כל מה שחיפשתם לחצר גן הילדים שלכם

כל מה שחיפשתם לחצר גן הילדים שלכם

החשיבה על הילדים שנמצאים שעות רבות בכל יום בגן היא רוחבית. כל מה שחיפשתם לחצר גן הילדים שלכם, כבר קיים ונשאר רק להזמין את המתקנים המתאימים ביותר, על פי הגיל של הפעוטים.

שעות איכות בחצר הגן

המגמה של כל גננת ושל הנהלת כל גן היא ליצור עבור הילדים חצר נעימה לשימוש שיש בה מתקנים בטיחותיים שהילדים ייהנו מאד לשחק בהם. יש מתקנים כמו בגן השעשועים שבהם הילדים משתוללים ומוציאים המון אנרגיה כמו מגלשה נמוכה בעלת משטח ירידה שהוא אלכסוני, נדנדות בטיחותיות הן ליחיד והן לכמה ילדים שנהנים מהפעילות המשותפת.

המתקנים ממוקמים מעל דשא סינטטי או משטח גומי בטיב מעולה וזאת במקום ארגזי החול שכבר לא קיימים ברוב החצרות. הסיבה היא שהם היו מקור לזיהום הולך וחוזר עקב החיות שביקרו גם הן בארגז החול. מעל כל המתקנים הללו קיימת ציליה מבד איכותי, אשר חוסמת את כניסתן של קרני השמש. בדרך זו הילדים נהנים ממשחק רציף בשטח שהוא מוצל.

מעבר לכך, כל המתקנים אינם מתחממים בשמש וזאת לעומת המצב בעבר שבו המתקנים היו כל כך חמים, שלא היה אפשר לעלות עליהם והיו גם מקרים קיצוניים שבהם הילדים נכוו מהמתקנים שהיו חמים באופן קיצוני.

פינות של כישורי חיים

הגן הוא המסלול לבנייה של כישורי חיים ולכן כמו שהם לומדים צבעים, חיות, ספרות ואותיות הם נהנים גם מפינות יצירתיות שממוקמות בחצר הגן. יש נושאים רבים שאפשר לבנות בפינות הללו וכל גננת בוחרת מתוך ההיצע את הפינות שנראות לה כמתאימות ביותר.

אפשר לרכוש את כל האביזרים הנדרשים עבור הפעלת צרכנייה, יש בה מוצרי מזון וירקות באריזות שונות, מדפים, קופות לתשלום ועוד. כל אחד מהילדים נהנה להגיע לשם ולערוך קניות, להניח את המוצרים בעגלת הקניות ובסוף הסיבוב גם לשלם את העלויות הנדרשות.

כמו כן גינה לגידול ירקות או פרחים. הילדים נהנים מהעבודה היום יומית עם רגבי האדמה, ההשקיה של הגינה והטיפול של כל הגידולים גורם להם אושר רב.

יש גם פינה של תיאטרון שבה מחליפים תפקידים ולובשים תלבושות מסקרנות וכך מציגים לילדי הגן הצגות נהדרות על פי דמיונם של הילדים המוכשרים.

יש אופציות נוספות כמו לוח פרספקס שמוצב בחצר ועליו הילדים מציירים וכותבים להנאתם המלאה.

מתקנים בחצר

החשיבות של האימון הגופני מושרשת אצל הילדים מגיל צעיר. זו הסיבה שמתקינים מתקני כושר לילדים בחצר הגן. מדובר במכשירים קלילים שבהם הילדים מאמנים את הגפיים והם נהנים מכך מאד.

כך הם יתאמנו גם אחר הצהרים במתקני כושר שקיימים בפארק ומותאמים לגדולים יותר ולאט לאט ייכנסו כמו כולם לסבב של אימוני כושר עם העלייה בגיל. זהו תחום נוסף וחשוב שלומדים כבר מגיל צעיר.

 

 

פורסם על ידי