כוכבת האח הגדול והצמיד מבת ים

סיגל ניגרי | צילום: אפרת שרון

סיגל ניגרי | צילום: אפרת שרון

היום בערב (שלישי) חצי מדינה, לפחות, תתכנס בסלון ותצפה בגמר "האח הגדול". אחת הדיירות שיקוו שתצביעו בשבילה היא מעיין אשכנזי, שלאורך כל העונה וגם הערב תתהדר בתכשיטים פרי עיצובה של סיגל ניגרי מבבת ים.

בחנות שלה, העונה לשם הפשוט "סיגל", ברחוב הנביאים 16, תוכלו למצוא תכשיטים בעיצובה של ניגרי, אקססוריז,תיקים, ארנקים, נעלי הוויאנס בעיצובה ועוד.

"מעיין נכנסה לתכנית עם התכשיטים שלי", מספרת ניגרי על הלקוחה המפורסמת שלה, "יום לפני שהיא נכנסה, היא שלחה לי תמונה איך היא מתכוונת להיראות בכניסתה. היא בחורה נחמדה שמאוד אוהבת את התכשיטים שלי והיא תגיע לחנות לאחר הגמר".

מלבד היותה תכשיטנית, ניגרי היא ספורטאית שמשחקת ואף מאמנת בליגת המאמאנט בעיר מזה ארבע שנים. "אני מאמנת את הבנות בבית הספר 'חשמונאים', ובשנה שעברה שיחקתי ב'משה שרת'. החלטתי השנה לעשות הפסקה קצת ממשחק. אני מדריכת אירובי מזה 20 שנה ושחקנית כדורסל לשעבר, אני כל חיי מתעסקת בספורט", היא מגלה. "התחלתי לעסוק בתכשיטנות לאחר פציעה, ולאחר זמן מה מאמאנט נכנס לחיי. אני לא יכולה בלי ספורט. זה עושה המון טוב השעתיים וחצי האלו של לצאת מהשגרה של בית, עבודה, ילדים. החברותא, מעגל הנשים בחיי, גדל וזה כיף. בחודש הבא יש מחנה אימונים בשדות ים וזה תענוג".

נחזור לתכשיטים, מה יהיה חם בקיץ 2017?

"מבחינת הוויאנס, הכל יהיה צבעוני עם אבנים וגם פומפונים. נלך עם שרשראות כבדות כמו קליאופטרה. אני מעצבת עם אבני המטייט, השרשרת שהכי נמכרת היא בעצם שלוש שרשראות כשאחת נקייה, אחת שכתוב עליה לנשום ושלישית אמונה או את שמך. זה מוצר מאוד חם ומזוהה איתי מאוד. מגיעים אלי מירושלים ומאילת עבורה. בנוסף, יש גם את הצמידים היפים שמעיין הולכת איתם בתכנית".

צילום: אפרת שרון

צילום: אפרת שרון

 

מעיין אשכנזי משוויצה בצמיד של סיגל, יום לפני שנכנסה לבית האח הגדול

מעיין אשכנזי משוויצה בצמיד של סיגל, יום לפני שנכנסה לבית האח הגדול

 

פורסם על ידי