כיצד עובד תהליך הפונדקאות בישראל?

כיצד עובד תהליך הפונדקאות בישראל?

תהליך פונדקאות הוא תהליך שבו בני זוג יכולים להביא ילדים לעולם באמצעותה של פונדקאית. הפונדקאית היא אישה שסוחבת את התינוק ברחמה, אך בסוף תקופת ההיריון היא מוסרת אותו להוריו. קיימות לא מעט תהיות לגבי תהליך הפונדקאות בישראל, עם זאת הוא מאוד דומה למה שקורה בעולם. זה נכון שיש כל מיני החרגות שונות שקשורות לחוקים בישראל, אך ההליך עצמו הוא דומה מאוד. עם זאת צריך לקחת בחשבון כי המחירים בישראל עשויים להיות גבוהים בהרבה בהשוואה למחירים בעולם. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שתתחילו תהליך פונדקאות בישראל?

כמה מתחילים את תהליך הפונדקאות בישראל?

השלב הראשון של תהליך הפונדקאות בישראל הוא השלב שבו יהיה עליכם לקבל את האישור העקרוני. בישראל ישנה ועדה אשר אמורה להיות זאת שקובעת אילו זוגות יכולים להתחיל בהליך. המטרה היא לשלול כל מיני זוגות שונים שלא יכולים לגדל ילדים מסיבות כאלה ואחרות. כמו כל הליך בירוקרטי בישראל יהיה עליכם להמתין זמן רב עד לקבלת האישור העקרוני. הועדה מצידה תנסה לקבל מענה לכל מיני סוגיות שונות שמעסיקות אותה. מה עושים ברגע שבו אתם מקבלים את האישור העקרוני מאותה ועדה?

איפה אפשר למצוא פונדקאיות בישראל?

על מנת להמשיך בהליך יהיה עליכם למצוא אישה שמוכנה להיות אישה פונדקאית. אם אתם לא מכירים מישהי כזאת, יהיה עליכם למצוא אותה. בישראל תוכלו למצוא לא מעט נשים פונדקאיות, עם זאת תרצו למצוא את האישה המתאימה. לכן חיפוש הפונדקאית יכול לקחת גם מספר חודשים שדורשים מכם סבלנות יתרה. נשים פונדקאיות ניתן למצוא בכל מיני ארגונים שונים שאמורים לייצג אותם מול ההורים. המטרה של כל פונדקאית תהיה לקבל את הזכויות השונות שמגיעות לה מתוקף החוק במדינת ישראל בהקשר הזה.

 

במשך כמה זמן נמשיך תהליך הפונדקאות בישראל?

כמובן שכל מקרה נשקל לגופו, עם זאת חשוב שתבינו כמה זמן פחות או יותר נמשך הליך ממוצע. בסיטואציה שבה לא יהיו כל מיני מכשולים שונים שאף אחד לא צפה אותן, התהליך נמשך 20-24 חודשים. כמובן שכל הליך בירוקרטי קטן שמסתבך עלול לעכב את ההליך בעוד כמה שבועות או אפילו חודשים. עליכם לקחת בחשבון כי אתם מכניסים את עצמך להליך ארוך במיוחד. התקווה שלכם תהיה להגיע למצב שבו אתם רואים את האור בקצה המנהרה. לכן לרוב ההליכים האלה נפרסים על פני כמה שנים טובות עד שהלידה יוצאת לפועל.

פורסם על ידי