טיפים לרכישת רהיטים שלא יהרסו לך את הכיס אך ישדרגו את מראה הבית

טיפים לרכישת רהיטים שלא יהרסו לך את הכיס אך ישדרגו את מראה הבית

היום כבר לא צריך לקחת משכנתא רק כדי לעצב את הבית. קיימות אלטרנטיבות זולות ומסוגננות, שיעזרו לכם לשדרג משמעותית את סביבת המגורים מבלי להתפשר על סטנדרטים של איכות ועמידות לאורך זמן.
מומלץ להכיר את כל האלטרנטיבות שעומדות לרשותכם על מנת לבחור נכון ולהבין יותר על מה לשים דגש בבחירת רהיט, כיצד ליצור התאמה מנצחת בין פריטים להשגת האווירה המבוקשת והכל מבלי לחרוג מהתקציב הנתון.

לפניכם טיפים לרכישת רהיטים במחירים נוחים ותכנון הקונספט והמרחב עם הרהיטים החדשים.

לחפש במקומות הנכונים – רכישה און ליין ומציאות

קנייה באינטרנט יכולה להוות אלטרנטיבה נהדרת למי שמחפש רהיטים בעלות אטרקטיבית. הסיבה לכך שהמחירים באון ליין לפעמים טובים יותר היא שיש חנויות, שמחזיקות ממילא מלאי בחנות הפיזית ואחרות נטולות אולמות תצוגה. באמצעות חיסכון זה, מתאפשר להן להציע ריהוט זול יותר.
בכל מקרה, באינטרנט תוכלו למצוא במהירות קטגוריות של מציאונים או אאוטלטים של רהיטים, עודפי ייצור, ריהוט מתצוגה או פשוט קולקציות ריהוט משנים קודמות.

התזמון קובע – אל תפספסו מבצעים מיוחדים

זכרו שהטיימינג משחק תפקיד חשוב ואם אתם מבצעים רכישה לקראת חגים, בין אם אלה חגי תשרי או בלאק פריידי, הרי שבתקופות אלה תוכלו ליהנות מהיצע של רהיטים בהנחות משמעותיות. התייחסו גם למבצעים כמו קנה – קבל. כלומר, ברכישת ריהוט מסוים, ניתן ליהנות מהטבה משמעותית או מקבלת פריט עיצובי משלים במחיר שאסור לפספס. לדוגמא – ברכישת ספה תקבלו שולחן סלון במחיר מבצע או ברכישת מיטה תיהנו ממזרן בריאותי במחיר משתלם.

התוספת שתופסת – איך לשלוט בטווח המחיר

קיימים בדים רבים עמידים להפליא ובעלי מראה מרשים, שמציעים תחזוקה פשוטה ועולים פחות מהמקור. למשל, ספות מבד דמוי עור שנראות ממש כמו עור ובעלות עמידות גבוהה ללכלוך ושריטות כולל מגע נעים או כריות במילוי הולופיל, שמתאימות לגב וניתן למלא אותן בעת הצורך שוב ושוב.

שימו לב שאפשר במקרים רבים לבחור גם את בד הריפוד וכך לשלוט בטווח המחירים המבוקש.

דהיינו: לרכוש את אותה ספה במחיר שהוא פונקציה של סוג הבד ולא של הדגם עצמו. העיצוב יהיה אותו עיצוב והבד לפי יכולתכם.
אותו עיקרון תקף גם לגבי סוג הרגליים (למשל רגליים מפלסטיק כתחליף לרגלי ניקל המונע שחיקה) וסוג השלדה (עץ מלא או לא), תוספת של מסילות לטריקה שקטה או ריהוט באפקט מאט או מבריק (מזנונים מבריקים יעלו יותר מגימור מאט בדגמים מסוימים).
חשבו את התוספות והחליטו אילו תוספות משתלמות. שימו לב גם לתוספת שכרוכה בהובלה למרחק ועשויה להיות יקרה יותר. במקרים רבים, ניתן להזמין און ליין ולהגיע פיזית לאסוף את הרהיט המבוקש.
כלומר, אתם משריינים מבעוד מועד מחיר שווה ונהנים ממנו גם אם בסוף הגעתם לאסוף אותו מהחנות עצמה ולא הזמנתם אותו במשלוח עד הבית. כנ"ל לגבי הזמנת רהיט והרכבה עצמית.

קל לתחזוקה – עמיד למשך זמן

נושא התחזוקה בעל השפעה על העלות הכוללת. יתכן שהפריט עצמו אינו יקר, אבל לאורך זמן תצטרכו להשקיע בו כסף רב על מנת לשמור עליו מעוצב ויפה.
אם תרכשו מראש רהיט דמוי עור או מבד קל לניקוי ממנו ניתן להסיר בקלות יחסית כתמים, שאינו נשרט או מתפורר, הרי שהוא ילווה אתכם למשך זמן רב ולא יתבע מכם הוצאות נוספות על תחזוקה. העדיפו גם רהיטים קלים לפירוק, כך שאם תעברו דירה תוכלו בקלות להעביר אותם אתכם, לפרק ולהרכיב בחזרה.

נפלאות התכליתיות – שני רהיטים באחד

חיפשתם ספה שהיא גם מיטה או מחפשים פתרונות אחסון ורוצים לחסוך? אפשר מראש לרכוש רהיט רב תכליתי שהוא למעשה שני פריטים במחיר אחד. למשל, ספה שהופכת למיטה בעת הצורך או ספה עם ארגז אחסון. אם ההתאמה האישית של הפריט חשובה לכם, תוכלו להשיג גם פינות ישיבה מודולאריות עם מושבים מתכווננים, הדומים נשלפים וכך לחסוך על תוספות שונות, כריות וכדומה.
אופציות נוספות הן לרכוש מראש ספה תלת מושבית או ספה עם שזלונג או ספה ארוכה יותר, כדי שלא תצטרכו להוסיף לסלון ספה נוספת או כורסאות.

בבחירתכם התייחסו למבנה הסלון (מרובע, מלבני), למידות החלל כדי שהספה לא תחסום את המרחב ותתאים לצורניות (למשל, ספה פינתית לניצול פינה בחדר) וכן לסגנון של מערכת הישיבה (צבע בהיר ובד עדין ליצירת מראה אוורירי יותר).

מראה על זמני בטוויסט עדכני

אין ספק שהתאמת הבית כל פעם מחדש לטרנדים העכשוויים עשויה לייקר באופן משמעותי את תהליך העיצוב. מומלץ ללכת על סגנון קלאסי שצולח את מבחן הזמן.
למשל, מערכת ישיבה בקווים נקיים וישרים בסגנון מינימליסטי ובגוונים בהירים שמתאימה לכל דירה ובית בלי קשר להלך התקופה או מערכת ישיבה בקווים מעוגלים זורמים במראה עשיר למי שמחפש לשדר מראה יוקרתי ומרשים ועם זאת הרמוני. כלומר, מערכת ישיבה המתמזגת בהרמוניה עם העיצוב הכולל.
זכרו שפריטים מאסיביים כמו ספות, כורסאות, מיטות, פינות אוכל ומזנונים מכתיבים את הטון העיצובי בבית וברגע שיש החלטה לגבי העיצוב שלהם – קל יותר לקשט ולאבזר את הבית בפריטים קטנים. שווה להשקיע ברהיטים הדומיננטיים שהם מרכז הבית והחדרים ורק לאחר מכן, אם גבולות התקציב מאפשרים זאת, להוסיף נגיעות עיצוביות משלימות.

עיצוב בית נבון מתחיל בבחירה במקום בו קונים, סקירה של ההיצע וחיפוש אחר האלטרנטיבות האיכותיות והמסוגננות שישמרו על מראה עדכני ונקי לאורך זמן.

באדיבות אתר טוב תודה
רעיון נוסף לשדרוג מראה הבית – ביצוע ריצוף דמוי פרקט בבית

פורסם על ידי