כך תמצאו את השידוך לחתונה

כך תמצאו את השידוך לחתונה

חתונה, כמה יפה זה מתגלגל על הלשון, כמה כמיהה יש למושג הזה וכמה חשיבות. במיוחד עבורכם כל אלו שכמהים לרגע המיוחד הזה יצאנו לחקור את הנושא ולהבין איך מוצאים את השידוך הראוי לחתונה וכמה זה יעלה לנו? כדי לקבל את התשובות הטובות ביותר לשאלותינו ישבנו לשיחה צפופה עם משרד ההיכרויות והשידוכים "יחד הכרויות". הישארו איתנו וגלו איך תמצאו את עצמכם מתחת לחופה.

לכל אלו שחולמים על חתונה אבל עדיין לא מצאו את האחד עבורם מה אתם מציעים?

קודם כל מובן וברור שצריך שתיים לטנגו, כך גם לחתונה. לבעלי החלומות על חתונה נתחיל בלהציע דרכים למציאת האחד:

מפגשי זוגות – מפגשים מיוחדים הנקבעים מראש עבור כל אותם הפנויים והפנויות באווירה נעימה במטרה שיוכלו להתערבב עם אנשים אחרים ולהכיר כאלו שאולי לא היו פוגשים בהם במקומות אחרים.
עלות: ישנם מפגשים חינמיים המאורגנים על ידי קבוצות פייסבוק שונות וישנם בעלות סמלית המאורגנים על ידי חברות שידוכים שונות.
אתר הכרויות – אחת הפלטפורמות הנפוצות היום במציאת זוגיות היא פלטפורמת אתרי הכרויות. שימו לב כי אתם מתחברים לאתרים שמדגישים כי מטרת החיפוש בהם היא הכרויות למטרת נישואין ולא לכל מטרה כדי שמראש תוכלו להימנע מאי נעימות ומשיח מול מישהו שמחפש רק יזיזות.
עלות: כמה מאות שקלים בודדים לחודש החל מ- 99 ₪
משרד שידוכים – האופציה היותר ממוקצעת שעושה עבורכם את העבודה היא משרדי השידוכים בהם תעברו את כל תהליך השידוך בליווי צמוד של שדכנים שלמדו והתמקצעו בכל נושא שידוכים לחתונה וייתנו לכם את המענה הטוב ביותר.

עלות: יכולה לעבור את ה-10,000 ₪ (ולכן, תהליך זה הינו לרציניים בלבד!)

כמובן, שישנם עוד דרכים שלא ציינו, כמו שדכניות עצמאיות, יועצי זוגיות וכו' וניתן ורצוי לבדוק מה הדרך שהכי נכונה עבורכם.

אחרי שמצאנו את המיוחל באחד מהדרכים שציינתם או בדרך האחרת מה עושים?

לאחר שמצאתם את האחד, אל תייצרו "לחץ חתונה" כדי שלא תבריחו אותו או אותה. תנו לעצמכם פרק זממן להכיר לעומק, לגלות אחד את השני לפני שתמצאו את עצמכם בבגדי חתן וכלה.

כמובן, שמראש אם ציינתם כי אתם כאן בשביל הכרויות לחתונה זה ברור לצד השני שזה הרגע אליו אתם שואפים ולכן אין סיבה שיהיו אי הבנות או שהקשר יגלוש למקומות לא ראויים.

אנחנו מאחלים לכולם happy ending ומקווים שתזכו לחתונה מהאגדות.
אם אתם רציניים ומעוניינים בשידוכים לחתונה אנו ממליצים לקבוע פגישת ייעוץ חינם עם משרד השידוכים וההכרויות "יחד הכרויות" בטלפון: 073-7815503

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי