כל מה שחשוב לדעת על מחיר זהב משומש!

כל מה שחשוב לדעת על מחיר זהב משומש!

יש לכם זהב ישן ומשומש? כאן נסביר כל מה שאתם צריכים לדעת על מחיר זהב משומש ונסביר גם למה ומתי בכלל חשוב לדעת את זה!

המשמעות של זהב משומש

זהב משומש הוא זהב, שבעבר שימש את בעליו בדרכים שונות. אבל עכשיו, הוא כבר לא באמת משמש. לדוגמה, שיני זהב, מן הסתם, יכולות להיות מאוד שימושיות! עד שהן כבר לא. גם תכשיטים יכולים להיות מאוד שימושיים, עד שהם עוברים למי שלעולם לא יענוד אותם. כך קורה, שזהב עובר ידיים מדור לדור אבל בסופו של דבר הוא מגיע למצב, שבו הוא לא תורם לאף אחד ולא משרת אף אחד.

משומש אבל לא שמיש

כאמור, למרות שהזהב הוא מתכת יקרה ושימושית למדי, לא תמיד היא באמת משמשת את בעליה. ומן הסתם, אם זה ממשיך כך, הרי שהזהב הזה שווה כקליפת השום! לכן חשוב לדעת, שישנה אפשרות ליהנות מהערך והשווי של זהב, גם אם לא משתמשים בו באופן ישיר ובדיוק כאן מחיר זהב משומש נכנס לתמונה.

להשמיש את הזהב

הזהב שלכם, שלא משמש אתכם ולמעשה, לא תורם לכם בשום דרך, יכול להפוך לאוצר של ממש עבורכם! איך? על ידי מכירה שלו. אין ספק, שזה נשמע מאוד פשוט. ורוב האנשים, כשיתחילו לחשוב על זה יותר לעומק, יתחילו לפקפק בהחלטה הזו בעיקר מתוך מחשבות על אופן הביצוע של המכירה, מציאת הקונה וכך הלאה. אז כדי להרגיע את הספקות שלכם, נרחיב עכשיו על אפשרויות המכירה.

אפשרויות המכירה

כיום יש שתי אפשרויות עיקריות למכירת זהב משומש: חנות תכשיטים או קונה זהב. בשתי האפשרויות, מדובר על תהליך מאוד פשוט, שבו מחושב מחיר זהב משומש, הוא מחליף ידיים ואז מתקבלת התמורה שעליה הסכמתם. ההבדל העיקרי בין שתי האפשרויות הוא התמורה עצמה. על פי רוב, חנויות תכשיטים יציעו תמורת הזהב המשומש זיכוי לרכישת תכשיטים באותה חנות או באותה הרשת. לעומת זאת, קונה זהב יציע לכם בתמורה לזהב שתמכרו לו כסף מזומן, בו תוכלו להשתמש בכל דרך שתבחרו.

חישוב מחיר זהב משומש

מן הסתם, אחד המרכיבים החשובים במכירת זהב הוא התמורה. היות שכך, חשוב מאוד להבין כיצד מתבצע החישוב של מחיר זהב משומש. אם כן, החישוב הגס נעשה על ידי הכפלה של מאפייני הזהב: המשקל שלו, מידת הטוהר שלו ושווי המניה שלו בבורסה. את החישוב הגז הזה ניתן לעשות בקלות על ידי הזנת המשקל ומידת הטוהר למחשבון זהב, שניתן למצוא ברשת האינטרנט.

יחד עם זאת, זהב הוא לא רק משקל, טוהר ומנייה, אלא הוא גם נועד לשימושים שונים ויש להתחשב בכך! לדוגמה, אם מדובר על תכשיט מזהב, יש להתחשב בעיצוב שלו, באבנים המשובצות בו וכך הלאה.

פורסם על ידי