יתרונות של קלנועית לשיפור איכות החיים בגיל השלישי

יתרונות של קלנועית לשיפור איכות החיים בגיל השלישי

בימים שבהם יש כל כך הרבה מכוניות חשמליות על הכבישים, חשוב לבדוק גם מה קורה בכפר וביישובים. במה נוהגים בכפר? בדרך כלל, בקלנועית שימושית למטרות שונות. קלנועית היא רכב-קל, בעזרתה אתם תוכלו להתנייד בקלות ולשר את איכות חייכם. בואו נכיר אותה.

מתכנים לרכוש קלנועית לניוד שלכם בכפר? ובכן, כנראה שאתם מעוניינים לשדרג את איכות החיים שלכם. הקלנועית יכולה לנייד אתכם לצרכנייה בכפר, כמו כן לדואר ולמקומות אחרים ונוספים. אם אתם מעוניינים להנות מרכב מאוד חסכוני ואקולוגי, זה מה שיש לנו להציע לכם. בואו נדבר על היתרונות שיש עם קלנועית חדשה, האם גם לכם הכלי הזה יתאים כמו כפפה?

מה אני צריך לדעת לפני שאני נוהג בקלנועית?

אחד היתרונות המובהקים בשימוש בלקנועית, הוא הנושא האקולוגי. בניגוד למכוניות שעובדות עם מנועי בנזין וסולר, קלנועית לא מזהמת את האוויר. בטוח שלא כמו המכוניות והאוטובוסים, המוניות וכדומה. קלנועית היא כלי רכב קל ואקולוגי ביותר, שמותאם למטרות אקולוגיות של מינימום זיהום אוויר.

מאחר שבעידן הנוכחי שלנו כדה"א סובל רבות מזיהום אוויר, מובן מדוע כל כך הרבה אנשים מעדיפים לנהוג על כי רכב אלו. כדאי לדעת, הקלנועית יכולה לשמש אתכם גם בתוך העיר, לא רק בכפר. וכמו שכולנו יודעים, בעיר יש צורך ממשי להקטין את זיהום האוויר.

כלי הרכב הקל הכי חסכוני שקיים – קלנועיות לכפר וליישוב (גם לעיר)

עוד משהו שחשוב לזכור, קלנועית לא צורכת ממכם לעצור בתחנות הדלק. אתם זוכים לנהוג בכלי שהוא לא רק אקולוגי ביותר, אלא גם חסכוני בטירוף. הקלנועיות הן כלי רכב חשמליים וקלים, שבסך הכול צריכים רק הטענה וחיבור לחשמל. הכבלים של טעינת הקלנועית מספיק ארוכים, ככה שתוכלו להחנות אותה מתחת לבית ולמשוך כבל מהחשמל בבית, דרך החלון ועד למטה – לחניה.

עוד יתרון שיש בקלנועיות, מדובר בכלי רכב עם סיכויים מצומצמים ביותר להיקלע לתאונות דרכים. נכון, תמיד יכול להסתובב איזשהו מטורף שיערב קלנועית בתאונת דרכים, אבל סטטיסטית זה כמעט לא קורה. הקלנועית בדרך כלל נוסעת בנתיבים ייעודיים עבורה, או בצד ימין של הכביש. דבר זה מאפשר לה להתנועע ולהתנייד בקלות ומבלי להיות מעורבת בתנועה, עומסים ופקקים.

אין צורך יותר לחפש אחר חניות לכלי הרכב שלכם

רוצים עוד יתרון ברכישת קלנועית? אם אתם רוכשים אותה, אתם יכולים לשכוח מכל הנושא של חיפוש חניה. אפילו אם אתם מתגוררים בערים גדולות וסואנות כמו תל אביב, תוכלו להחנות את הקלנועית בכל מיני מיקומים אסטרטגיים ובקלות.

וטיפ אחרון מאיתנו, יהיה כדאי לרכוש קלנועית מקורה. גם אם תרכשו קלנועית פתוחה, בכל מקרה יהיה אפשרי להתאים עבורה קירוי. אבל יהיה מומלץ לרכוש מראש אחת מקורה ומיועדת לנסיעות במהלך כל השנה (גם בחורף).

פורסם על ידי