למה בעל מקצוע צריך להיות גם איש מכירות בבת ים

למה בעל מקצוע צריך להיות גם איש מכירות בבת ים

בעולם של פעם היה בעיירה נגר אחד, חייט אחד, שוחט אחד, בורסקאי אחד וכן הלאה. כל בני העיר שנזקקו לחולצה חדשה פנו לחייט, כאשר רצו בשר לחג פנו לשוחט ואם נשבר הארון באו לנגר של העיירה. גם הסנדלר של העיירה לא סבל מתחרות קשה ונהנה לתקן את נעלי בני העיר. לו העולם היה נותר כך עד ימינו אנו, בעל מקצוע לא היה צריך להיות איש מכירות בבת ים.

השוק המודרני

השוק העולמי השתנה מן הקצה אל הקצה לאחר המהפכה התעשייתית, במאה ה-18 לספירה. המהפכה התעשייתית שינתה לחלוטין את האופן בו מיוצרים מוצרים וכן את אופן שיווקם. אחד השינויים הדרמטיים בשוק, הוא פתיחת השוק לתחרות.

בשוק המודרני אין עוד חייט אחד בעיירה, אלא עיר מלאה בחנויות בגדים. לא תמצאו שוחט של העיירה אלא כמה וכמה קצביות בכל שכונה. מציאות זו פתחה את השוק לתחרות. כל בעל מקצוע לא יכול לסמוך על כך שהלקוחות יזרמו אליו רק בשל כך שהוא נמצא בעיר אלא יהיה עליו לשכנע את הלקוחות כי כדאי להם לקנות ממנו.

שיווק ואנשי מכירות

כאמור, בעלי מקצוע בשוק המודרני צריכים לשכנע את הלקוחות מדוע לקנות אצלם. להליך שכנוע זה, אנו קוראים שיווק. הליך השיווק הינו הליך בו בעלי מקצוע מנסים לשכנע את הציבור מדוע מכל השוק, הם המוכרים שכדאי לקנות מהם או נותני השירות שכדאי לשכור את שירותיהם.

האנשים המבצעים את מלאכת השיווק הם אנשי המכירות. אנשי מכירות בבת ים משווקים בעלי מקצוע בבת ים. לכן, בעלי מקצוע צריכים להיות אנשי מכירות בבת ים. בעלי מקצוע שלא יהיו אנשי מכירות בבת ים יוותרו ללא לקוחות.

החזקת איש מכירות

הגענו למסקנה, אם כן, כי בעלי מקצוע חייבים להיות גם אנשי מכירות בבת ים כדי שיגיעו אליהם לקוחות. פתרון אלטרנטיבי שיכולים לנקוט בו בעלי מקצוע הוא שכירת שירותיהם של אנשי שיווק ואנשי מכירות בבית ים. כאשר לא מדובר בעסק פרטי וקטן אלא בעסק גדול, לבעלי המקצוע לא יהיה את הזמן להתעסק בשיווק ובלקוחות אלא הם ישכרו אנשי מכירות בבת ים שיהיו אחראים לשיווק.

מנגד, כאשר מדובר בבעלי מקצוע קטנים ולא בעסקים גדולים, שכירת שירותיו של איש מכירות בבת ים אינה כדאית בהכרח. אנשי מכירות בבת ים דורשים שכר לא נמוך ופעמים רבות לבעל המקצוע לא יהיו המשאבים לשלם לו.

אולם ככל שהתשלום לאיש מכירות בבת ים הינו אפשרי מבחינת התזרים, כדאי לשכור את שירותי איש מכירות בבת ים. זאת, מאחר שאיש שיווק מקצועי בבת ים יכול להגדיל את החשיפה של בית העסק ולהגדיל בשיעור ניכר את היקף המכירות.

אסטרטגיות שכנוע

כזכור, בעלי מקצוע בשוק המודרני צריכים לשכנע את הלקוחות לבחור בהם ולקחת את שירותיהם. השכנוע יתמקד בכך שבחירה בכם היא הכי משתלמת. ישנן מספר דרכים לשכנע כי הבחירה בכם היא אכן הכדאית ביותר. חלקן טריוויאליות למדי וחלקן חדשניות יותר.

מחיר

הדרך הראשונה לשכנע לקוחות לבחור בכם היא באמצעות מחיר אטרקטיבי. אם אתם בעלי מקצוע העוסקים בנגרות, למשל, והמתחרה שלכם מציע ארון למכירה ב-800 שקלים, אם תציעו את אותו הארון ב-750 שקלים הלקוחות יעדיפו לבחור בכם ולא במתחרה שלכם וכך תנהגו בתור אנשי מכירות בבת ים ותשכנעו את הלקוחות לבחור בכם.

איכות

אלא שמחיר אינו חזות הכל. אם הארון זול יותר אך גם איכותי פחות, ייתכן שלקוחות רבים יעדיפו לבחור במוצר האיכותי ולא במצור הזול. מכיוון שזהו המצב ואלו הם פני הדברים, תוכלו לבחור באסטרטגיית שיווק שאינה ממוקדת מחיר אלא ממוקדת איכות.

לשם כך, לא תוכלו רק להתהדר באיכות גבוהה אלא תיאלצו להוכיח זאת. תצטרכו להראות ללקוחות שלכם כי המוצרים או השירותים שאתם מציעים הינם באיכות גבוהה יותר, ברמת גימור גבוהה יותר וכן שביצועי המוצרים שלכם טובים יותר. במידה שתוכיחו כל זאת, תוכלו למכור מוצרים במחיר גבוה יחסית.

אסטרטגיית שיווק המשלבת את שתי האסטרטגיות האמורות, תהיה אסטרטגיה של יקר עכשיו זול אחר כך. מכירת רכב עם צריכת דלק נמוכה, למשל, היא דוגמה נפלאה לכך. בעל מקצוע שהוא גם איש מכירות בבת ים, יסביר ללקוחות כי המכונית שהוא מוכר אמנם יקרה יותר מדגמים אחרים אך מגיעה פחות למוסך וצורכת פחות דלק ומכיוון שכך, לטווח הארוך, היא משתלמת וזולה יותר מהדגמים המתחרים.

 

זמינות

בעלי מקצוע שהם גם אנשי מכירות בבת ים יוכלו לשווק את עצמם כזמינים באופן המצדיק מחיר גבוה יחסית. הזמינות יכולה להתבטא באחד משני אופנים. נפרט אודות כל אחד מהאופנים בנפרד. נתחיל בזמינות מבחינת מיקום ונמשיך בזמינות מבחינת שעות פעילות.

פעמים רבות, בתי עסק גדולים וזולים מצויים במרחק מהבית. למרחק מהבית עלות בפני עצמו הן מבחינת זמן והן מבחינת דלק, תחבורה ציבורית וכדומה. מכיוון שזהו המצב, לקוחות רבים מעדיפים לרכוש מוצרים ושירותים מבעלי מקצוע קרובים גם אם הם יקרים יותר מהמוצרים הרחוקים.

זמינות נוספת המצדיקה ייקור במחיר היא זמינות בשעות הפעילות. חשבו על סיטואציה בה התפוצץ אצלכם צינור ביוב באמצע הלילה. בעל מקצוע בבת ים שיגיע מחר בבוקר לא יעזור לכם באותו אופן שיסייע בעל מקצוע שיגיע תוך דקות ספורות עד שעה למקום. לכן, בעל מקצוע יכול להיות איש מכירות בבת ים ולשווק את עצמו כזמין או מבחינת שעות פעילות או מבחינת המיקום.

 

בעלי מקצוע מסוימים כאנשי מכירות

עד כאן, עסקנו בחשיבות השיווק באופן כללי. כעת, נפרט אודות חשיבות היותם של בעלי מקצוע ספציפיים אנשי מכירות, כדי להגביר את היקף הלקוחות שלהם.

 

חשמלאי בבת ים

נפתח בחשמלאי. חשמלאי כיום נדרש לנקוט בטקטיקות שיווקיות כדי להגיע ללקוחות וקהלי יעד חדשים. אחת הדרכים לעשות זאת, היא בעזרת סיסמאות כלליות המבטאות את העקרונות שהוצגו לעיל. כך, חשמלאי יציג את עצמו בתור חשמלאי מוסמך כדי להדגיש כי עבר הכשרה בתחום ויש לו מיומנות וניסיון. כמו כן, במטרה לחדד את זמינותו, הוא יצהיר כי הוא חשמלאי עד הבית בבת ים.

אמן חושים בבת ים

אמן חושים בעיר צריך גם הוא לשווק את עצמו נכונה. כדי להדגיש שהוא פונה לכלל היעדים ומופעי טלפתיה, טלקינזיס וקלפים אינם לצעירים בלבד, הוא יוכל להיעזר בסיסמה המתחרזת: אמן חושים ליום הולדת 60 בבת ים. החרוז אמן חושים ליום הולדת שישים מבטא הרבה יותר מתיאור מידע אלא משפט קליט שייחרט ללקוחות פוטנציאליים בזיכרון.

מנעולן רכבים בבת ים

מנעולן רכבים בבת ים יצטרך גם הוא לנקוט באסטרטגיות שיווקיות שונות. יהיה עליו, תחילה, להדגיש את היותו בעל רישיון פריצה מטעם משטרת ישראל. כמו כן, הוא ילחץ על הנקודות הכואבות לתושבי העיר, ריבוי יחסי של פשיעה סביב בת ים, כמניע מצוין לשמור את מספר הטלפון שלו לעת הצורך.

 

ייעוץ משכנתאות בבת ים

בת ים חווה פריחה בתחום הנדל"ן. לאור העלייה האסטרונומית במחירי הדיור בתל אביב, רבים מבקשים לעבור לבת ים הזולה יותר. הרכבת הקלה המתקרבת לפתיחה מעצימה מגמה זו. עקב כך, רבים נדרשים לשירותי יועץ משכנתא בבת ים. יועץ המשכנתא ידגיש את היותו דיסקרטי לחלוטין ולוחם אל מול הבנקים כדי לשווק את עצמו כראוי.

 

המקצוע חשמלאי אמן חושים מנעולן רכבים יועץ משכנתאות
התכונה זמינות גבוהה, חשמלאי עד הבית פונה לכל הגילאים, אמן חושים ליום הולדת שישים מקצוען, מנעולן מורשה ע"י משטרת ישראל מקצוען, אריה מול הבנקים

 

לסיכום

בשוק המודרני, תחרות היא שם המשחק. כאשר בעלי מקצוע מתחרים זה בזה, עליהם לפעול כאנשי מכירות בבת ים כדי לשכנע לקוחות לקנות מהם. ישנן אסטרטגיות שונות בהן ניתן לפעול כאנשי מכירות בבת ים. ניתן לשכנע לקוחות בעזרת מחיר, איכות או זמינות.

 

פורסם על ידי