כך תעניקי לפנייך מראה קיצי שזוף גם בימי חורף קרירים

כך תעניקי לפנייך מראה קיצי שזוף גם בימי חורף קרירים

חורף 2023 עדיין איתנו והשמש החיוורת המבצבצת לעתים אינה מספיקה ממש להשאיר אותותיה על עור הפנים שאיבד מעט בחודשים האחרונים את השיזוף והברק הטבעי. ניחוחות האביב המתקרב כבר מעוררים בקרב רבים את הציפיה לבילוי שמשי בחוץ, ישיבה בבתי קפה פתוחים וטיולי טבע נעימים, אבל עד אז אנחנו כאן בכדי לסייע לך עם מספר פתרונות אפשריים שבעזרתם תוכלי להעניק לעור הפנים שלך מראה שזוף וקיצי גם בימים סגריריים וקרירים.

שיזוף לפנים ללא חשיפה לשמש, כן זה אפשרי…

בין אם כפתרון לשמירה על מראה עור פנים שזוף בימות החורף ובין אם במטרה לשמר את הצבע ללא סכנת החשיפה לקרינת השמש, תעשיית הביוטי והיופי של ימנו מעמידה מגוון מוצרים המעניקים תכונות שיזוף לפנים ולגוף, לטובת כל מי שחפצה בעור פנים עם מראה שזוף, אחיד ונוצץ ללא תלות וללא סיכוני קרינה מיותרים. באמצעות תכשירים אלו הנועדו לשימוש ביתי ניתן להעניק לעור הפנים שלך מגוון רב של תועלות:

  1. שיפור המרקם הטבעי – עור הפנים מאבד כידוע לאורך השנים מן הגמישות והלחות הטבעית, כאשר מרקם העור משתנה ולעתים גם המייק אפ הטבעי אינו מספק לשיפור המראה. שימוש בתכשירי שיזוף מתאימים לפנים יכול להעניק מראה עור במרקם טבעי, צעיר ובריא יותר.
  1. ברק – גם הברק הטבעי שדוהה עם השנים זוכה לחידוש וריענון כאשר הפנים נראות קורנות יותר לאחר שימוש בתכשירים מתאימים, כאשר בין היתר ניתן לבחור גם את רמת הברק הרצויה בין מספר גוונים ודגמים.
  1. אחידות – פגם נוסף שסופג עור הפנים שלנו במרות השנים, הוא חוסר האחידות בצבע העור וכתמי פיגמנטציה. יצירת מראה שזוף יעניק גם צבע אחיד וחלק לעור וגם יסייע בהסתרת פגמים אסתטיים וכתמים.
  1. צבעים טבעיים – מוצרי השיזוף המובילים מגיעים לרוב במספר גוונים ובהתאמה לכל סוגי העור, במטרה לאפשר יישום של צבע התואם לגוון העור שלך ומשדרג אותו, תוך שמירה על מראה טבעי.

אז אילו תכשירים בולטים קיימים לפנים?

ניתן כאמור כיום למצוא בתחום מספר סוגי תכשירים ומוצרים פופולריים לפנים המותאמים לאקלים הישראלי, הנה כמה מהבולטים:

  • שימר לפנים – השימר לפנים מגיעה בתצורה של אבקה או נוזל ומיועד להאיר את עור הפנים, תוך התייחסות לסימטריות שלהן ולאזורי החשיפה השונים לאור, באופן שיעניק מראה אחיד, חי וזוהר. מלבד ההשפעה על הגוון והברק, השימר מעניק תחושה מסוימת של גובה וביישום נכון של החומר יוצר תיקון ויזואלי לאזורים נפולים ושקועים בפנים. אנחנו יכולות להמליץ לכן בחום על תכשיר שימר לפנים של BYNETA מוצר איכותי חדש מבית מותג הביוטי של הדוגמנית נטע אלחמיסטר.

 ברונזר – הברונזר הוא תכשיר איפור מסדרת הסומקים ולמעשה במקרה שלנו מדובר בסומק משזף. הברונזר מגיע בגווני זהב, חום וברונזה, תוך יצירת שילובים שונים בין אלו, במרקם נוזלי ביישום בהתזה, אבקה, ג'ל או קרם למריחה. חשוב לציין כי את הברונזר לא מיישמים בצורה אחידה אלא בהתאמה לאזורים שונים בפנים תוך הבדלי הגובה בניהם, בהנחה ישירה על העור ללא צורך בשכבת מייק אפ או סומק אחר. בפועל הברונזר מייצר מראה שיזוף טבעי, אחיד ומלא ברק, מתאים לכל סוגי וגווני העור ועמיד לרוב למשך שעות ארוכות.

  • קרם שיזוף – הקרמים לשיזוף הם למעשה מוצרי קרם מבוססי לחות ומינרלים, המכילים פיגמנט צבע עשיר המעניק לעור מראה שיזוף עמוק המדמה את השיזוף הטבעי באמצעות קרינת השמש, ללא הסיכון הנלווה שבחשיפה ממושכת לקרני השמש.

 

פורסם על ידי 
פורסם על ידי