טיפים: כך נעבור את פורים בשלום

טיפים: כך נעבור את פורים בשלום

הבעלים של מותג התחפושות הבינלאומי LOLA, אסתר לזר, הכינה עבורנו 11 טיפים לקראת פורים, שמגיע אלינו בעוד שבועיים. "פורים הוא החג השמח בשנה, אך עם כל ההתלהבות והחגיגות צריך גם לשמור על בטיחות הילדים שלנו", היא אומרת. ואלה הטיפים שלה:

  1. הדבר הראשון שאתם צריכים לבדוק כשאתם קונים תחפושת הוא – האם יש לה אישור ממכון התקנים. חשוב מאוד להקפיד לקנות תחפושות שעברו בדיקה של מכון התקנים הישראלי, לכן חשוב וכדאי לרכוש את התחפושת ברשתות גדולות ומוכרות.
  2. הימנעו מקניית תחפושת המכילה חומרים דליקים כגון נוצות, צמר גפן וכו'.
  3. שימו לב שאין בתחפושת שרוכים או חוטים שעלולים להיכרך סביב הצוואר של הילד.
  4. ודאו שבתחפושת אין כפתורים או חרוזים קטנים שעלולים להוות סכנה לבליעה.
  5. כדאי לקנות תחפושת שהיא לא מסורבלת מדי, כזו שהילד יכול לפשוט וללבוש בקלות ולא תקשה עליו ללכת לשירותים.
  6. אל תשכחו שחג הפורים תמיד מגיע אלינו בעונה קרה, ולכן חשוב לרכוש תחפושת שניתן ללבוש מתחת לבגדים חמים כגון גופיות ארוכות, גרביונים, טייצים וכו'.
  7. אם החלטתם להוסיף גם פאה – הקפידו לקנות פאה קצרה ובכך תימנעו מאי נוחות של הילד או אפשרות שהיא תיתפס בחפצים חדים.
  8. על מנת שהתחפושת תהיה נוחה, ודאו שאתם רוכשים אותה במידה הנכונה שתתאים למידותיו של הילד.
  9. שימו לב שהריץ'-רץ' תקין וניתן לפתוח ולסגור אותו בלי בעיה.
  10. מסיכה צוהלת ושמחה היא מסיכה שיש לה פתחי אוורור במקומות הנכונים ושהראייה של הילד לא מוגבלת. כמו כן בדקו שהיא לא צמודה מדי לפנים ועלולה לחנוק את הילד.
  11. בבוקר לפני בית הספר/ הגן מגיע שלב האיפור – אנא בדקו את האיפור שאתם מורחים על פרצופי הילדים וודאו שהוא אינו מכיל חומרים רעילים.

מותג LOLA מתמחה בעיצוב וייצור תחפושות לתינוקות, ילדים, בני נוער, נשים וגברים בעלות אישור מכון התקנים. המותג משווק בארץ ברשתות מובילות, כמו כפר השעשועים, ילדים ודרקונים, הפיראט האדום, עידן 2000, להיט בראש, מאמא יוקרו ועוד. קולקציית התחפושות כוללת מאות דמויות של גיבורי על, כוכבים ודמויות שונות.

 

פורסם על ידי