לבן שאין שני לו: הכל על עיצוב מטבח כפרי לבן

לבן שאין שני לו: הכל על עיצוב מטבח כפרי לבן

מזה שנים רבות נחשב הצבע הלבן לאחד האלמנטים האהובים והנכונים ביותר לעיצוב בתים מכל הסוגים; בתים כפריים, מודרניים, דירות קטנות ובתים פרטיים גדולים. אין זה פלא אם כן, שגם כשמעצבים מטבח כפרי לבן יהיה כנראה אחד הצבעים השולטים והמועדפים ביותר בתכנית העיצוב העתידית. מדוע הלבן כה פופולארי בקרב מעצבי פנים? מהם היתרונות שלו עבור החלל הסגור וכיצד משתמשים בו בצורה הנכונה ביותר? על כל אלו ועוד, במאמר שלפניכם.

איך מעצבים מטבח כפרי לבן

אם החלטתם ללכת על עיצוב מטבח כפרי לבן יהיה אחת האופציות שעומדות בפניכם בבחירת הצבע השולט, ואין בכך כל מפתיע; הלבן מרחיב, מגדיל, מאוורר ומרגיע, מעניק תחושה של יוקרה לכל חלל בו משלבים אותו. עם זאת, גם עם לבן אפשר לטעות. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור את העיצוב הסופי המושלם למטבח שלכם:

  • קירות בצבע לבן – האם ידעתם שגם לצבע הלבן יש תתי גוונים? לבן אפור לדוגמא, לבן שקוף ועוד, כשכל נגיעה קטנה של צבע תשפיע באופן שונה וישיר על העיצוב הקיים בבית. מסיבה זו יש לבחור את גוון הלבן המתאים ביותר עבורכם, בהתאם לאווירה אותה נהיה מעוניינים ליצור ובהתאם לאופי הקו העיצובי הקיים. לדוגמא, גוון שמנת-לבן מעניק תחושה חמימה וביתית, מצד שני לבן עם נגיעות של צבע אפור ייצור חלל יוקרתי, מודרני ומינימליסטי.
  • לבן במטבח – לבן משדר מראה אלגנטי ונקי, דבר חשוב במיוחד בחללים כמו המטבח שלנו שמאובזר בארונות, דלתות, מגירות ועוד. מדובר בחלל שאם לא מעצבים אותו כהלכה הוא עלול להיראות עמוס ודחוס מאוד, כך שהלבן – שאחת מתכונותיו היא להגדיל את המרחיב ולפתוח אותו, ישתלב בו נפלא.
  • לבן וצבעים אחרים – יש אנשים שיעדיפו את הלבן כפי שהוא, אחרים יבחרו לשלב אותו יחד עם צבעים אחרים בכדי "לשבור" את כל הלבן הזה ולהעניק לו טאצ' מיוחד. שלבו צבע בנקודה כלשהי במטבח, עשו זאת באמצעות פריטי ריהוט ודקורציה כגון כריות לכיסאות, מכשירי חשמל (קומקום, תנור לדוגמא) בצבע שונה, ועוד. לא תאמינו איך ברגע אחד, כל המטבח מקבל אופי מיוחד ושונה שפשוט אי אפשר להתנגד לו.

מעצבים ביחד את מטבח החלומות

מטבחים כפריים ומטבחים בכלל, הם אחד החללים הכי חשובים בבית, וגם הכי מסובכים לעיצוב. לכן, ההמלצה הטובה ביותר היא להבין בדיוק את הצרכים והדרישות שלכם מהמטבח; כמה אנשים הוא הולך לשרת, כמה באמת אתם הולכים להשתמש בו ולאילו מטרות? כשיהיו לכם התשובות לכל השאלות הללו, יגיע הרגע לפנות לחברה המתמחה בבנייה ועיצוב של מטבח כפרי לבן או בכל צבע אחר, שתוציא לפועל את החלומות שלכם ותתרגם אותם לכדי מטבח אמיתי – אצלכם בבית.

פורסם על ידי