טיפים לשמירה על מכשיר האייפון שברשותכם

טיפים לשמירה על מכשיר האייפון שברשותכם

מכשיר האייפון ידוע כמכשיר מתקדם מאוד בעל יתרונות רבים. מדובר על המכשיר החכם הפופולארי ביותר בעולם. יחד עם זאת, כולם יודעים שרכישת מכשיר אייפון כרוכה בהשקעה כלכלית וככל שהמכשיר מדגם מתקדם יותר כך הוא יהיה יקר יותר. אם רכשתם מכשיר אייפון והשקעתם על כך את מטב כספיכם, חשוב שתדעו שעליכם לעשות את כל מה שניתן בכדי לשמור על המכשיר. במאמר הבא תקבלו טיפים חשובים לשמירה על מכשיר אייפון.

כיצד תשמרו על מכשיר האייפון שלכם בצורה הטובה ביותר?

ראשית כל, הקפידו לרכוש אביזרים שמטרתם היא לשמור על מכשיר האייפון שלכם. שוק האביזרים עבור מכשירי אייפון הינו גדול מאוד וניתן למצוא מגוון רחב של אביזרים שמטרתם היא לשדרג את חווית השימוש במכשיר וכן לשמור עליו. כך לדוגמא: מגני מסך מספקים הגנה מפני שריטות או שברים במסך. מכיוון ששריטות או שבר במסך ידרשו מכם  לרוב להחליף את המסך, דבר שיהיה כרוך בהשקעה כלכלית רצינית, כדאי לבחור במגן איכותי, שיספק את ההגנה הגבוהה ביותר למסך.

גם כיסוי מגן מהווה אביזר חשוב ויעיל מאוד  לצורך שמירה והגנה על המכשיר שלכם. הקפידו לבחור כיסוי מגן איכותי. כיסוי מגן של Otterbox ידוע ככיסוי איכותי מאוד, העשוי מחומר גלם עמיד וחזק. הכיסוי המדובר מספק את ההגנה הטובה ביותר לכל מכשיר אייפון. יש להתאים כמובן את סוג כיסוי המגן בהתאם לסוג מכשיר האייפון שיש לכם.

הגנה מפני התחממות

חשוב לדעת כי יש לפעול בצורה זהירה מאוד עם המטען של המכשיר. אחת הסכנות המשמעותיות ביותר היא התפוצצות של המטען ובכדי לצמצם את הסכנה המדוברת יש לרכוש מטענים מקוריים של היצרנית. כמו כן, אין לענות לשיחות כאשר מכשיר האייפון מחובר לשקע הטעינה וכן, אסור לישון כאשר המכשיר מוטען בשקע סמוך. מעבר לכך, חשוב מאוד שלא להשאיר את המכשיר במקום חם לרבות שעות ארוכות בתוך רכב סגור ביום חם.

התרחקות מכל מקום שבו יכול המכשיר להיפגע

חשוב לזכור כי מכשירי האייפון הם אמנם מכשירים חכמים מתקדמים מאוד, אך בסופו של דבר הם עדיין מכשירים חשמליים אשר יכולים להיהרס לחלוטין במגע עם מים ועל כן, לא כדאי שתיקחו אתכם את האייפון למקלחת או לחדר השירותים. אם החלטתם להכניס את המכשיר אתכם לחדר האמבטיה כאשר אתם מתקלחים, חשוב מאוד שתרכשו מראש תיק עמיד למים ותאחסנו בו את המכשיר. אם אין לכם תיק שכזה, אחסנו את המכשיר בשקית. העיקר שלא תשאירו אותו חשוף למים או לחות שכן, הוא יכול להתקלקל.

שימוש באפליקציות

דבר נוסף שיכול לסייע לכם בהגנה על המכשיר שלכם ממקרים של גניבות הוא: התקנת אפליקציות. מכיוון שמכשירי אייפון הם מכשירים יקרים, הם גם מהווים מטרה מאוד מבוקשת של גנבים. כדאי להתקין אפליקציות שונות שמטרתן היא לאתר את המיקום של מכשיר שאבד או נגנב גם אם שירותי המיקום שלו לא מופעלים. כמו כן, ישנן אפליקציות אשר יכולות לסייע לכל אדם למצוא את המכשיר במקרה ואיננו מוצא אותו בביתו על ידי השמעת צליל. הצליל מושמע גם אם המכשיר מופעל על מצב רטט.

 

 

פורסם על ידי