יבוא מסין – מה מומלץ לייבא וממה להימנע

יבוא מסין – מה מומלץ לייבא וממה להימנע

היקפי היבוא המסחרי מהענק הסיני הולכים וגדלים עם השנים, אך למרות שנדמה שכל המוצרים מיוצרים רק בסין, יש גם פריטים שלא כדאי לייבא מהמדינה מסיבות שונות כמו איכות ירודה, עמידה בתקנים, טכנולוגיה ישנה, זמן אספקה ועוד. יש מוצרים שבהחלט כדאי ומשתלם לייבא מסין, המוצרים הפופולריים והמשתלמים ביותר ליבוא הם מוצרי פרסום וקידום מכירות, מגוון מוצרי טקסטיל, מוצרי חשמל לבית ולעסק, גאדג'טים מדליקים במחירים זולים ואטרקטיביים, ריהוט גן ופריטים לעיצוב ולהלבשת הבית.

מה כדאי לייבא וממה להימנע?

אפשר לייבא מסין כל דבר שרק תחשבו עליו, מחומרי גלם לבנייה, דרך מוצרי קוסמטיקה והלבשה ועד מוצרי פרסום, כלי בית, טקסטיל, מוצרי חשמל וכיוצא בזה. סין נחשבת למעצמה תעשייתית מובילה, גם מותגים בינלאומיים מוכרים מייצרים את הפריטים שלהם במפעלי השונים בסין, וכמעט כל חפץ ומוצר שיש לנו בבית מיוצר כיום בסין.

חשוב לציין כי בעבר הלא רחוק הייתה תדמית רעה במיוחד למוצרים שיוצרו בסין בגלל בעיות איכות, חומרים ירודים, טכנולוגיות ייצור מיושנות ועוד. כיום, הסינים מסוגלים לייצר כל דבר באיכות גבוהה, בהתאמה מדויקת לתקנים המחייבים ועל פי דרישה מיוחדת של הלקוח. יחד עם זאת, יש גם מוצרים שעדיף לייבא ממדינות אחרות או לייצר בישראל.

חשוב לדעת כי יש מוצרים רבים המוגבלים לייבוא לישראל, לכן עליכם לבדוק מראש האם יש מגבלות על היבוא מסין של פריטים כמו חומרי גלם, כלי נשק, מכשירי קשר, תרופות, מוצרי מזון שונים, טלפונים אלחוטיים, חלפים לרכב, מכשור רפואי, קסדות ועוד. יש אפשרות לייבא מוצרים עם מגבלות יבוא רק לאחר קבלת היתר ממשרד ממשלתי העוסק בכך.

כמו כן, במקרים בהם הספק הסיני מסוגל לייצר את המוצרים אך זמן האספקה שלו ארוך מדי, עדיף לחפש פתרונות אחרים כמו אפשרות לייצור הפריטים בטורקיה או במדינה קרובה אחרת, וכמובן כדאי לבחון את עלויות הייצור בישראל.

איך לייבא מסין?

אם ערכתם סקר שוק, בדקתם עלויות ייצור במדינות שונות וביצעתם בדיקת איכות של מוצרים מסין, תוכלו לייבא באופן מסחרי את הסחורה ישירות ממפעלי הייצור בסין. יחד עם זאת, יבוא מסין אינו דבר של מה בכל בגלל המרחק העצום, גודלה של המדינה, התרבות השונה, קשיי שפה, זמני אספקת ארוכים, עלויות שילוח ועוד.

לכן, יבוא מסין כדאי לבצע רק עם חברה מנוסה ואמינה כמו SW TRADE. לחברה יש משרדים בישראל ובסין, צוות מקומי בסין יסייע לכם לאתר ספקים אמינים, לנהל מו"מ יעיל, ושירותי החברה כוללים בין היתר ביקורת בזמן הייצור, פיקוח בשלב האריזה, הובלה יבשתית וימית, עמילות מכס ולמעשה ניהול כל היבוא עבורכם. SW TRADE היא החברה המובילה בתחום היבוא מסין, החברה מספקת מעטפת שירותים רחבה ומקיפה בהתאמה מדויקת לצרכים שלכם, ואתם זוכים לשירות מקצועי ולפתרון מעולה החוסך לכם הרבה כסף וזמן.

פורסם על ידי