כל מה שצריך לדעת על מקלחון זכוכית

כל מה שצריך לדעת על מקלחון זכוכית

חדר האמבטיה בביתכם הוא חלל חשוב וחיוני בשמירה על היגיינת ובריאות המשפחה. מחקר קובע שישראלים שוהים כמעט חמישים שעות בשנה במקלחת, ואם מכפילים מספר זה בכל אחד מבני משפחתכם, קל להבין למה חדר האמבטיה או המקלחת של הבית שלכם נמצאת בשימוש תכוף.

יצרני מקלחונים מציעים שירותי התקנה, חידוש, החלפה ותיקון של מקלחון זכוכית, שיהפוך את חדר האמבטיה שלכם לנווה מדבר פונקציונלי.

אז אם אתם מחפשים שירות שישפר או ישפץ את חדר האמבטיה או המקלחת הקיים שלכם, או שאתם מבקשים להחליף את המקלחון הקיים של ביתכם ולהתקין במקומו מקלחון זכוכית, המומחים בתחום יסייעו לכם להגשים את חלומות הזכוכית של חדר האמבטיה שלכם.

ראשית כדאי להבין מה זה מקלחון זכוכית ללא מסגרת

מקלחון זכוכית ללא מסגרת מיוצר מזכוכית מחוסמת שאינה דורשת תומכות מתכת. ברוב המקרים, הזכוכית מחוברת לשאר המקלחת דרך צירים. סגנון עיצוב זה מציע יתרונות משמעותיים:

  • עמידות לאורך זמן
  • קלות ניקוי
  • אפשרות התאמה אישית בקלות
  • מראה ויזואלי אטרקטיבי.

מקלחון זכוכית מחזיק מעמד זמן רב יותר בהשוואה לסוגים אחרים של מקלחות. הזכוכית העבה, כשהיא מתוחזקת כראוי, יכולה להחזיק מעמד בין עשרים לשלושים שנים ויותר. בעוד שמקלחות ממוסגרות נוטות יותר לאסוף מצבורי מינרלים ולהיהרס, עם מקלחון זכוכית נטול מסגרת אין את הבעיה הזו.

עם פחות מתכת מגיעה פחות דאגה לטחב, והמשמעות היא שמקלחון הזכוכית מחזיק מעמד זמן רב יותר.

למה לבחור מקלחון זכוכית?

מקלחון זכוכית אידיאלי לחדרי אמבטיה ביתיים מסיבות רבות, שכוללות:

סגנון עיצוב מדהים

האפשרויות כמעט אינסופיות! ניתן למצוא היום דגמים אלגנטיים וחסרי מסגרת או לוחות זכוכית ממוסגרים. קיימים סוגים רבים של מארזי מקלחת ואמבטיה שמוכנים להתקנה או שניתנים להתאמה אישית עבור הבית שלכם.

הקפדה על הבטיחות

מקלחון זכוכית מודרני מיוצר מזכוכית מחוסמת, שמפחיתה את הסיכוי לשבירה מכיוון שיש לה חוזק מתיחה רב יותר.

ניקוי ותחזוקה

קל לנקות את המקלחת ולשמור על התחזוקה השוטפת כל עוד מקפידים על פעולות ניקיון שגרתיות וקבועות באמצעות שימוש בחומרי ניקוי מתאימים שמאפשרים לכם לשמור על מקלחון זכוכית נקי ויפה.

עמידות לטווח הארוך

מקלחון זכוכית ללא מסגרת עמיד יותר ממקלחות זכוכית ממוסגר, שמיוצר מזכוכית דקה יותר, מכיוון שהוא מורכב מתומכי מתכת למסגרת.

מקלחת זכוכית ללא מסגרת מיוצרת מזכוכית עבה יותר, מכיוון שאין לה את אותה תמיכה, מה שאומר שהזכוכית מחזיקה מעמד זמן רב יותר, ופחות סביר שהיא תיסדק או תתנפץ.

מחפשים אנשי מקצוע להתאמה אישית של מקלחון זכוכית?

צרו קשר עוד היום עם יצרני מקלחונים וחדרי אמבטיות כדי לקבוע פגישת ייעוץ שתתחיל את המסע שלכם להתקנת מקלחון זכוכית חדש.

מומחי המקלחונים יסייעו לכם להחליט על סגנון המקלחון המושלם לביתכם ויסייעו לכם לבחור דגם בהתאמה אישית מושלמת לגודל חדר האמבטיה שלכם, סגנון העיצוב המתאים לכם, והתאמה לכל בני הבית.

פורסם על ידי