לישון כמו תינוק: עצות לבחירת מיטה לילד

לישון כמו תינוק: עצות לבחירת מיטה לילד

הגיעה השעה להעביר את הילד למיטת ילדים, מיטה משלו בממלכה הקסומה שהיא חדרו הפרטי. חשוב מאוד לבחור מיטת ילדים איכותית העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר, שתעניק לו סביבת מחיה נעימה ובטוחה.

קיים היצע רחב של מיטות ילדים המופיעות בשלל עיצובים בדגמים מגוונים מהקו הקלאסי הנקי ועד מיטות בשיק כפרי אשר שואבות השראה ממחוזות אירופה הרחוקים. מלבד הפן האסתטי, חשוב לשים דגש לטיב החומרים מהם עשויה המיטה, עמידות לאורך זמן ופונקציונאליות.
כדי לסייע לכם במשימת הרכישה של מיטה לחדר ילדים, אספנו עבורכם כמה טיפים שימושיים:

גודל המיטה
חשוב למדוד את החלל כדי להחליט מראש היכן יהיה נכון למקם את המיטה ובהתאם לכך, לבחור גם מיטה בגודל המתאים ביותר. מיטות ילדים מגיעות לרוב במידות חיצונית של 197 ס"מ אורך ו-80 ס"מ רוחב, אך ניתן למצוא גם מיטות ילדים ב-90 ס"מ רוחב ו-204 ס"מ אורך.
בנוסף, ניתן  להזמין מיטות ילדים רבות בגודל של מיטה וחצי שימושיות לטווח הארוך, כאשר הילד יגדל וירצה מיטה רחבה יותר.
בכל מקרה, בבחירת מקום ייעודי בחלל למיטה, קחו בחשבון שעליכם לפנות מקום גם למיטת חבר נפתחת.

איכות החומרים
החומרים מהם עשויות מיטות ילדים בעלי חשיבות רבה. היום עם המודעות הגבוהה להיבט הבריאותי, יותר ויותר הורים בוחרים במיטות מעץ מלא, שנחשב לחומר בריא, טבעי, מרגיש, שמקרין חמימות ונחשב בטוח לנשימה. יחד עם העץ המלא, מקפידים בייצור מיטות בריאות גם על צביעת הרהיט בגוונים על בסיס מים ועל שימוש בדבקים ולכה ללא חומרים רעילים.

העיצוב המבוקש
מחשבה עיצובית רבה מושקעת בעיצוב מיטות לילדים והתוצאה היא מיטות בשלל דגמים מפתיעים. בקולקציות של חדרי ילדים מככבות מיטות קלאסיות במראה על זמני בקווים ישרים ובניקיון עיצובי לצד מיטות מעץ מלא עם חירוצים בגב ראש ובגב הרגליים של המיטה, כותרות מעוגלות, מיטות ילדים עם אלמנטים דקורטיביים המתכתבים עם הטרנד הכפרי, מיטות ילדים עם ריפוד קפיטונאג' דמוי עור משובץ באבנים בעלות חזות רומנטית ועוד. ישנן גם מיטות במה בעלות מראה קליל ואוורירי במיוחד נטולות מסגרת, שיתאימו במיוחד לחדרים עמוסים או קטנים.
מי שמחפש מיטות קומותיים, ימצא את מבוקשו בדמות מיטות ילדים קומותיים המקושרות בסולם מאסיבי בעל אחיזה נוחה המוברג למסגרת המיטה.
ניתן להזמין מיטות ילדים בשלל גוונים, כשההמלצה היא ללכת על צבעוניות עדינה, אלגנטית, ניטרלית המתמזגת בהרמוניה עם כל פריט ושומרת על עדכניות לאורך זמן. צבעים מומלצים הם לבן, וניל, שמנת, קרם, בז' ואפשר להעניק למיטה נגיעות של צבע כהה יותר בצביעת המגירות או בבחירת הידיות.

פתרון אחסון בגוף המיטה
מומלץ לבחור מיטת ילדים המגיעה עם ארגז מצעים או מגירות רחבות לאחסון מצעים, משחקים וצעצועים. ישנן מיטות בהן גם מידוף פנימי בגב המיטה. לתוספת בטיחות, כדאי לשלב לפחות בשנים הראשונות מעקה בטיחות נשלף.

לסיכום, בחרו מיטת ילדים איכותית ובריאה בעיצוב מועדף שאתם והילד תאהבו ותשרת אתכם בנאמנות למשך זמן רב.

המאמר באדיבות רשת חנויות האוס אין המתמחה בעיצוב חדרי ילדים עץ מלא: מיטות ילדים, מיטות מעבר, מיטות קומותיים מיטות נוער, מיטות בגודל מיטה וחצי ועוד.

פורסם על ידי