה ונגישה – home-place.co.il.

פורסם על ידי