למה כדאי לקנות עוקבים לאינסטגרם

למה כדאי לקנות עוקבים לאינסטגרם

לקנות או לא לקנות, זו השאלה. אז למה כן? כולם רוצים להיות באינסטגרם, אנשים מפורסמים ואנשים אנונימיים, זמרים ושחקנים ודוגמניות וסלבריטאים ובעלי מותגים ויזמים ועסקים. להקים עמוד אינסטגרם זה קל, אבל לעורר מעורבות חזקה של עוקבים לעמוד חדש, זה כבר הרבה יותר קשה. זה קשה, מפני שכשיש כל כך הרבה פרופילים והרבה מהם וותיקים ועם הרבה מעורבות ולייקים, אנשים פחות נכנסים לעמודים שיש בהם מעט עוקבים. כן, אפילו אם התכנים שבפרופיל איכותיים, מלהיבים ומרשימים. שמות מפורסמים יכולים להביא כניסות ומעורבות, כמעט ללא מאמץ, כל היתר צריכים להביא משהו נוסף. אם אתם רוצים לראות תוצאות בפרופיל העסקי או בפרופיל החברתי שלכם באינסטגרם, לקנות עוקבים יאפשר לכם להקפיץ את התוצאות במהירות.

למשוך את תשומת לב הקהל שלכם

תארו לעצמכם רחוב עמוס באנשים ולפתע רואים מישהו או מישהי, עם לבוש נועז או יוצא דופן, ברור שהעיניים מסתובבות ותשומת הלב מופנית לשם. זה בדיוק הדבר עם פרופיל שיש לו הרבה מאוד עוקבים. קניית עוקבים באינסטגרם מסיטה מהר יותר את תשומת הלב לעמוד שלכם, לתכנים שלכם. אל מה שאתם מספרים, מצלמים, מעלים. אם פתחתם עמוד חדש כדי לקדם את העסק שלכם או שאתם רוצים קהל מכל סיבה אחרת למשל כאומנים מתחילים, זהו הנתיב המהיר להביא עניין. פתחתם עמוד, העליתם תכנים, השקעתם אבל מספר העוקבים או הלייקים שהספיקו להגיע רחוק מלהרשים? ברגע שקונים כמות גדולה של עוקבים, ההמשך הטבעי ימהר להגיע. הרבה יותר אנשים פתאום ישימו לב. הרבה אנשים יתחילו לעקוב בתגובת שרשרת שמזינה את עצמה.

לשים את הזרקור על הפרופיל שלכם

קנייה של עוקבים לאינסטגרם דומה לקידום אתרים בגוגל. בשני המקרים, פשוט מפנים זרקור חזק שמראה את הדרך פנימה. הרי אתר יכול להיות אתר מצוין ופרופיל אינסגטרגם יכול להיות פרופיל מצוין, גם לפני שהרבה אנשים היו מודעים לכך. אבל, ברגע שפתאום האתר מופיע במקום גבוה בגוגל, פתאום המון אנשים מגיעים אליו (מה שעוד יותר מעלה את הדירוג בגוגל). ואותו הדבר בפרופיל האינסטגרם – ברגע שאנשים מבחינים בפרופיל שיש בו לא כמה עשרות בודדות של עוקבים אלא הרבה אלפים של עוקבים, מאוד מסקרן להיכנס ולבדוק במה מדובר. החשיפה היא זו שנותנת הטורבו לחיזוק הפרופיל, מהר יותר.

קצב מהיר – תוצאות מהירות

וזו הנקודה שצריך להבין – סביר להניח שבשלב הזה אתם רוצים לראות תוצאות ומהר. אתם רוצים לראות מעורבות של העוקבים ולראות את קהל היעד שלכם מגיע. אתם רוצים להיות מרוכזים בעסק שלכם, בלהביא לקוחות והכנסות או להוסיף תכנים אפקטיביים. אז במקום להיות מוטרדים ולנסות לחשוב מאיפה להביא את העוקבים שחסרים לכם, צריך להתרכז בעיקר ואת הפוש הראשוני בכמות העוקבים פשוט לקנות.

להרגיש פופולריים, לחשוף את היצירה שלכם לקהל רחב, להביא קהל למותג שלכם או לקוחות לבית הקפה שלכם או אנשים שיקנו את התכשיטים שלכם – לא חסרות מטרות שאפשר להשיג בעזרת תכנים מעולים באינסטגרם. לקנות כמות עוקבים התחלתית ולאחר מכן להמשיך להעלות תכנים מוצלחים וליצור קהילה מתעניינת ומעורבת. זה כל מה שצריך כדי לקצור את הפירות הרצויים לכם.

 

 

 

פורסם על ידי