יועץ משכנתאות מומלץ בבת ים – איך לבחור ומה חשוב לדעת?

יועץ משכנתאות מומלץ בבת ים – איך לבחור ומה חשוב לדעת?

במעמד של לקיחת המשכנתא תעלנה שאלות כמו האם כדאי לקחת יועץ משכנתאות? האם לא כדאי להיוועץ עם יועצים מטעם הבנק? כמה עולה יועץ פרטי? אם גם אתם שואלים את השאלות הבאות ואין לכם מושג מאיפה להתחיל, אולי כדאי לכם לקרוא את המאמר שיבהיר, ימליץ ויעשה לכם סדר בבלגן.

יועץ משכנתאות בבת ים זה מקצוע?

משלח ידו של יועץ משכנתאות הינו מאותם מקצועות מבוקשים ביותר וכיום הם מספקים את המענה הראוי ביותר בהתחשב להתפתחות השוק הפיננסי. "בדיוק כאן יועץ משכנתא שייכנס לתמונה יקל על ההסתכלות הכללית וינהל עבורכם את התהליך בצורה שפויה מניבת רווחים ולא רק לטווח הקצר, לכן מומלץ לעשות בדיקה מקיפה ביותר ולבדוק אילו יועצי משכנתאות מומלצים יש בשוק ומי מהם יתאים לכם ביותר – ובמידה ואתם מעוניינים בלימודים, קורס ייעוץ משכנתאות יכשיר אתכם לעבודה בתחום". איך מתמודדים עם משכנתא? האם לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות או לוותר? בכדי לדעת את זה הנה כמה קווים מנחים אודות יועץ המשכנתא ותפקידיו.

הקשר בין ליווי יועץ משכנתאות מקצועי לבין השגת הלוואה בתנאים מצוינים  

בהיעדר רגולציה קיימת פרצה המאפשרת לא פעם לכל אדם שתפגשו בדרך "להיות יועץ משכנתאות", האמנם? האם כל אדם יכול לעסוק בתחום הנ"ל ללא תעודה או הסמכה?  אם כן זאת בעיקר הסיבה מדוע עליכם לבצע בדיקה מדוקדקת כאשר אתם בוחרים יועץ מתאים. מצאתם יועץ מקצועי? "תתחדשו" הנה הזדמנות להשיג את ההלוואה שתמיד רציתם מאידך אם חיפשתם במקום הלא נכון אזי צפו להחזרי משכנתא גבוהים מהרגיל, מדדים ואף ריבית גבוהה יותר על המידה. שואלים מה כדאי לכם לעשות? שניה לפני שאתם בוחרים יועץ מוסמך בקשו ממנו להציג לכם תעודת יועץ פיננסי והבנה מעמיקה בתחום. אז למרות שההגדרה איננה ברורה יועץ שתבחרו יהיה חייב להפגין ידע בתחום המשכנתאות ובו זמנית להכיר את ההבדלים בין כל מסלולי המשכנתא הקיימים. כמו כן, אם הוא יודע לתכנן את התכנון הפיננסי נכון ולבנות תמהיל תואם לצורכיכם האישיים כנראה שאתם בכיוון הנכון להשגת הלוואה בתנאים הטובים ביותר.

כל יועץ והתפקיד שלו – איפה מוצאים יועצי משכנתא מקצועיים? 

מעבר להשגת ריבית נמוכה, תפקידו של יועץ משכנתא מורכב יותר מהרגיל כאשר בין תפקידיו גם הבנת העסקה שאחרת איך יסביר לכם את חשיבותה וכדאיותה אם בכלל? דבר נוסף קשור בהון העצמי ביחס להכנסות החודשיות שלכם ובגדול לבדוק האם העסקה אכן טובה, משתלמת וחפה מסיכונים עד כמה שניתן. היועץ שתבחרו יאלץ לנתח את הדברים ורק אחר כך יקבל יחד אתכם ההחלטה הנכונה ביותר- זו שתהיה חפה מתמרורי אזהרה וחפה מטעויות. כפי שכבר צוין באמצעות תמהיל שייבנה מראש והבנת הצרכים העכשוויים והעתידיים יהיה ניתן להתקדם ובתנאים הטובים ביותר. יועץ המשכנתא ייבחן את רמת ההחזר החודשי ורק לאחר שתהיה הבנה והסמכה על כך יהיה ניתן להתקדם אל בחינת המסלולים המתאימים לרבות משא ומתן מול הבנקים במטרה להשיג את הריביות והתנאים אופטימליים ביותר. למען הסר ספק בחירת יועץ משכנתאות לא יכול לחולל ניסים אבל הוא בהחלט יכול להציע כמה אופציות מכמה מוסדות בנק ומהאינפורמציה הזו לסייע לכם לבחור את הבחירה שתהיה נמוכה בהרבה מקודמותיה. לקיחת משכנתא זה עניין בפני עצמו, אחרי הכול אתם לא יכולים לקחת הלוואה כבדת משקל כזו מבלי לבדוק ולהיוועץ עם הגורם הנכון. בדיוק כאן יועץ משכנתא שייכנס לתמונה יקל על ההסתכלות הכללית וינהל עבורכם את התהליך בצורה שפויה מניבת רווחים ולא רק לטווח הקצר, לכן מומלץ לעשות בדיקה מקיפה ביותר ולבדוק אילו יועצי משכנתאות מומלצים יש בשוק ומי מהם יתאים לכם ביותר.

בסיכומו דבר, יועץ משכנתאות הוא האיש שיסייע לכם בניהול התהליך ולעיתים ילווה אתכם גם הרבה אחרי. כמו כן אנשים שכבר לקחו משכנתא ולא בטוחים שהיא נלקחה בתנאים הטובים רשאים לפנות אל יועץ משכנתאות שיאיר על הדבר וימליץ האם להמשיך במסלול או להיפתח למסלולים בהם הריבית תהיה נמוכה יותר, תתאים לשוק הנוכחי והכי חשוב תתאים לצרכים האישיים שתכננתם מלכתחילה.

לפרטים נוספים או קבלת ייעוץ מקצועי ומקיף בנושא משכנתאות צרו איתנו קשר 072-394-5629

צילום: http://shutterstock.com/

פורסם על ידי