לא על היין לבדו – חבילות שי משולבות לכבוד החג

לא על היין לבדו – חבילות שי משולבות לכבוד החג

בקבוק יין טוב נחשב מאז ומתמיד מתנה קלאסית ומתבקשת להעניק לכבוד החג, במיוחד בארוחות חג משפחתיות אליהן אנו מוזמנים לרוב בחגים החשובים ביותר דוגמת פסח או ראש השנה. יין כשר הוא אכן פתרון מצוין בתור מתנה למארחים שלנו, בין היתר מפני שמדובר במתנה שנחמד יהיה לכולנו לשבת ולשתות יחד, כמו גם הרלבנטיות שלה לארוחות החג, בהן צורכים יין על פי המסורת.

עבור מי שמעוניין להעניק עוד משהו קטן מלבד ליין, קיימות אפשרויות מוכנות רבות המכילות בדיוק את זה – חבילות שי לחג ומארזים חגיגיים אשר מכילים את בקבוקי היין המסורתיים, לצד אלמנטים נוספים וחגיגיים – כאלו המתאימים בדיוק כמתנה למארחים, הן בארוחות חג והן בכל הזדמנות אחרת.

מארז המשלב בין יינות לבין מתוקים שונים למיניהם

דוגמה למארזים פופולאריים המשלבים כמה אלמנטים שונים היא זו של מארזי יינות, אליהם מתווספים מתוקים מסוגים שונים –

דוגמה ראשונה היא של מתוקים אשר נשארים עדיין בתוך תחום האלכוהול והמשקאות החריפים – מארז המכיל לצד היין גם ליקר משובח, דוגמת ליקר שוקולד מתקתק, ליקר לימונצ'לו חמצמץ וכו'. קל לראות מדוע מדובר במארז אטרקטיבי כל כך אשר נמכר מדי שנה בכמויות גדולות – כאשר מביאים יין לארוחת החג מדובר במתנה יעילה ממש, אותה נספיק לצרוך עוד באותה ארוחה חגיגית. הליקר משלים את המתנה הזו ומאפשר לנו ליהנות מטעמים מתקתקים מהסוג שמחמם את הראש והבטן בסיום הארוחה. הקינוח האלכוהולי המושלם…

דוגמה נוספת היא של מארז יינות המכיל גם מרכיבים מתוקים אשר אינם אלכוהוליים, דוגמת קונפיטורות מסוגים שונים (ריבות המכילות אחוז גבוה ביותר של פרי), שוקולדים משובחים או אפילו כמה מפירות העונה. בכל מקרה, תוספת מתוקה וטעימה למארז היינות משלימה אותו והופכת את חבילת השי הזו לאטרקטיבית ומשמחת עוד יותר.

מארזים יוקרתיים במיוחד וכאלו הכוללים מרכיבי בישול נוספים

שני סוגים נוספים של חבילות שי משולבות, כאלו אשר מכילות מרכיבים נוספים לצד היינות הם מארזים יוקרתיים במיוחד, ומארזים המכילים מרכיבי בישול ואוכל שונים.

הסוג הראשון – מארזים יוקרתיים, כולל מספר אפשרויות של מארזים המגיעים בתוך אריזה מעוצבת ויוקרתית, דוגמת מארז עץ טבעי, מארז מגנטי, מארז מעץ גלילי עם פקק שעם וכד'. בנוסף, ניתן לבחור מבין כמה סוגים של מארזים יוקרתיים אשר פשוט מכילים יינות משובחים במיוחד – יינות מסדרות נחשבות, יינות מיושנים וכאלו הנחשבים לאיכותיים ומשובחים יותר מהיין הממוצע הסטנדרטי.

במשפחה של מארזים חגיגיים הכוללים מרכיבים נוספים מעולם הבישול ניתן להציע חבילה של יין ושמן זית איכותי – מתנה אשר לבטח תשמש נאמנה את מקבליה במשך כמה שבועות טובים (מי מאיתנו אינו משתמש בשמן זית במטבח ביתו?…), מארזים של יינות וחבילות תבלינים בסיסיות או מארזים הכוללים כוסות יין איכותיות לצד היין עצמו.

לסיכום, מגוון מארזי החג השונים העומדים לבחירתכם הוא עצום ומגוון – הדרך המושלמת לשמח את המארחים שלכם בארוחת החג המסורתית…

 

פורסם על ידי