לימודי אנגלית באינטרנט

לימודי אנגלית באינטרנט

השפה האנגלית כיום נחשבת לשפה המדוברת והפופולרית ביותר בעולם. כמעט בכל מקום תמצאו אנשים מדברים אנגלית. בואו נאמר שאם תתקעו במדינה מסוימת מבלי הכוונה וידע לאן ללכת, תוכלו כמעט תמיד למצוא אנשים דוברי אנגלית שיוכלו לסייע לכם, בין אם תיירים ובין אם אנשים מקומיים. בעוד ישנם מדינות המספקות לימודי אנגלית בחינם לטובת התפתחות האוכלוסייה ושיתופה בשוק העבודה, הרי שבמדינות כמו ישראל שנחשבות למדינות מפותחות ניתן ללמוד אנגלית באמצעות האינטרנט.

מדוע כדאי ללמוד אנגלית דרך האינטרנט?

לימודים במסגרת לימוד אנגלית באינטרנט נגישים, נוחים וניתן לחזור על השיעור בכל פעם בלחיצת כפתור. אם יש משהו שלא הבנתם – ניתן להריץ את הסרטון אחורה ולשמוע שוב את ההסבר. אפשר לעצור את המסך כדי לעכל את המידע הנלמד, ישנם דפי עזר שניתן למלא תוך כדי ולאחר השיעור, מבחנים שתוכלו להוריד למחשב ולמלא אותם כדי לבדוק לאחר מכן את התשובות שלכם ועוד. באתר אליו תירשמו תהיה תמיכה טכנית ומקצועית בנושא השימוש באתר, הצפייה בסרטונים וכמובן תמיכה בלימוד אנגלית במהלך שעות היום.

כיצד נלמד אנגלית באמצעות האינטרנט?

כל שאתם צריכים לעשות הוא להירשם לאתר ולרכוש את הקורס. לאחר מכן תהיה לכם גישה אונליין לכל השיעורים המוקלטים וכן לקבצי הלימוד. אם תצטרכו עזרה כלשהי תוכלו לפנות לצוות התמיכה בכל תהליך שישמח לסייע לכם ולעזור לשפר חוויית השימוש שלכם באתר.

האם גם ילדים יכולים ללמוד אנגלית באותה שיטה?

לימודי אנגלית לילדים אינם שונים מלימוד של מבוגרים מלבד רמת השיעורים. גם הילדים יכולים לצפות בסרטונים, לעצור את הסרטון בכל רגע נתון, ללמוד עם חברים מול מסך או לבד וכן לתרגל קבצים תוך כדי ולאחר השיעור. היתרון של הילדים הוא שבדור הדיגיטל של היום הם למחוברים למחשב יותר מההורים שלהם ולכן תהליך הלימוד יהיה להם יותר קל וטבעי.

אינגליש סנטר בית ספר ללימוד אנגלית בראשון לציון  |  כתובתינו: קניון רוטשילד, רחוב רוטשילד 45 קומת משרדים 3, ראשון לציון  |   1700-077-075 לשיחת יעוץ התקשרו

צילום: Pixabay

פורסם על ידי