כך תצפו בטלוויזיה כמו מלכים

כך תצפו בטלוויזיה כמו מלכים

אוהבים לצפות בטלוויזיה? יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי לשדרג את החוויה. החל מהכורסא ועד התאורה – הנה 5 המלצות מרכזיות.

צפייה בטלוויזיה היא אחת מפעילויות הפנאי הפופולאריות ביותר בעולם. אם בשנת 2011 פורסמו נתונים רשמיים על כך שהישראלי הממוצע צופה בטלוויזיה כ-5 שעות ביום, אפשר בהחלט לשער שכיום סך הצפייה גדול יותר – כי הוא כולל בתוכו את הזרמת התכנים מהאינטרנט ואת המגוון העצום של אירועי הספורט, תכניות הריאליטי והסדרות המושקעות. במילים אחרות, המסך שיש בסלון לא מיועד רק לטלוויזיה במובן המסורתי שלה ולכן השאלה היא איך מנצלים עד תום את היכולות שלו.

הנה למשל כמה דרכים טובות לשדרג את חווית הצפייה באופן מיידי:

  1. החליפו את הכורסא

מלבד המסך, הכורסא היא הפקטור העיקרי שקובע את חווית הצפייה שלכם. אם אתם רוצים לצפות בטלוויזיה כמו מלכים, אי אפשר לצפות לעשות את זה עם כורסא סטנדרטית או שזלונג מיושן. למזלכם, יש גם פתרונות ייעודיים לסוגיה ובהם דגמים מובילים של כורסאות טלוויזיה איכותיות.

כורסאות טלויזיה איכותיות של אמריקן קומפורט הן בדיוק מה שחלמתם עליו כדי לשפר את חווית הצפייה. הכורסאות מגיעות במגוון דגמים, צבעים וגדלים ואפשר להשתמש בהן כדי לעצב את הסלון ולרענן אותו.

  1. הוסיפו מערכת סאונד

מערכת הסאונד חשובה כי היא קובעת בכמה ממדים תהיה חווית הצפייה שלכם. אחרי שתשקיעו במסך ובכורסא, יישאר לכם להשלים את האווירה עם סאונד היקפי של 360 מעלות ועם סאב וופר עוצמתי בשביל הבאסים וזרמי העומק.

מערכת סאונד שמתחברת למסך הטלוויזיה יכולה לשמש אתכם גם לטובת האזנה למוזיקה או בשעות הפנאי. כאן, מה שעליכם לבדוק זה את המפרט של מערכת הסאונד ואת המחיר.

  1. קומו להתרענן

אחת הבעיות עם צפיה ממושכת בטלוויזיה היא אורח חיים יושבני. ב-2015 למשל פרסמה ועדת מומחים בינלאומית המלצות להפחתת היושבנות ובהן שילוב של קימה, עמידה ופעילות קלה כשעתיים ביום ועד 4 שעות במצטבר וכמובן הימנעות ממנחים סטטיים תוך הקפדה על תנועתיות.

הדרך למנוע אורח חיים יושבני בלי לוותר על התענוג של צפייה בטלוויזיה היא לקום מדי פעם כדי להתרענן. את הקימה אפשר לנצל כדי ללכת למטבח, לדבר בטלפון או סתם להתמתח. מהר מאוד מתרגלים לצורת צפייה כזו ומונעים נזק למערכות הגוף, פגיעה בבריאות וקיצור בתוחלת החיים.

  1. נשנשו אוכל בריא

הצד השני של המטבע בכל הנוגע לשדרוג חווית הצפייה בהיבט הבריאותי הוא כמובן אוכל מזין ומשביע. זה הזמן לוותר על מתוקים ומלוחים לטובת פירות וירקות, או לפחות להמשיך לשתות 10-15 כוסות מים ביום גם אם עושים צפיית בינג' בסדרה האחרונה של נטפליקס.

אוכל בריא יכול לשמש אתכם לבד או באירוח חברים ומשפחה. אם אתם הורים לילדים, קחו בחשבון את החשיבות של דוגמא אישית ואת האופן שבו נשנוש אוכל בריא מול מסך הטלוויזיה יסייע להם לאמץ שגרה נכונה יותר.

  1. החלישו את התאורה

אחת הסיבות להנאה מצפייה בסרט בקולנוע קשורה לתאורה. אם אתם רוצים להשיג אפקט דומה בסלון, כדאי להחליש את התאורה המרכזית ולהעדיף תאורת אווירה עם ספוטים או מנורה עומדת. במידה ואתם מנסים לראות סרט במהלך היום, הדרך לשלוט בתאורה היא כמובן לסגור וילונות.

בסופו של דבר, צפייה בטלוויזיה הפכה לפעילות פנאי מועדפת בגלל שכולנו אוהבים לשמוע סיפורים מקוריים. מכאן והלאה, כל שנותר הוא לדאוג שהסיפורים יעברו אלינו בצורה הכי נוחה, מעניינת ומיוחדת שאפשר.

פורסם על ידי