כרטיס אשראי נטען לניהול חכם ובטוח של ההוצאות

כרטיס אשראי נטען לניהול חכם ובטוח של ההוצאות

כיום כמעט לכל אחד יש לפחות כרטיס אשראי אחד, הכרטיס מאפשר לשלם בחנויות, בבתי עסק ובאינטרנט במקום להשתמש במזומן, המחאות והעברות בנקאיות. עם זאת, לא לכל אחד יש כרטיס אשראי בינלאומי, חשבון בנק או כרטיס רגיל, הפתרון לכך הוא להוציא כרטיס אשראי נטען מראש, כך ניתן לנהל את ההוצאות החודשיות בקלות ואפשר לשלם תמורת מוצרים ושירותים שונים בארץ ובחו"ל.

כל היתרונות של כרטיס אשראי רגיל

חשוב לדעת כי כרטיס חיוב נטען הוא כרטיס אשראי לכל דבר, רק שאין צורך בחשבון בנק על מנת להנפיק עבורכם את הכרטיס. זהו כרטיס אשראי בינלאומי לכל דבר ועניין, עסקים רבים בישראל, באירופה, בארצות הברית ובמגוון יעדים נוספים, מכבדים את הכרטיס, ואתם יכולים להשתמש בו בחופשיות ולנהל את סגנון החיים הנוח והמתאים לכם ביותר.

במקום להסתובב עם ארנק מלא במזומנים ובלי להסתבך עם שיקים, תוכלו לשלם תמורת מוצרים ושירותים בכל עסק המכבד את הכרטיס. זהו פתרון מצוין גם למי שמתכנן חופשה או טיול בחו"ל, ובמקום לקחת דולרים, אירו וטרוול צ'ק, מטעינים את הכרטיס בסכום ידוע מראש, וכך אפשר לשלם עבור החדר במלון, לשכור רכב, לשלם תמורת ארוחות במסעדות, למשוך כסף בכספומט ועוד. למעשה, אתם נהנים מכל היתרונות של כרטיס אשראי רגיל, אך זוכים לכרטיס בינלאומי מוכר ובטיחותי, וכספכם תמיד מוגן.

בכל רגע נתון ניתן לעקוב אחרי פירוט העסקאות והתשלומים שנעשו באמצעות הכרטיס, אפשר לברר בקליק מהיר מהי היתרה בכרטיס, לבצע העברות כספיות לכרטיס חיוב אחר ויש עוד שלל פעולות ואפשרויות. לאחר הנפקת וקבלת הכרטיס כדאי להוריד את האפליקציה לנייד ולהיעזר בה למגוון פעולות ולניהול חכם ומיטבי של כספכם.

כרטיס דביט מוגן ובטוח

כרטיס אשראי דביט ונטען מראש מיועד להקל לכם את החיים, באמצעותו אפשר לשלם בבתי עסק רבים, כל עוד לא מדובר בעסקת תשלומים. מאחר וזהו כרטיס דביט, ניתן לשלם תמורת עסקאות חד פעמיות, למשל תשלום בגין ארוחה במסעדה, מילוי דלק ברכב, רכישת מוצר או שירות מסוים באתר מכירות באינטרנט וכיוצא בזה.

את הכרטיס מטעינים בשקלים בנקודות הטענה לפי סוג הכרטיס והחברה העומדת מאחוריו, אפשר גם להטעין אותו באמצעות העברה בנקאית ישירות מחשבון הבנק שלכם או של אדם אחר. כדאי לדעת כי זהו כרטיס אשראי מוגן בעל שבב אבטחה מתקדם מסוג EMV, לכן אתם זוכים לשקט נפשי ולשירות מלא בכל בעיה או שימוש לרעה בכרטיס שאבד או נגנב.

כדי להזמין כרטיס אשראי בינלאומי נטען עליכם לפנות לחברה, לשלוח צילום של מסמך מזהה כמו רישיון נהיגה, תעודת זהות או דרכון ומסמך לאימות תושבות כמו ארנונה או חשבון חשמל. תוך זמן קצר מקבלים את הכרטיס הנטען ואפשר להתחיל להשתמש בו וליהנות מכל היתרונות הקיימים בו.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי