כיצד לבחור קעקועים עם משמעות עליהם לא נתחרט

כיצד לבחור קעקועים עם משמעות עליהם לא נתחרט

קעקועים כבר מזמן הפכו להיות משהו כל כך נפוץ וסטנדרטי, עד כי במרבית המקרים אנחנו כמעט לא שמים לכך לב. אם אתם לא מאמינים תערכו ניסוי קצר – לכמה מהאנשים שאתם מכירים יש קעקועים? לאחר שעניתם לעצמכם על השאלה הזו, נסו לעבור ולשאול כל אחד מהחברים, המכרים ובני המשפחה שלכם האם יש להם קעקוע כלשהו. תופתעו לגלות שלמרבית האנשים (לפחות מתחת לגיל מסוים…) יש לפחות קעקוע אחד קטן, וללא מעט יש קעקועים גדולים או כמה קעקועים שונים. בעוד מדובר בתחום אשר נראה כי מושך חלק נכבד מאיתנו, כדאי להתייחס לשאלה – כיצד יש לבחור איזה קעקוע לעשות כך שלא נתחרט לאחר מכן?

קעקועים עם משמעות או בלי – בחירה לכל החיים ששווה להתעכב עליה

בתור התחלה, חשוב להבהיר מדוע חשוב כל כך להתעכב על בחירת הקעקוע, ולבחור קעקוע שבאמת יתאים לנו ונאהב אותו גם בעתיד. עבור מי שאינו מכיר את התחום או לא מבין את ההשלכות – קעקועים הם ציורי גוף אשר נשארים על העור למשך כל החיים! ברגע שעשינו קעקוע, זהו זה – הוא איתנו עד ליום מותנו. ניתן כמובן להסיר את הקעקוע בהליך רפואי יקר יחסית, אך עדיף להימנע מבכלל להגיע למצב כזה. זאת נעשה על ידי כך שנקדיש מחשבה מעמיקה לסוג הקעקוע שאנחנו רוצים לעשות, ונתקעקע רק לאחר שאנחנו סגורים על עצמנו.

לאחר שהבהרנו מדוע חשוב כל כך לבחור בקפידה את הקעקוע שנעשה, מגיעה השאלה – כיצד נעשה זאת? כיצד ניתן לבחור קעקוע עימו נהיה שלמים למשך שארית חיינו? התשובה היא שאנחנו כמובן לא יכולים להבטיח כיצד נרגיש בעתיד הרחוק, וזה נכון לגבי כל דבר בחיים. מה שאנחנו בכל זאת יכולים לעשות על מנת לצמצם למינימום את הסיכויים לחרטה בהמשך הדרך זה לנסות ולמצוא קעקועים עם משמעות – ציור, סמל, כיתוב או כל אלמנט גראפי אחר שנרצה לקעקע על גופנו, אשר מכיל משמעות מיוחדת עבורנו.

ציורים של אנשים ובעלי חיים, מסרים מילוליים ועוד – דוגמאות לקעקועים עם משמעות

איזה ציור יכול להוות קעקוע עם משמעות עבורנו? אולי כמה דוגמאות של קעקועים עם משמעות שעשו אנשים אחרים יכולות לתת לנו רעיונות וכיוונים כלליים –

אנשים רבים בחרו בציורים של אנשים אשר קרובים אליהם, בפורטרטים של חיית מחמד אהובה וכד', כקעקוע שהם רוצים שילווה אותם לכל החיים. אם חושבים עם אדם אהוב שנפטר או הכלב האגדי שחי איתנו שנים רבות, סביר להניח שלא נתחרט על כך שהתמונה שלהם מקועקעת על הגוף שלנו גם בעוד שנים רבות.

דוגמה נפוצה נוספת היא מסרים מילוליים שונים בעלי משמעות – שמות של אנשים הקרובים אלינו, מסרים חזקים שהשפיעו עלינו וכו'.

אלו הן רק שתי דוגמאות כלליות, אך חשוב להבין כי אין גבול למה שיכול להיחשב כקעקוע עם משמעות. כל עוד מדובר במשהו משמעותי מאוד עבורכם, זוהי דרך מצוינת להוריד למינימום את הסיכוי לכך שנתחרט על הקעקוע הזה אי שם בעתיד…

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי