יישור שיניים שקוף: השיטה לשיניים מושלמות 

יישור שיניים שקוף: השיטה לשיניים מושלמות 

לאורך שנים יישור שיניים באמצעות פלטות (או סמכים) היה השיטה האפשרית היחידה. אמנם יישור השיניים יכול להתבצע כך גם כיום, אולם ישנה בעיה שעלולה להפריע. הפלטות, ה"ברזלים" מאוד בולטים לעין. בנוסף, הם יוצרים קושי רב בניקוי השיניים ושמירה מסודרת על היגיינת הפה. הפתרון – הכירו את השיטה השקופה. השיטה לשיניים מושלמת, עם המון יתרונות.  

בדיקה והתאמה אישית  

תהליך היישור, שנחשב למהיר יותר מהמקובל, מתבצע על ידי שימוש בקשתיות שקופות. זהו התקן בצורה של סד, שקוף עד שכמעט בלתי נראה לעין. זו הסיבה שזה נקרא יישור שיניים שקוף. בתחילה מבצעים בדיקה של המטופל/ת, בשילוב צילום פנורמי וסריקה של מבנה הלסת. המטרה היא לדמות את מבנה השיניים וקביעת תוכנית פעולה. ההתאמה האישית מאפשרת יישור המבוסס על המנח והמיקום המדויק של כל שן ושן. כלומר, כל מטופל ומטופלת מקבלים סט קשתיות אישי, שאין כמוהו לאף אחד אחר.  

למי מתאים היישור השקוף של השיניים  

שיטת יישור כזאת מתבססת על סט של קשתיות שצריך להחליף מאחת לשניה על פי הוראת הרופא. לאחר שמיוצרות הקשתיות בחו"ל, על פי תוכנית הטיפול שהתווה הרופא, מקבלים המטופלים את הסט בצירוף הוראות השימוש. המעבר מסט לסט לא מצריך ביקור נוסף במרפאת השיניים. כלומר, מדובר בתהליך ידידותי במיוחד. אי לכך, הוא מתאים למעשה למבוגרים ולילדים, מגיל 14, שמחפשים שיטה שקופה, נוחה ומאוד מאוד יעילה. מעת לעת מגיעים למרפאה לביקורת ומעקב, אך הטיפול עצמו מתקדם מאליו. על השיניים מופעל לחץ מדויק ומדוד, שנועד למנוע אי נוחות ומסיט אט אט את השיניים, עד למצב הרצוי ביותר. הטיפול מתאים במידה וסובלים משיניים עקומות או מסובבות, שיניים צפופות יתר על המידה, רווחים לא סימטריים וכדומה.  

טיפול שקוף, אסתטי והרבה יותר מזה  

היישור השקוף, כשמו כן הוא – בלתי נראה ובלתי מובחן. בכך ניתן מענה לכל מי שאיננו שבע רצון מטיפול בולט לעין שיוצר אי נוחות למשך תקופה ארוכה. אולם, הטיפול האסתטי הוא למעשה גם הרבה יותר מזה, משום שאין נוח ממנו. בין היתר, ניתן להסיר את הקשתיות לפי הרצוי. זאת אומרת שאין שום בעיה לאכול הכל, לצחצח שיניים ולנהל את שגרת היום יום כרגיל. לאחר האוכל או צחצוח השיניים מחזירים את הקשתיות למקום, בין רגע. כך, לא נתקעות חתיכות של אוכל בין הסמכים ובנוסף, התוצאות מושגות במהירות. מרבית המטופלים/ות מסיימים את התהליך בתוך שנה ואפילו פחות. ועל מנת להתרשם מאיכות הטיפול, ניתן לראות כבר בתחילת הדרך את ההדמיה של השיניים, לפני ואחרי.  

כעת, גם מבוגרים יכולים להגשים חלום  

עד כה, אנשים מבוגרים נטו לוותר על יישור שיניים, בשל אי הנוחות הכרוכה בכך. השימוש בפלטות מתכת נתפס כמתאים לצעירים. כעת לאחר שהבנתם את עקרונות השיטה ויתרונותיה, תוכלו להגשים את החלום בכל גיל. שיניים ישירות, יפות ומושלמות, לא משנה בני כמה אתם. שקוף שזה מתאים גם לכם, שקוף שתהיו מרוצים.  

קרדיט:  אתר perfectface

פורסם על ידי