יש לכם גור חדש בבית? ככה תקבלו אותו בצורה טובה למשפחה!

יש לכם גור חדש בבית? ככה תקבלו אותו בצורה טובה למשפחה!

אם יש לכם גור מתוק בבית, גור של כלב או חתול למשל: אתם בוודאי מאושרים ועוסקים כל היום ברצון לשעשע, להאכיל ולדאוג לחבר הקטן. כשיש לנו תינוק קטן במשפחה, גם אם הוא פרוותי , חשוב לטפל בו בצורה הטובה ביותר ולקחת אותו לבדיקה אצל וטרינר.

הבדיקה תעזור להבין ולבדוק אם הגור בריא, כמו גם שהווטרינר יבדוק את הגור, הוא יוכל לשקול אותו במרפאה, להסביר על חיסונים וידאג לתעד ולמספר את הגור עם שבב – כך שאם חלילה  יאבד: תמיד תוכלו למצוא אותו. בקיצור, צוות של מרפאה וטרינרית טובה יעשה את הכול כדי שהגוף שלכם יהיה בריא וחזק.

אבל לאיזה מקום כדאי לקחת אותו?

בכל הנוגע לבחירת ווטרינר – חשוב לדעת מרכז רפואי וטרינרי הוא תמיד דבר טוב. בחרו מרפאה שיש בה את כל מה שדרוש עבור טיפול בחיית המחמד שלכם שיהייה באיזור המגורים שלכם אם אתם גרים באשדוד בחרו וטרינר באשדוד.

מרפאה וטרינרית או מרכז וטרינרי איכותי יספקו לכם את כל מה שאתם זקוקים לו עבור בריאות הגור, החל מחיסונים בסיסיים כמו כלבת או משושה שיש לבצע כל שנה, עד לבדיקות שיזדקק בהמשך, עד לסירוס או עיקור, או אולי טיפולי שיניים, בדיקות דם, בדיקות צואה, צילומים, וכל דבר שיכול לקרות לכלב שיכול להיות גם להיות שובב.

בין היתר תצטרכו בשלב מסוים לעקר ולסרס את בעל החיים – לכן חשוב לבחור מרכז רפואי וטרינרי שישבו חדרי ניתוח, חדרי אשפוז, ציוד ניתוחי ציוד לחירום ואת כל מה שדרוש עבור בעל החיים שלכם.

בחרו וטרינר שיכול לייעץ לכם לגבי גידול הגור, לגבי חיסונים ותרופות שכדאי לתת בעת הצורך, לגבי בעיות התנהגות או אוכל מומלץ לגורים, ובנוגע לשאר דרכים לשמור על החבר הטוב שלכם.

כשאתם בוחרים וטרינר, שימו לב שאתם בוחרים מרפאה וטרינרית  שיש בה גם מספרה לכלבים וחתולים ושיכולה לספק לכם יחס אישי ואת כל מה שאתם זקוקים לו בגידול בעל חיים.

אז בין אם אתם מחפשים וטרינר באשדוד או אשקלון, בתל אביב או כל מקום אחר – חשוב לבחור איש מקצוע או אשת מקצוע, שיהיו טובים, מלומדים ומנוסים, ומוצלחים במה שהם עושים. כך תוכלו לדאוג לרווחה של הגור שלכם.

 

פורסם על ידי