כל הסודות להשגת מראה בית בסגנון מרוקאי

כל הסודות להשגת מראה בית בסגנון מרוקאי

עיצוב הפנים בבית בסגנון מרוקאי מתאים במיוחד לאנשים אשר אוהבים צבעוניות עשירה וכן מעדיפים לעטוף את סביבתם בעושר של גוונים וחומרים שונים ואף להימנע מסגנון נקי וקלאסי. סגנון זה מתאפיין במיוחד בעיצוב מלא חיים ושמחה וכמובן מאלמנטים מורכבים הכוללים קישוטים, עיטורים ועוד. הצבעים אשר בולטים בעיצוב זה הינם צבעים חמים כמו, אדום, בורדו, צהוב, כתום וחום, גוונים אילו יקבלו ביוטי ברהיטים ובקירות החלל.

מטבח בסגנון מרוקאי

חשוב לציין כי האווירה המרוקאית הינה אווירה מזמינה אשר מעודדת בעיקר אירוח ובישול מסורתי, כמו האופי העשיר של האוכל המרוקאי אשר עשיר בתבלינים ובטעמים, בעקבות כך גם עיצוב המטבח מתאים בצבעים ובמראה העשיר שלו ומעניק אווירה מתובלת. רצוי מהמטבח להיות פונקציונאלי וכן לאפשר תחושת נוחות בעבודה במטבח, החומרים הנבחרים צריכים לכלול עץ טבעי, אביזרי נחושת וויטרינות זכוכית. את קיר המטבח מומלץ לעצב באמצעות פסיפס צבעוני או בשלל אריחים מצוירים אשר יתאימו לגוונים של המטבח.

סלון בסגנון מרוקאי

אם בכוונתכם ליצור פינת אירוח בבית בסגנון מרוקאי מומלץ מאוד לשלב פינת ישיבה בגובה נמוך אשר עשויה ממשטח יצוק מצופה פסיפס או אריחים ועליו מונח מעין מזרון עבה ומספר של כריות בצבעים שונים ואף מעוטרות. יש לציין כי חשוב לשלב אפילו מעין שולחן קפה מעוטר ומעוצב ובעקבות זאת לאפשר תחושת נוחות בזמן האירוח. נוסף על כך תצוגה של מספר חפצים רבים הינה מהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב הסלון.

חדר שינה בסגנון מרוקאי

על חדר השינה אצל בית בסגנון מרוקאי רצוי להיות מפואר ומפנק במיוחד וכן לכלול בתוכו מיטת אפיריון מפוארת אשר בנויה מפיתוחי עץ מפוארים בעיקר בגוונים כהים ועליה שכבות רבות של שלל בדים ססגוניים. כדי להבהיר ולהעצים באופן חד משמעי מומלץ לשלב שטיח גדול מאוד וכמובן מעוטר אשר ימוקם לרגלי המיטה. פריטים נוספים שאפשר לשלב בחלל חדר השינה הם שידות מעץ מראות גוף מעוטרות ועוד.

חדר אמבטיה בסגנון מרוקאי

על מנת ליצור חלל רחצה מפנק וכמובן אווירה מרוקאית מומלץ להימנע מגוונים ניטרליים ונקיים וכן לשלב מגוון רחב ועשיר של חומרים וגוונים שונים, בשביל חיפוי הקיר ניתן לבחור בין אריחים מצוירים לבין סגנון של פסיפס צבעוני, לארון האמבטיה מומלץ ואף ראוי לבחור גוון בעל נוכחות ולשלב חומרים כמו עץ וכדומה.

לכן ניתן לסכם כי בית בסגנון מרוקאי מותאם מאוד לאקלים הים תיכוני, וכמובן להוויה הישראלית. אין ספק שסגנון זה מיוחד וכן מביא עימו חוויית אירוח חמה ומזמינה אשר מתאימה לבתים רבים ומשפחות רבות. סגנון זה מהווה פיתרון אידיאלי עבור מספר רב של בתים שכן מאסו עליהם חללים ריקים נטולי שמחה וחיים.

לקבלת מידע נוסף וצפייה במגוון מוצרים בסגנון המרוקאי לחצו כאן  

 

פורסם על ידי