כיצד לבחור עו"ד גירושין?

כיצד לבחור עו"ד גירושין?

לדאבוננו, ישנם גם מקרים בהם נצטרך להסתייע בשירותיהם של עורכי דין בדיני משפחה וגירושין. ככל שעורך הדין יהיה מקצועי ובעל ניסיון רב, ככה התהליך יצלח על צידו הטוב ביותר. אז כיצד נבחר עו"ד משפחה וגירושין מקצועי ומומלץ?

הבחירה שלכם בשירותיו של עו"ד משפחה-גירושין צריכה להיות מושכלת, אך יחד עם זאת, אין ספק שמומלץ גם להרגיש את אותו "קליק" בכימיה ביניכם לבין עורך הדין. במילים אחרות, הקשיבו לבטן שלכם, אך גם בצעו את הבירור ההכרחי על עורך הדין. כיצד תבררו באם שירותיו מומלצים או שמא פחות? ממש כמו שמסתייעים בשירותיהן של חברות שונות ומבקשים להתרשם מרשימת לקוחות ממליצים, כך גם מומלץ לעשות במקרה של שכירת שירותי עו"ד.

הבקיאות המשפטית של עורך הדין וניסיונו  

מעבר לכך שיהיה מומלץ להתרשם מרשימת לקוחות הממליצים על שירותיו של עורך דין גירושין מומלץ, חשוב יהיה לוודא את בקיאותו המשפטית של עורך הדין. עורכי דין גירושין מתמחים בדיני משפחה שונים, אך בתחום דיני המשפחה ישנן סיטואציות רבות ומגוונות המצריכות סיוע משפטי.

במילים אחרות, בעוד שבמקרים של גירושין בעקבות אלימות משפחתית יהיה מומלץ להסתייע בשירותיו של עו"ד גירושין X, במקרים של גירושין בעקבות בגידה יהיה מומלץ להסתייע בשירותיו של עו"ד Y. זאת, משום שאם עורך הדין בו אתם מסתייעים כבר הוביל בעבר תיקים משפטיים דומים לאלו שלכם, אתם בהחלט משפרים את סיכויי הזכייה במשפט על הצד הטוב ביותר.

עו"ד מגשר | גישור משפחתי

חשוב להבין כי במקרים מסוימים, יהיה ניתן לסיים את הפרק הנוכחי בחייכם ללא התערבות משפטית נרחבת. במילים פשוטות, זה אומר גם פחות כספים המתבזבזים על תהליכים משפטיים ארוכים, לפעמים ארוכים מאוד.

אז מה הן ההתמחויות השונות שעורך הדין יכול להתמחות בהן? עורך דין גירושין יכול להתמחות גם בנושאי גישור משפחתי, ככה שיהיה ניתן לפתור את המחלוקות השונות מחוץ לכותלי בית המשפט. בשורה התחתונה, התהליך של הגירושין יהיה קצר יותר וזול יותר.

הקשיבו לתחושת הבטן בבואכם לבחור עו"ד גירושין

מעבר לטיפים המקצועיים שהזכרנו לעיל, חשוב גם להקשיב לתחושת הבטן שלכם. קיימו פגישת ייעוץ עם עורך דין, הקשיבו למה שיש לו או לה להגיד, בצעו בחירה מושכלת ותתחשבו עם עצמכם – האם זהו עורך הדין עבורכם?

עורכי דין, כמו כל אנשי מקצוע אחרים, עשויים להפגין אסרטיביות רבה, חלקם יכולים להפגין שאננות מסוימת. בסופו של דבר, יהיה צריך לקחת בחשבון גם את הנושא של ההתרשמות שלכם מאיש המקצוע.

פורסם על ידי