לופטים לאירועים ומסיבות

לופטים לאירועים ומסיבות

הסבר מדוע כדאי לשכור לופט עבור אירוע ומה הם סוגים האירועים שניתן לחגוג בו.

לופטים לאירועים ומסיבות

לופטים הם חללים אותם ניתן להשכיר לצורך ארגון אירוע או מסיבה. כיום הלופטים הם מתחם האירועים המוביל, עקב היכולת להתאים את עצמו עבור דרישות הלקוח ולחסוך בכסף יקר. ניתן לארגן בלופטים אירועים שבהם יש עד כ-100-150 אירועים וזה פתרון אידיאלי עבור אירועים שהם יחסית גדולים, אבל לא גדולים מספיק עבור גן אירועים או אולם.

החלפת המוכר והמאוס

אנשים רוצים שהאירוע שלהם יהיה מיוחד, שונה ובלתי נשכח והלופטים בהחלט עונים על הדרישות! כל אחד או אחת ששוכרים את הלופט יכולים לעצב אותו באיזה קונספט שעולה על רוחם החל מהפקה רומנטית שכוללת פרחים ובלונים להצעת נישואים ועד הפיכת המקום לכזה שלקוח מאיזה מועדון מקסיקני וביצוע מסיבה בסגנון מקסיקו.

אנשים רגילים לצאת לאירוע במועדון, חדר VIP או חדר אירועים במסעדה, בר או אירוע ביתי, והלופט מביא אפשרות לרענן ולצאת מהשגרה. ניתן לארגן מסיבות בסגנונות רבים ומיוחדים שישאירו את האורחים עם טעם לעוד, ויגרמו להם לדבר על האירוע עוד זמן רב אחרי שהתרחש.

לחצו כאן כדי לצפות בלופטים לאירועים ומסיבות.

תמונות באדיבות לופט W, ראשון לציון.

סוגי האירועים שניתן להקים בלופט

  1. מסיבת רווקות או רווקים – אם אתם רוצים לחגוג את היציאה שלכם מעולם הרווקות מלווים בחברים הכי קרובים ובמספר בני משפחה, תוכלו להשכיר לופט שמתאים לכמות האנשים הרצויה אותו תעצבו בסגנון החגיגה ותזמינו מופעים וסדנאות. במסיבת רווקות נהוג הרבה פעמים להזמין סדנת העצמה נשית, קוראת בקלפים, קוסמטיקאיות שמציעות פדיקור מניקור, פותחת בקפה וכן הלאה. אם זה מסיבת רווקים תוכלו לעצב את הלופט בסגנון גברי, להשמיע מוזיקה מעולה, לדאוג למגשי אוכל או לקניית בשרים, ולארגן מסיבת בריכה מעולה לצד על האש.
  2. ימי כיף, גיבושי עובדים, ערבי חברה, כנסים, והרמות כוסית – אם ברצונכם לארגן אירוע חברה בו העובדים יוכלו להכיר אחד את השני טוב יותר ולהתגבש או לחגוג אירוע משמעותי שקרה בחברה, תוכלו להשכיר לופט. קיימים לופטים גדולים שמצליחים להכיל חברות בסדר גודל של 150 אנשים שיודעים לדאוג לספק מערכות ישיבה עבור כלל האנשים, תאורה ושמע. ניתן לפרוס עמדות אוכל לאורך הלופט כאשר בכל אחד יוגש אוכל מסוג אחר והעובדים יוכלו לעבור ולהחליט למה הם הכי מתחברים ולקחת.
  3. מסיבות יום הולדת – אין דרך טובה יותר לחגוג את ההגעה אל הגיל החדש מאשר להזמין את כל החברים והמשפחה אל הלופט, ולחגוג עד אור הבוקר עם מוזיקה בפול ווליום, אוכל טעים ושתייה קרה או חריפה. במהלך המסיבה ניתן לעשות פעילות של שירת קריוקי, להקרין על גבי מסך את המילים לשירים ולהעניק לאורחים מיקרופונים בהם יוכלו לשיר את מילות השיר.
  4. הצעות נישואין – הצעת הנישואין היא הרגע המרגש ביותר בחייו של כל זוג, כי הוא מסמל את הרגע בו החליטו לאחד כוחות ולצעוד במסלול משותף עד סוף חייהם. מסלול שבמהלכו הם יקימו בית משותף ויבנו משפחה. כדי להפוך את הצעת הנישואין לבלתי נשכחת, ניתן להשכיר לופט ולהניח שטיח אדום שמגיע מדלת הכניסה עד למקום בו החתן רוצה לקרוע ברך. ברק אפשר לבצע סידורי פרחים ובלונים ואף להביא שלט פרחים של המשפט "התנשאי לי" כשברקע מתנגנים השירים האהובים ביותר על בני הזוג. בעת ההצעה יוכלו לעמוד משני צידי השטיח בני המשפחה והחברים הקרובים שבאו להיות חלק מהאירוע וללוות את הזוג ברגעים החשובים בחייו.
פורסם על ידי