יש לכם חשד לבגידות? בדיקת פוליגרף תעזור לכם לדעת את האמת!

יש לכם חשד לבגידות? בדיקת פוליגרף תעזור לכם לדעת את האמת!

מכירים את התחושה שאתם מרגישים שמשהו שוט לא קשורה עם בן הזוג שלכם? התחושה הלא נעימה שאתם מרגישים במישהו עושה מאחורי גבכם ובוגד באמון היקר שהענקתם להם? אם התשובה לשתי השאלות הללו היא כן, כנראה שגם אתם זקוקים לבדיקת פוליגרף. בדיקה שתוכל להסיר את הלוט מעל האמת ולחשוף את הבגידה באמון היקר שלכם. בידיים מיומנות בדיקת הפוליגרף תוכל לספק לכם חלון אל עבר האמת, ולגלות אחת ולתמיד מ הפשר לכל הסודיות, ההתגנבויות וההתנהגות המוזרה מצד בן הזוג שלכם. דרשו מהם להצטרף אליכם לבדיקת פוליגרף שתוכל להצביע על סממנים מחשידים, שיוכלו לקבוע אחת ולתמיד האם בוגדים בכם מאחורי גבכם. בדיקת פוליגרף היא הכלי הטוב ביותר שיכול לעזור לכם לגלות את האמת בנוגע לחיי המין (שלא כוללים אתכם) של בן או בת הזוג שלכם.

בדיקת פוליגרף

פוליגרף, המוכר גם בשם גלאי שקר, הוא מכשיר או הליך המודד ומתעד מספר סממנים פיזיולוגיים כגון לחץ דם, דופק, נשימה ומוליכות עור בזמן שאדם נשאל ועונה על שורה של שאלות. האמונה העומדת בבסיס השימוש בפוליגרף היא שתשובות מטעות יניבו תגובות פיזיולוגיות, אותן ניתן להבדיל מאלו הקשורים לתשובות שאינן מטעות. עם זאת, אין תגובות פיזיולוגיות ספציפיות הקשורות לשקר, מה שמקשה על זיהוי גורמים המפרידים בין השקרים לבין דוברי האמת. בוחני הפוליגרף גם מעדיפים להשתמש בשיטת הניקוד האישית שלהם, בניגוד לטכניקות ממוחשבות, מכיוון שהם עלולים להגן יותר על הערכות משלהם. על מנת לשפר את גילוי באמת באמצעות בדיקת פוליגרף מומלץ לפנות למומחים, בעלי ניסיון עשיר בעריכת בדיקות פוליגרף ובחקר אחר האמת. שיוכלו לתת את דעתם המושכלת, שמבוססת על שנים רבות של חקירות ומתוך הכרות עם שיטות שונות בהן ניתן לרמות את הבדיקה. רק מומחה אמיתי לביצוע בדיקת פוליגרף יוכל לבצע את החקירה באופן שיוביל לחשיפת האמת.

קבוצת ראש – מומחים למציאת האמת

קבוצת ראש הינה חברה המתמחה בבדיקות פוליגרף, חקירות, ציוד ריגול ומיגון, המנוהלת על ידי סמי אזרזר, שהקים את החברה מתוך ניסיון של מעל שלושים שנה בתחום הביטחון, הלוחמה והביון. החברה מתמחה בשיטות שונות לבחינת האמת או במילים אחרות – בחקר האמת, באמצעות שימוש בכלים שונים מתחום החקירות והביון. בין השירותים הפופולאריים של החברה תוכלו למצוא שירותי בדיקת פוליגרף, ברמה הטובה ביותר. קבוצת ראש מחזיקה בתו תקן אירופאי לבדיקות פוליגרף וסמי אזרזר חבר מלא באיגוד הפוליגרף הממוחשב ובאיגוד האירופאי לפוליגרף. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם החברה כבר היום, ולשמוע מצוות המומחים של קבוצת ראש. כיצד הם יכולים לעזור לכם באמצעות בדיקת פוליגרף פשוטה לברר את האמת ולחשוף את הבגידה במקרה שכזאת קרתה. אל תהססו כשזה מגיע לקשר האישי שלכם עם בן הזוג, אם יש ספק פנו אל קבוצת ראש כבר היום.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי