כיצד בוחרים מזון לכלב?

כיצד בוחרים מזון לכלב?

ממש כמו שאנו מקפידים על התזונה שלנו, עלינו להקפיד על התזונה של הכלב שלנו. אנחנו רוצים להיות בטוחים שאנחנו נותנים לו את האוכל האיכותי ביותר. איך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים את האוכל האיכותי? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה וליישם את הטיפים שנציג לכם במדריך זה.

איזה סוג מזון מומלץ לרכוש לכלב שלנו?

סביר להניח שמרבית האנשים, שואלים את עצמם מדוע עליהם להשקיע ולרכוש לכלב שלהם אוכל איכותי. הרי גם אוכל זול, יכול להתאים. אז למה בכלל צריך להשקיע? התשובה לכך היא בגלל שמזון שנרכש בזול, עשוי לעיתים לעלות ביוקר ומדוע? כי הוא לא יתאים כמו שצריך לצרכים של הכלב. אגב, יש לא מעט כלבים שיש להם בעיות של אלרגיה או בעיות בריאותיות אחרות שעשויות לגרום לבלגן במערכת העיכול. על כן, מומלץ מאוד כן לתת את הדגש ולהשקיע בבחירה של אוכל איכותי.

טיפ מס' 1 – רכשו אוכל בהתאם לגיל של הכלב

כאשר אתם מגיעים לחנות, בדקו את הגיל שמצוין על העטיפה של המזון. יש חשיבות רבה בהתאמת האוכל לגיל הכלב ומדוע? כי גורי כלבים יהיו זקוקים למזון הכולל בתוכו סיבים תזונתיים כמו מינרלים וזאת על מנת שיוכלו להתפתח כראוי ואילו כלבים גדולים יותר זקוקים למזון הכולל בתוכו סידן וזאת על מנת לאזן את הערך הקלורי וגם על מנת לבנות את השרירים.

טיפ מס' 2 – מזון יבש

הוא מומלץ מאוד ומדוע? כי כאשר הכלב לועס את המזון היבש, הוא גם עושה פעולה נוספת והיא ניקוי השיניים שלו. אם מדובר על כלב מבוגר, אז מומלץ להתייעץ עם הווטרינר לגבי המזון שיתאים לו בצורה מדויקת יותר.

טיפ מס' 3 – רכישת האוכל מחנות חיות מקצועית

יש לרכוש אוכל לכלבים מחנות חיות שיש עליה המלצות וכמו כן כזאת שפעילה מספר שנים בתחומים. צוות העובדים המקצועי שבחנות, ידע לתת לכם את המענה הנדרש מבחינת ההתאמה של האוכל לכלב. אחת החנויות המובילות בארץ היא חנות speedy pet. בחנות תוכלו למצוא מזון איכותי של חברות מובילות.

טיפ מס' 4 – אוכל רפואי

אם יש לכלב שלכם בעיות רפואיות, אז חשוב מאוד שתרכשו עבורו אוכל המוגדר כאוכל רפואי. מדובר על מזון מיוחד שאין בו רכיבים שעשויים לעורר אלרגיות. קחו בחשבון שעלותו של מזון זה היא גבוהה יותר מהמזון הרגיל.

טיפ מס' 5 – ערכים תזונתיים

אל תשכחו להסתכל כמו שצריך על התווית המודבקת על המזון ובדקו שאכן הוא עשיר במינרלים, בסיבים תזונתיים, בוויטמינים וכו'. נסו גם להיעזר בצוות המקצועי שבחנות ובקשו המלצות.

שורה תחתונה

כדאי שתשקיעו מחשבה בבחירת המזון לכלב שלכם. אחרי הכל, מדובר בבריאות של החיה שאתם אוהבים ומגדלים באהבה גדולה.

פורסם על ידי