טסים לחו"ל? סוגרים מראש ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה

טסים לחו"ל? סוגרים מראש ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה

לצערנו תקופת הקורונה שינתה את החיים שלנו בצורה משמעותית מאוד. בעבר טיסות לחו"ל היו דבר שבשגרה, אך כיום מדובר על משימה כמעט בלתי אפשרית. כעת כאשר השמיים כבר פתוחים, יש לכם הזדמנות מעולה לעלות על מטוס ולבקר ביעדים שונים. אך עליכם לקחת בחשבון כי המגפה עדיין נמצאת ברוב המדינות בעולם. המשמעות היא שהביטוח שאותו אתם סוגרים אמור לכסות אתכם גם לקורונה. לכן כאשר סוגרים ביטוח נסיעות לארהב או לכל יעד אחר חובה לוודא כי הוא מגן עליכם לחלוטין. כך לא תמצאו את עצמכם נאלצים להתמודד עם המצב לבד.

ביטוח נסיעות קורונה הוא קודם כל ביטוח נסיעות רגיל

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה יהיה מאוד שונה. אך הביטוח בבסיס שלו הוא בדיוק אותו ביטוח כמו שהייתם סוגרים בעבר. כלומר הביטוח אמור להגן עליכם מפני בעיות רפואיות אחרות שלא קשורות לקורונה. כך שאם חלילה תמצאו את עצמכם נזקקים לטיפול רפואי, תקבלו אותו בצורה הכי מקצועית שיש. נדגיש כי במדינות שונות בעולם הטיפולים הרפואיים עולים המון, הרבה יותר מהמחירים בארץ.

בתקופת הקורונה צריך ביטוח נסיעות שיהיה מתאים

אז מה מיוחד בביטוח נסיעות לחו"ל בתקופת הקורונה? שמדובר על ביטוח נסיעות משודרג, כזה שמכיל בתוכו גם כיסויים הקשורים למגפת הקורונה באופן ספציפי. כך שאם חלילה תמצאו את עצמכם נדבקים בקורונה בזמן הטיול בחו"ל, חברת הביטוח תסייע לכם. חברת הביטוח אמורה לכסות אתכם ולאפשר לכם לסיים את הטיפול בטעם טוב. זה רלוונטי כאשר סוגרים ביטוח נסיעות דרום אמריקה או לכל מדינה אחרת בעולם.

האם ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן קורונה יעלה יותר?

עליכם להבין כי ביטוח נסיעות בתקופה הזאת הוא ביטוח נסיעות הרבה יותר מורחב. הסבירות להידבק בקורונה במהלך טיול ביעד כזה או אחר היא סבירות גבוהה. מן הסתם שתצטרכו לשלם יותר כאשר הביטוח מכסה אתכם בצורה כל כך טובה. אך תזכרו תמיד כי ההוצאה הזאת תהיה מאוד משתלמת במקרה שבו תצטרכו להפעיל את הביטוח. כך תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם פתאום מצליחים לחסוך באופן משמעותי בהוצאות השונות.

היכן סוגרים ביטוח נסיעות בתקופת הקורונה?

אתם לא צריכים ללכת לאיבוד בין חברות ביטוח שונות על מנת לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופה זו. ביטוח נסיעות דרום אמריקה או לכל יעד אחר ניתן לרכוש מכל חברת ביטוח. מרבית חברות הביטוח נכון להיום התאימו את עצמן למגפה הנוכחית. המשמעות היא שהן מציעות ביטוח נסיעות שכולל בתוכו גם את הנושא של הקורונה. כמובן שלכל חברת ביטוח יש את התנאים שלה כאשר מדובר על ביטוח נסיעות. מוטב כי הביטוח יהיה כזה שמתאים לכם כמו כפפה ליד.

פורסם על ידי