כל מה שצריך לדעת על בחירה חכמה של כלים סניטריים לבית!

כל מה שצריך לדעת על בחירה חכמה של כלים סניטריים לבית!

 העולם משתנה וכך גם עיצוב הבית

מי היה מאמין לפני כמה שנים שאנשים משקיעים בעיצוב של חדרי שירותים ואמבטיה? אבל מסתבר שבשנים האחרונות הום סטיילינג הוא הרבה מעבר לחללי מגורים כדוגמת הסלון או המטבח ופולש גם לתחומים שעד לאחרונה נותרו סמויים מן העין. בעבר אנשים היו נהנים להיכנס לשירותים או אמבטיה בבית מלון או מסעדות יוקרה רק בכדי להסתכל על העיצוב וכיום נדמה שאנו יכולים לעשות זאת בכל דירה כמעט כל עוד אתם עושים את זה בצורה נכונה.

בחירת כלים סניטרים לבית

כלים סניטרים הם חלק ממהפכה עיצובית וכבר משמשים הרבה מעבר לכלים פונקציונאליים שנועדו לשרת אותנו ביומיום, כיום רכישת כלים סניטריים לאמבטיה צריכה להיעשות בהתאם לעיצוב שמכתיב קו של מראה אלגנטי או מראה מודרני למשל. היצע הכלים הסניטריים שאתם יכולים לפגוש כיום בכל חנות מתמחה הוא ענק וכולל מגוון ענק של חומרים, צורות, צבעים ופתרונות ואין ספק שלא פשוט להתבלבל אך עליכם לרכוש בחוכמה ומתוך התאמה עיצובית כללית כדי לייצר לעצמכם אמבטיה או שירותים בדיוק כמו שתמיד רציתם בחלומות.

כיצד בוחרים בצורה חכמה?

כמו תמיד, המומחים של בצ'יוטלי ממליצים לכם לבצע חשיבה מקדימה רגע לפני שאתם מחליטים לשפץ או להחליף את הכלים הסניטריים שלכם. הדבר הראשון שאתם חייבים להיות כפופים לו הוא כמובן גודל החלל של האמבטיה או השירותים כיוון שאם אתם מוגבלים בגדול יהיה עליכם להתאים את הכלים על מנת שלא להעמיס, בחדר שירותים קטן במידות הפיזיות לא תוכלו למשל להתקין כיור רחב וגדול ובחדר אמבטיה שאין בו מקום מומלץ לרכוש מקלחון במקום אמבט. נקודה שניה וחשובה היא התייחסות לצרכים של בני המשפחה שעתידים לעשות שימוש בכלים אלה, לדם הדוגמא לבני משפחה מבוגרים ניתן להתאים כלים סניטריים נוחים ומתאימים לשימוש מאשר בני נוער או ילדים. נקודה שלישית ואחרונה כוללת התייחסות לתקציב השיפוץ אך גם לתקציב המחיה, כיוון שהתקנה של ג'קוזי לשם הדוגמא בחדר אמבט יכולה להוביל לצריכה גדולה יותר של מים באופן חודשי וכך גם התקנה של בידה בשירותים.

היכן אפשר לקבל ייעוץ מקצועי וגם לרכוש את הכלים הסניטריים לבית?

רגע לפני שאתם ניגשים לשיפוץ ולרכישת הכלים הסניטריים שלכם אנו ממליצים לכם להגיע אלינו לצ'יוטלי ולשבת עם היועצים המקצועיים אשר יסייעו לכם לבחון בצורה חכמה את שטח חלל האמבטיה או השירותים, יבחנו את הצרכים של בני המשפחה וימליצו לכם על הכלים הסניטרים המתאימים בהתאם לעיצוב הכולל של החלל. ביחד תוכלו לבחור בצורה חכמה ולרכוש עבורכם את הפריטים שילוו אתכם שנים ארוכות בצורה הבטוחה ביותר.

 

 

 

פורסם על ידי