כל מה שחייבים לדעת לפני פתיחת חנות אינטרנטית

כל מה שחייבים לדעת לפני פתיחת חנות אינטרנטית

בעלי עסקים רבים רוצים להגשים את חלום העסק הגלובלי, לראות את המוצרים או היצירות שלהם מגיעות לכל בית או לפחות מחשב ברחבי תבל. שאנשים יזמינו בלחיצת כפתור מכל העולם ולהם ישאר רק לשבת ולספור את הכסף. אז על מנת להתקדם ולו במעט, להגשמת הרעיון יש צורך לעשות את הצעד הראשון, הכוונה פתיחת חנות באינטרנט.

ההחלטה על פתיחת חנות מקוונת אינה דבר של מה בכך. מדובר על פרויקט משמעותי שישפיע על העסק ובעליו בכמה אופנים. יש לבחון את ההשקעה, את המשאבים ואת הצרכים העתידיים וכמובן ברמה הפיננסית את ה – ROI ואת הכדאיות לטווח הארוך. במידה והתקבלה ההחלטה להתקדם עם אתר, בעל העסק חייב להגיע אל הפרויקט עם תובנות, הנה כל מה שחייבים לדעת לפני פתיחת חנות באינטרנט:

  • אתר זה לא משחק ילדים – חנות אינטרנטית אינה אתר ככל האתרים. כך שלא כל מי שבונה אתרי תדמית, בהכרח יודע כיצד לבנות ולעצב חנות מקוונת. על מנת לבנות את האתר המקצועי שיוביל להמרות ולהכנסות מהירות, חייבים להיעזר במומחים. חברה הבונה אתרים ומתמחה בחנויות מקוונות. הם יודעים כיצד לאפיין בצורה מיטבית, איזה עיצוב ימשוך את הקהל, כיצד להציג את הגלריה ואיזו חוויית גלישה ורכישה לייצר.
  • לא על האתר לבדו – האתר, גם אם הוא הכי יפה, מושקע ומדליק, אינו יכול להיות מנותק מהעסק, מהתדמית שלו, וכמובן שגם לא מהמיתוג. עליו לדבר באותה שפה גרפית ולהעביר את אותם המסרים השיווקיים, להציע את אותם המוצרים, לשמור על נראות מעולה ולא ליצור דיסוננס בין שאר פלטפורמות השיווק והמכירה.
  • יאללה שוט – בניית אתר איכותי דורשת השקעה באלמנטים ויז'ואלים וטכניים של המוצרים. חשוב מאוד לייצר גלריה יפה ומהוקצעת, לדאוג מבעוד מועד לתמונות פק שוט של כל המוצרים מכל הכיוונים וכן פירוט מדויק של המרכיבים ובכלל של כל מה שחשוב ללקוחות לדעת. מומלץ מאוד לא להמתין עם המידע הזה ולא להעלות את האתר בלי תמונות או מידע חלקי בלבד.
  • זבנג מגמרנו – כל מי שחושב שהוא ישקיע אנרגיה בבניית אתר מכירתי יפה ואיכותי ואז יישב בנחת וינוח על זרי דפנה בעוד האתר יספק לו הכנסה פאסיבית לאורך זמן, טועה בענק. האתר אינו יכול לספק את הסחורה אלא אם מתפעלים אותו נכון. נדרש תכנון מוקפד וניהול נכון של הפלטפורמה הזו. החל מעדכון המוצרים בשוטף, הכנסת מבצעים והנחות, הוספת תוכן וערף תמידי ללא הרף. נדרשת עבודת שיווק ופרסום של האתר על מנת לייצר טראפיק של לקוחות
  • הזדמנות אחת בלבד – בעולם שיווק ומכירות כה דינמי ותזזיתי יש לעסק בדרך כלל רק הזדמנות אחת להוכיח את עצמו. הגולשים והלקוחות אינם סבלניים ובעיקר אינם סלחניים. חוסר אמינות, חוסר מקצועיות או ספק אחד שהאתר יעורר, יגרום ללקוחות לעזוב ולהצביע ברגליים ובאצבע הלוחצת על העכבר. חשוב לשמור על מראה אמין, תחושת ביטחון ובעיקר אמת בפרסום.

החלטתם ללכת על זה, על פרויקט פתיחת חנות באינטרנט, אל תרוצו מהר מידי לפני שיש לכם תוכנית פעולה סדורה, הקצאת משאבים ואורחך נשימה. כל אלה יקדמו אתכם צעד אחד אל עבר היעד הנכסף.

צילום: freepik

פורסם על ידי