כל מה שאתם חייבים לדעת על מתנות ליולדות

כל מה שאתם חייבים לדעת על מתנות ליולדות

אישה הקרובה לכם הביאה, בשעה טובה, תינוק לאוויר העולם. אתם נחושים לרכוש לה מתנה שתציין את המאורע המרגש ותבטא את ההערכה שלכם אליה. ואז אתם מתחילים לחפש מתנה ונתקלים באינספור פריטים נדושים, מיותרים ולא ממש מועילים. חלקם אפילו עלולים להזיק לאישה ולתינוק.

אליסיום, המציעה "עולם בריא לתינוקות", מוכיחה שאפשר אחרת.

האפשרויות העיקריות של מתנות לידה

יש אנשים שרוכשים מתנות ליולדות רק כדי לצאת לידי חובה. התוצאה היא מתנה שאינה משמשת את היולדת או המשפחה החדשה, כזו שבחלק מהמקרים מוצאת מקום של כבוד מפוקפק בארון או בעומק המגירה.

סוג אחר הוא מתנות שאמנם מציעות פינוק מסוים ליולדת, אולם לא תורמים בפן המעשי ולאורך זמן. פרחים או שוקולדים, למשל.

כשבוחרים מתנת לידה, רצוי לנסות להיכנס ככל האפשר לנעליים של היולדת ולחשוב מה היא תשמח לקבל. ניתן פשוט לשאול אותה למה בדיוק היא זקוקה, או אם תרצו: מה היא כבר לא רכשה בעצמה או קיבלה מאחרים? כפל מתנות הוא סיכון נוסף שתרצו להימנע ממנו.

מתנות לידה יכולות להיות אקולוגית

בשנים האחרונות, חלה עלייה של ממש במודעות לגבי הצורך שלנו לשמור על הבריאות – שלנו ושל הילדים – ולהימנע מסכנות שאורבות עבורנו בכל פינה. כך עלתה המודעות האקולוגית, וגדל הידע לגבי סיכונים הקיימים במוצרים שכבר התרגלנו להשתמש בהם. כולל מוצרים לאם או לתינוק הטרי.

אליסיום משנה את חוקי המשחק בתחום, ומספקת עולם שלם ובריא לילדים. מקימי החנות, כיןם הורים מן המניין בישראל, הבחינו עד כמה המוצרים שמשתמשים בהם עלולים לגרום לנזקים בריאותיים ולמחלות, אפילו כרוניות. הם החליטו לחשוב איך הם הופכים כל מוצר יומי-יומי לבריא ולבטוח לשימוש פי כמה.

התוצאה היא חנות המציעה מגוון מוצרים המשתלבים בחודשים הראשונים לחיי התינוק (ולעיתים גם לאחר מכן), דוגמת מוצרי היגיינה, מוצרי טיפוח, מוצרי חיטוי, בדים, שמנים, אקססוריז ועוד. ויש גם חבילות לידה מלאות בכל טוב.

החידוש העיקרי כאן הוא שמדובר במוצרים שלא תמצאו בריאים מהם. הקטלוג של אליסיום כולל מתנות לידה איכותיות וטבעיות, שמגלמות בתוכן בד בבד את נפלאות הטכנולוגיה. דוגמה לכך היא שהמוצרים הנמכרים בחנות אינם כוללים אלכוהול, פראבאנים או חומרים מזיקים אחרים, הנפוצים כאמור אפילו במוצרים המיועדים לאמהות ולתינוקות.

מחזקים את הייצור המקומי

עם כל הכבוד לאפשרות לרכוש פריטים במחיר זול מכל רחבי העולם, ממש לא בטוח שזו הבחירה הנכונה עבורכם. ראשית, עקב האיכות הנמוכה של הפריטים והעובדה שחלק מהם טומנים בחובם סכנות שונות ואינם עומדים בתווי התקן.

אליסיום, לעומת זאת, מעודדת ייצור מקומי. כל הפריטים המשווקים בחנות הם תוצרת כחול-לבן, כך שברכישה שלהם מקדמים את המשק הישראלי ותורמים לקהילה. החברה מתנהלת תוך בקרת איכות קפדנית, הבאה לידי ביטוי בבחירת חומרי הגלם, הליך פיתוח המוצרים, הייצור שלהם, האריזה וכן הלאה.

פורסם על ידי