יום הולדת בחופש הגדול

יום הולדת בחופש הגדול

החופש אותו כל הילדים אוהבים, ללא יוצא מהכלל, הוא כמובן החופש הגדול! מכיוון שכל הילדים יוצאים לחופשה ארוכה במיוחד של חודשיים רצופים, זהו הזמן האהוב עליהם ביותר מכיוון שהם לא צריכים לחשוב יותר על שיעורי בית, לקום מוקדם לשיעור וכעת הם יכולים לראות טלוויזיה ולשחק במחשב במהלך כל היום.

בחודש יולי רוב הילדים נהנים מקייטנות שונות הנערכות בעיר מגוריהם, אך בחודש אוגוסט אין יותר קייטנות ואז זהו הזמן של ההורים לחשוב באופן יצירתי ולהוציא את ילדיהם לבילויים שונים בכל יום, כך שהם לא ישתעממו בבית.

אם ילדכם נולד במהלך החופש הגדול, זהו הזמן האידיאלי ביותר עבורכם ועבורו לחגוג לו מסיבת יום הולדת מושקעת ומיוחדת שהוא לא ישכח אף פעם. מכיוון שזוהי התקופה בה כל הילדים נמצאים בחופשה ממסגרות החינוך, קיימת עבורכם ההורים כמה אפשרויות לחגיגת יום הולדת בסגנון שלא ניתן לערוך במהלך השנה.

בשיתוף פורטל קרמל ימי הולדת לילדים, ריכזנו עבורכם מספר רעיונות מיוחדים לחגיגת יום ההולדת בזמן החופש הגדול:

יום הולדת חווייתית בפארק מים

מכיוון שהחופש הגדול חל בחודשים החמים ביותר בשנה, יולי-אוגוסט, זהו זמן נהדר לצאת ולהתרענן עם המון מים קרירים וכיפיים. תוכלו לערוך את חגיגת יום ההולדת לילדכם בפארק מים חווייתי וכיפי להנאת הילד וכל חבריו.

כאשר תערכו את יום ההולדת בפארק מים, כך לא תצטרכו לדאוג למפעיל שיגיע לשעשע את הילדים. מכיוון שפארק המים בעצמו יוכל לספק את השעשוע וההנאה של הילדים עם מתקנים מיוחדים כמו רכבת הרים לתוך מים, מגלשות ענקיות ומתפתלות היישר לתוך בריכה, מזרקות מים ועוד המון משחקים והפעלות מהנות במיוחד.

אם אתם מתכננים לערוך מסיבת יום הולדת עם מספר גדול של חברים וגם בני משפחה, מומלץ להזמין את פארק המים כמה שבועות מראש, כך שכל פארק המים יהיה סגור עבורכם ורק המוזמנים יוכלו ליהנות בחופשיות מכל המתקנים, ולא לעמוד בתור זמן רב כדי לעלות על כל מתקן בפארק.

יום הולדת עם קמפינג בשטח

בעונת הקיץ מזג האוויר בשעות הערב נוח ונעים במיוחד. לכן, מומלץ לארגן מסיבת יום הולדת לילדכם יחד עם כל החברים הקרובים בשעות הערב ואל תוך הלילה. תוכלו לארגן מסיבת יום הולדת קסומה ומקורית בחיק הטבע, שם הילדים יוכלו לשחק וליהנות, לשבת מסביב למדורה וגם לישון באוהלים בשטח.

מסיבת יום ההולדת תהיה בסגנון מסיבת פיג'מות, רק שאת המסיבה תערכו תחת כיפת השמיים להנאת כל הילדים. תוכלו לצלות נקניקיות ומרשמלו על המדורה, לערוך משחקים והפעלות קבוצתיות כמו חבילה עוברת, משחקי ניחושים ושירים מסביב למדורה.

למחרת כולם יתעוררו לציוצי הציפורים, ישתו ביחד שוקו חם היישר מהפינג'אן וימשיכו לטיול רגלי בחיק הטבע.

יום הולדת עם משחק הלייזר טאג

אין כמו לערוך מסיבת יום הולדת עם משחק מאתגר, קבוצתי ומגבש במיוחד. אם ילדכם אוהב משחקים קבוצתיים, זוהי בדיוק ההפעלה בשבילו לכבוד יום ההולדת. הפעלת לייזר טאג הפכה להיות פופולרית במיוחד בשנים האחרונות בארץ.

מדובר על משחק קבוצתי ומאתגר בו כל קבוצה צריכה לפגוע בחברי קבוצה השנייה כמה שיותר פעמים, ובכך לנצח במשחק. משחק הלייזר טאג כולל רובה משחק לכל שחקן, ואפודים מיוחדים עם חיישנים הקולטים את הפגיעות הרובה באמצעות קרני אינפרא אדום. המשחק הוא חווייתי ומגבש במיוחד, כך כל הילדים ילמדו מהי החשיבות של משחק בקבוצה תוך שיתוף פעולה אחד עם השני.

הפעלות נוספות לימי הולדת תמצאו בפורטל קרמל

תמונה: pixabay

פורסם על ידי