כיצד לבחור את מערכת ההגברה הניידת המתאימה ביותר עבורנו

כיצד לבחור את מערכת ההגברה הניידת המתאימה ביותר עבורנו

במקומות רבים יותר ויותר אנו רואים כיום שימוש במערכות הגברה ניידות קטנות. הכוונה אינה לבידוריות למיניהן המשמשות למסיבות בחוף הים, אלא למה שנקרא בשפה המקצועית – חגורת הגברה. מדובר באותו מיקרופון "מדונה" אותו ניתן לראות כיום אצל לא מעט מדריכי טיולים, מאמני כושר, מורים, גננות ואף אנשי בידור המופיעים בפני קהל. אותו מיקרופון הוא לרוב חלק ממערכת הגברה קטנה וקומפקטית המאפשרת לאותו אדם לדבר לתוך מיקרופון איכותי ללא קושי או שימוש בידיים, ולהבטיח שכל מי שצריך אכן יוכל לשמוע אותו.

בעוד חגורת הגברה מתאימה לאנשים שונים ועבור שימושים שונים, החל מאימון כושר קבוצתי ועד לעובדי הוראה, הדרכת טיול מאורגן, בחוצותיה של עיר אקזוטית כלשהי, קיימות בשוק גם חגורות הגברה שונות בעלות מאפיינים שונים.

השימוש במיקרופון מדונה מומלץ עוד לפני שמגיעים למצב של צרידות קשה, פוליפים במיתרי הקול המצריכים לעיתים שימוש בתרופות וניתוחים למיניהם.

כיצד, אם כן, נוכל לבחור את חגורת ההגברה המתאימה ביותר לצרכים שלנו?

הגדרת הצרכים באופן מפורט תביא לבחירה הטובה ביותר

בדומה למוצרים אלקטרוניים רבים אחרים, גם במקרה של חגורת הגברה הסוד לבחירת החגורה המתאימה ביותר ספציפית עבורנו הוא הגדרה מקדימה ומפורטת של הצרכים שלנו מאותו מוצר. נסו לנסח לעצמכם בבירור נקודות מסוימות המתארות את אופן השימוש הצפוי שלכם בחגורת ההגברה. למשל – בפני כמה אנשים אנחנו  צפויים לדבר בממוצע? מהי הסביבה בה אנו צפויים להשתמש בחגורת ההגברה? האם מדובר בסביבה יחסית רועשת או שקטה מבחינת כמות רעשי הרקע? האם מדובר במקום סגור או פתוח? האם אנו מעוניינים להשתמש בחגורת ההגברה גם על מנת להשמיע מוזיקה או תוכן מוקלט אחר כלשהו או אך ורק לדבר אל המיקרופון בעצמנו?

כל השאלות הללו יקבעו ברמה גבוהה יחסית של וודאות אילו חגורות הגברה מתאימות יותר עבורכם. את ההתאמה הסופית של הדגם הספציפי תוכלו לעשות עם אנשי המקצוע בחנות המתמחים בסוגים השונים ובמאפיינים הייחודיים לכל דגם.

נקודות חשובות שכדאי להכיר

מלבד להגדרה מפורטת של הצרכים שלכם מחגורת ההגברה והסתייעות באנשי המקצוע העוסקים במוצרים אלו, חשוב גם להגיע עם כמה שאלות משלכם, הנוגעות לנקודות חשובות בנוגע לקנייה. למשל – איזה סוג של אחריות מגיע עם כל אחת מהאפשרויות? לכמה זמן תקפה האחריות ומה בדיוק היא מכסה? מהו המשקל הכולל של חגורה זו או אחרת? על איזה סוללות היא פועלת, כיצד מטעינים אותן וכמה זמן זה לוקח? האם מדובר בדגם בו ניתן לחבר מכשיר באמצעות USB ולהשמיע מוסיקה או שאולי בכלל ניתן לחבר ישירות את הפלאפון?

את כל הנקודות האלוף כמו גם כל שאלה נוספת שאתם יכולים לחשוב עליה, חשוב להכיר ולהכין מבעוד מועד, על מנת שתרכשו את חגורת ההגברה רק כשאתם בטוחים לחלוטין שבדקתם את כל הפרטים ואתם עושים את ההחלטה הנכונה.

תמונה: טרטל מערכות הגברה

פורסם על ידי