כך תבחרו מערכת שקילה עבור העסק שלכם

כך תבחרו מערכת שקילה עבור העסק שלכם

כל המידע שחשוב לדעת אודות מערכת שקילה, חשיבותה לעסק, וטיפים לבחירת המערכת האידאלית עבורכם
בתעשיית ייצור אריזות המזון קיימת חשיבות רבה מאוד לרמת הדיוק של שקילת אריזות המוצרים, וחברות רבות המציעות פתרונות אוטומטיים לתעשייה משווקות מערכות שקילה אוטומטיות. רמת הדיוק של השקילה חייבת להיות גבוהה ומדויקת מאוד, ולכן גם חשוב לבחור מערכת שקילה איכותית.

מערכת שקילה תעשייתית – מדד האיכות הגבוה ביותר בתהליכי ייצור האריזות 

למערכת השקילה יש תפקיד מאוד משמעותי בתהליך בדיקת איכות האריזות, ולכן היא תמיד חייבת להיות איכותית, מדויקת, ומותאמת בצורה אידאלית לדרישות היצרנים.
כיום קיימים בשוק מגוון מערכות כאלו אשר מספקות ופתרונות שקילה שונים וחלקן אף משמשות כמכונות אריזה ושקילה יחד, לכן כדי לדעת מה הכי מתאים לכם חשוב קודם לעשות סדר ולהבין מה אתם מחפשים, אילו מכונות קיימות בשוק ואיזו מביניהן הכי תתאים לעסק שלכם.

אילו סוגי מערכות שקילה קיימים בשוק?

בחיפוש אחר בודק שקילה שיספק לכם את השירות המתאים, חשוב להכיר את סוגי מערכות השקילה הקיימות, ולהחליט איזו מהן תתאים יותר לעסק שלכם מבחינת המאפיינים והדרישות:

  1. שקילה קומבינטורית – סוג שקילה שמיועד בעיקר לתעשיית המזון – מספק מידות דיוק מקסימליות, מאפשר שקילה של מספר מוצרים בו זמנית, ופועל בצורה מהירה.
  2. שקילה לינארית – סוג שקילה אשר משמש גם כן לתעשיית המזון, אך במקרה של מכונות שקילה מסוג זה חשוב לשים לב שכל מכונה מתאימה לשקילת סוגים שונים של מוצרי מזון.

יתרונות מערכת השקילה עבור העסק שלכם

בחירת מערכת שקילה מתאימה תבטיח לעסק שלכם את קבלת התמורה המלאה ביחס לעבודה ולהשקעה שלו, ובנוסף גם תבטיח ללקוח את התמורה המלאה עבור ההשקעה שלו , ורווח של השווי הכספי המלא עבור המוצר אשר אותו הוא משווק.

מעבר לתמורה עבור 2 הצדדים, מערכת שקילה תקדם את העסק שלכם מבחינת חדשנות, ותעזור לייעל את תהליכי העבודה ומהירות התפוקה לרבות תהליכי השקילה, ולעיתים גם את תהליכי האריזה.

איך בוחרים את מערכת השקילה המתאימה ביותר לעסק?

ראשית, חשוב מאוד להחליט מראש עבור איזו סוג של תעשייה תהיה מיועדת המכונה – מעבר לתעשיית המזון, מערכות שקילה יכולות לשמש לעוד מגוון רחב של תעשיות כגון מתכות, תרופות, ועוד.

בעת בחירת מערכת שקילה, חשוב להקפיד על מספר מאפיינים: רמת יעילות המכונה ודרכי התפעול שלה, איכות ודיוק שקילת האריזות (ובמקרים של מכונה המשלבת שקילה ואריזה ביחד – איכות ייצור האריזות), רמת עמידות המכונה והחומרים שמהם היא בנויה, וכמובן – רמת ההתאמה שלה לדרישות ולצרכים שלכם.

לאחר אפיון המכונה, אופן ורמת התפוקה אותן אתם מחפשים, מומלץ לפנות לייעוץ של חברה המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי שקילה ואריזה, ולקבל הכוונה לרכישת המכונה המתאימה ביותר לעסק שלכם בהתאם לדרישות.

פורסם על ידי