כך תכתבו את סיפור אגדה שלכם

כך תכתבו את סיפור אגדה שלכם

למצוא זוגיות זה לא עניין של מה בכך, זה כלל לא פשוט ורק לאלה מלאי המזל האביר על הסוס הלבן דופק על הדלת או הנסיכה מחכה להם במגדל. אבל לאלה שמבינים שהחיים הם לא סיפור אגדה יודעים שצריך לפעול על מנת להשיג סוף טוב. אז איפה משיגים happy ANDing?

סוף טוב מתחיל בהתחלה נכונה

כדי להשיג סוף מאושר עם זוגיות נפלאה צריך לפנות למי שיכול לעזור לכם עם הנושא מההתחלה ועדיף גם עד הסוף. אלו שיכולים לעשות זאת הם משרדי שידוכים, אשר באמתחתם סופים רבים של "והם חיו באושר עד עצם היום הזה". אז אם בא לכם ליצור את סיפור האגדה שלכם משרדי שידוכים הם התחלה טובה לכתיבת הסיפור.

הדמיות בסיפור האגדה שלכם

כמו בכל סיפור אגדה ישנם מספר דמויות שמובילות את הסיפור בדרך אל הסוף הטוב, ואלו הם הדמויות:

  • הפיות הטובות – הלוא הם שדכנים ושדכניות. במשרדי שידוכים איכותיים תוכלו למצוא שדכניות ושדכנים מומלצים ומעולים בעלי יכולת לזהות את מי שאתם ואת הבת או בן זוג שאתם צריכים בחייכם.
  • הכרכרה – הכרכרה היא דימוי למעטפת שלוקחת אתכם למקום אליו מחכה לכם הנסיך/ה. כך גם משרד השידוכים עצמו הוא מעטפת בה תמצאו את דרככם אל מקום האדם האידיאלי עבורכם.
  • הקסם – בעצם הקסם הוא מנוע החיפוש. הקסם הוא זה שמכולל את הכל לכדי תוצאה וכך גם מנועי החיפוש המתקדמים במשרדי השידוכים, הם אלו שמוצאים עבורכם שידוך ראוי וטוב.
  • הנעל הנכונה – משרדי שידוכים לרוב ימצא עבורכם מספר התאמות אשר יועברו לאישורכם. בשלב זה תצטרכו להחליט למי ה"נעל" מתאימה ביותר ומי בעצם היא הנסיך/ה שלכם.

לכתוב את סיפור האגדה שלכם

מלבד ההתחלה משרדי שידוכים יוצרים עבורכם בעצם את כל הסיפור, ממש כך:

  • בהיותכם מגיעים למשרד שידוכים אתם תשבו עם השדכן/ית לשיחה בה השדכן/ית יבין מי אתם ומה אתם מחפשים. שדכנים יכתוב את הדמות שלכם בסיפור ואיך צריכה להראות הדמות של הנסיך/ה שלכם.
  • אח"כ המידע שנלקח ינוע במנוע החיפוש המתקדם והמקצועי של משרד השידוכים בו בחרתם ויוביל למספר תוצאות שידוך אופציונאליות עבורכם. כאן אתם מגיעים לצומת דרכים בה תצטרכו לבדוק למי נכנס/ת ה"נעל" באופן המוצלח ביותר.
  • לאורך כל הסיפור משרדי השידוכים ידאגו שילוו אתכם מגוון אנשי מקצוע העובדים במשרד, כמו: יועצי זוגיות, קואצ'רים, סטייליסטים (בחלק מהמשרדים) וכדומה.
  • סוף טוב – בתום התהליך תשיגו את הסוף הטוב שלכם ותזכו להיפגש עם הנסיך/ה לה ייחלתם עוד בתחילת הסיפור.

אם התחברתם לרעיון וגם לכם בא לככב בסיפור אגדה של חייכם בו הסוף הוא הרגע אליו שאפתם רבות, אל תהססו והגיעו אל משרד שידוכים במטרה להשיג לכם את הנסיך/ה.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי