למה כדאי לפתוח חנות מקוונת גם לעסק הקטן שלכם?

למה כדאי לפתוח חנות מקוונת גם לעסק הקטן שלכם?

בעידן הקורונה חנות מקוונת היא הדרך הבטוחה להשיג לקוחות

עסקים קטנים לעיתים מתקשים להחזיק מעמד ולהישאר רווחיים לאורך שנים, בפרט בתקופות שבהן ישנו משבר כלכלי במדינה כולה. תקופת הקורונה פגעה בלא מעט עצמאים וכאשר העסק איננו גדול ויציב מספיק, הסיכוי שלו להצליח בתום המשבר הכלכלי, הולך ומצטמצם. אחת מהדרכים "להגדיל" עסקים קטנים מבלי שבפועל תוסיפו שטח בנוי של חנות פיזית – היא להקים חנות מקוונת. המשמעות היא, שאותו העסק יעלה אתר עסקי לרשת, יתחיל להעניק שירות ללקוחות גם באינטרנט לרבות משלוחים – ומכאן שקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלו עשוי להתרחב בצורה משמעותית. על אף שמדובר בהשקעה לא מבוטלת של זמן וכסף, ייתכן שהקמת אתר עסקי היא בדיוק התוספת המתאימה לעסק הקטן שלכם, זו שתסייע לו לשמור על רווחים גבוהים גם במצבי חירום – ותעניק לכם ביטחון פיננסי אפילו בזמנים קשים.

חנות מקוונת יכולה למשוך לקוחות חדשים

אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר של חנות אינטרנטית היא שאין צורך שלקוח יגיע עד למיקום החנות עצמה, בכדי להתרשם מן הסחורה. כלל הסחורה המוצעת למכירה מתועדת בתמונות, המשולבות באתר האינטרנט של העסק ולצידן טקסט, המפרט את עיקרי המוצר ונתוניו. היכולת להיכנס לגלריית התמונות באתר העסקי שלכם, מעניקה לכל גולש את יכולת הבחירה באשר לרכישת מוצר כזה או אחר. מלבד תקופת משבר כמו הקורונה, האופציה ליהנות ממגוון המוצרים באופן ויזואלי למעשה פותחת את האופציה ליהנות ממה שהעסק מציע, גם אם הלקוח איננו מתגורר בקרבת מקום אל החנות. לעסקים קטנים הממוקמים בתוך העיר, סביר להניח שישנו קהל לקוחות קבוע שרוכש מוצרים מהם ומי שגר בעיר אחרת או אפילו בשכונה רחוקה בתוך אותה העיר – לא יתאמץ להגיע במיוחד כדי לקנות. לעומת זאת, חנות אינטרנט שבה ניתן להזמין מראש את סל הקניות ולבוא לקחת, או עוד יותר מזה – לקבל את הסחורה במשלוח עד הבית, מרחיבה באופן ניכר את היקף האנשים שנחשפים לעסק ושישמחו לרכוש דרכו מוצרים.

מה חשוב במיוחד כאשר בונים אתר לעסק קטן?

האתר העסקי צריך "לדבר באותה שפה" של העסק. אם מדובר בחנות מתנות קטנה ועממית, האתר לא יכול לשדר טכנולוגיה מתקדמת ולשלב טקסטים בעברית צחה. מטרת האתר היא להעניק ללקוחות, שהם הגולשים, חווית קנייה הדומה ככל הניתן לחוויית הקנייה בחנות הפיזית. אז נכון שאי אפשר למשש את הבדים כמו בחנות הבגדים ולא ניתן להריח את המאפים כמו בקונדיטוריה, אך בנייה מקצועית של חנות מקוונת תייצר אווירה המותאמת למציאות ככל שאפשר, אם זה בתמונות, בגרפיקה, בסרטוני וידאו ובתכנים כתובים שמעבירים מסר מדויק ונכון. איך תחשפו את החנות האינטרנטית לכמה שיותר גולשים? מלאכת הקידום של אתרים באינטרנט, בין אם במנוע החיפוש של גוגל ובין אם ברשתות החברתיות, צריכה להיעשות בידי מומחים של שיווק דיגיטלי, אשר יכינו עבורכם תכנית קידום המותאמת לעסק שלכם ושתעניק לו יתרון על פני המתחרים ברשת.

פורסם על ידי