כך תבחרו מסעדת סושי

כך תבחרו מסעדת סושי

בעוד שבעבר היו מי שהרימו גבה לנוכח אכילת דג חי כבוש, הרי שכיום הסושי מככב עם שפע של מסעדות קטנות וגדולות, תפריטים רחבי ידיים ומשובחים ושלל מטעמים שמביאים את הקולינריה האסייתית הישר אלינו, אל עבר המזרח התיכון המחוספס והתוסס.

עתה, בדיוק אחרי שהתגברתם על הדילמה הקשה לגבי איזה מזון מהיר חפצה נפשכם, הרי שעתה מגיע אתגר לא פחות גדול והוא בחירת מסעדת הסושי שתתאים דיוק לדרישותיכם. כיצד בוחרים נכונה? ובכן, ישנם מספר קריטריונים שיכולים לתת לכם בדיוק את ההכוונה.

מטרת הביקור במסעדה

האם מדובר בבילוי עם בן או בת הזוג סתם כך בספונטניות לציון כניסתו של סוף השבוע או שבירת השגרה של אמצע השבוע? או שמא זהו בילוי שנועד להרשים קולגה עסקי? או אולי גם דייט שצריך לשדר אווירה רומנטית?

כמו במזונות מהירים אחרים, גם בענף הסושי ניתן למצוא חלוקה מאוד ברורה בין מסעדות שמטרתן לבצע הגשה מהירה, לבין מסעדות ששמות את הדגש על הקולינריה האסייתית בכל מנה ומנה. אם מדובר בבילוי רגיל, הרי שניתן לבחור ברשתות הרגילות והמוכרות. עם זאת, אם אתם רוצים להרשים את האדם שעמו אתם יוצאים למסעדה, הרי שכדאי לחפש אחר מסעדה ייחודית שאיננה קשורה לסניפים בפריסה רחבה.

קרבה לאזור מגוריכם

חוזרים לבילוי שגרתי אל מול בילוי שמטרתו להרשים ולהקנות אווירה מיוחדת במינה. אם כוונתכם היא פשוט ליהנות מבילוי קליל שלא מצריך כל מאמץ מיוחד, הרי שניתן לבחור במסעדה הסמוכה לאזור מגוריכם. אך אם מדובר במאורע מיוחד במינו בו אתם רוצים לנתץ את השגרה, אז הרי שמומלץ לחפש אחר מסעדה מרוחקת באופן מסוים אשר מביאה עמה נופים חדשים ואווירה שונה.

ברגע שבו הבנתם את מטרת המסעדה, נסו לחפש במרשתת באזורים שאינכם נוהגים לבקר בהם מדי יום ויום דוגמת סושי בראשון לציון, סושי בתל אביב, ירושלים או כל עיר אחרת אותה שעולה אצלכם בחכה.

מבחר המנות בתפריט

אם מעולם לא ביקרתם במסעדה מסוימת, אך עתה הסקרנות גוברת עליכם. ישנה דרך קלה ופשוטה להבין אם מדובר במסעדת מזון מהיר רגילה, או שמא מסעדה אסייתית ששמה דגש על קולינרית המזרח הרחוק.

הקפידו תמיד לעלעל מעט בתפריט המוצג באתר המסעדה. האם מדובר במגוון רחב של מנות שונות לבחירה? ככל שהתפריט הוא רחב יותר, כך זה מעיד על העובדה כי מדובר במסעדה בעלת דגש קולינרי ניכר יותר. ככל שהתפריט דל יותר, כך מדובר במבחר מנות שמאפיין מסעדות מזון מהיר רגילות.

צילום: pixabay

פורסם על ידי