כך העסק שלך יופיע בעמוד הראשון בגוגל באופן מידי

כך העסק שלך יופיע בעמוד הראשון בגוגל באופן מידי

אם ברצונכם למקם את עצמכם במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש עבור מילות מפתח, הגיע הזמן לעשות את הצעד אל עבר פרסום ממומן.

בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר על כך שאורגני זה טוב. אז נכון, הוא אולי טוב לבריאות, אולם בכל הנוגע לקידום אתרים, האפשרות האורגנית דורשת תהליך אשר התוצאה שלו אינה מובטחת, דורשת עבודה של מספר חודשים עד לראיית תוצאות ותלויה במידת מקצועיותם של המקדמים. אין לכם זמן ואתם מחפשים שיווק מהיר? עומדת לרשותכם אפשרות נוספת והיא פרסום ממומן. אם עוד לא שמעתם על השיטה ואינכם מכירים את יסודותיה, אנו כאן כדי לפשט לכם את הדברים ולהציג את כל התורה כולה, על רגל אחת.

פרסום ממומן VS פרסום אורגני

שלא תטעו, לקידום אורגני ישנם יתרונות רבים והוא יכול להעלות את מיקומכם לראש תוצאות החיפוש ולאפשר לכם להישאר שם לאורך זמן. עם זאת, מדובר במדע מדויק ובתהליך אשר עשוי לקחת זמן ודורש סבלנות. כאשר רוצים להגיע לעמוד הראשון בגוגל באופן מיידי, עומדת לרשותכם אפשרות אטרקטיבית והיא פרסום ממומן בגוגל אדוורדס. בעזרת שיטת שיווק זו תוכלו להגדיל את פוטנציאל הרווחים ולזכות לחשיפה גדולה יותר בו במקום.

רגע, זה לא כל כך פשוט

אתם וודאי חושבים, שאם כל שיש לעשות זה פשוט לכתוב טקסט שיווקי, לשלם כמה שקלים ולצאת אל דרך רצופה בהצלחות, אך זה לא הסיפור. גם כאשר משתמשים בפרסום ממומן בגוגל צריך לדעת מה עושים. מדובר בתהליך אשר דורש היכרות עם העסק אותו מקדמים עד לרמת הפרט הקטן, מציאת מילות מפתח רלוונטיות לתחום העיסוק, פיתוח נכון של מודעות אשר ישיגו את מיטב התוצאות (ובמקרה הזה, לידים ורכישות) וכן ביצוע פעולות כמו אופטימיזציה ואנליזה כדי להבין בדיוק מה הלקוחות שלכם רוצים.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה

אם ברצונכם להצליח ולפרסם בגוגל בחוכמה, אתם זקוקים לתקציב שינוהל בצורה טובה וכן לחברה מקצועית אשר תעשה עבורכם את העבודה ובצורה כמה שיותר מיטבית. בלינקשייק תמצאו את מיטב אנשי המקצוע בתחום הפרסום הממומן הפועלים לצד אנשי קידום מומחים בתחום ה- SEO. עם ניסיון של עשור מאחורינו, אנו ללא ספק הרווחנו את מעמדנו כאחת מחברות הבוטיק המובילות בתחום ועל כן אנו לא רק מבינים את הצרכים שלכם, אלא מנסים לשים את עצמנו בנעליכם בכל רגע נתון ולספק לכם פתרונות התפורים למידותיכם.

באדיבות לינקשייק – חברה לשיווק באינטרנט

פורסם על ידי