טוען רבני – המייצג שלך בבית הדין הרבני

טוען רבני – המייצג שלך בבית הדין הרבני

טוען רבני הנו אדם שקיבל את הסמכתו ורישיונו מטעם בית הדין הרבני ובסמכותו לייצג אתכם בעת פנייתכם לבתי הדין הרבניים. שוקלים לפנות לבית הדין הרבני מכל סיבה שהיא? אנו ממליצים לעשות זאת לצידו של הטוען הרבני.

מומחיותו של הטוען הרבני באה לידי ביטוי בדין העברי, ההלכה ובכל הנוגע לסוגיות המשפט וסדרי הדין על פיהם דנים בבית הדין הרבני.

לאור הגידול בביקוש והצורך הניכר במייצגים אשר בקיאים ויודעים לעומק את הדין העברי, התקבלה החלטה על כך שיש להכשיר באופן ייחודי מייצגים טוענים רבניים שיוכלו להופיע ולטעון בפניו של בית הדין.

מתלבטים בין עורך דין לבין טוען רבני?

עורכי דין בישראל מקבלים את רישיונם לאחר שלמדו את הדין האזרחי מבלי שלמדו את הדין העברי שעל פיו דנים בבית הדין הרבני. בנוסף לכך, עורכי הדין אינם מכירים לעומק את כלל הזכויות ההלכתיות המגיעות לכל אחד ואחת מכם.

לעיתים קרובות, עורכי הדין פונים אל טוענים רבניים במטרה שינסחו ויכינו עבורם כתבי טענות וכן גם סיכומים מקצועיים. בהתאם לכך, הטוען הרבני ידע כיצד לסייע לכם ולהכווין אתכם בצורה הנבונה ביותר לטובת הצלחתכם בתהליך.

יתרונות הייצוג לצידו של הטוען הרבני

  • בתי הדין הרבניים פוסקים על פי המשפט העברי וכן ההלכה היהודית.
  • טוען רבני מוסמך יודע היטב את כלל המונחים ההלכתיים ועל כן יש לו יתרון מובהק בעת ייצוגכם בפניו של בית הדין הרבני.
  • בסמכותו של הטוען הרבני לייצג אתכם במגוון רחב של נושאים כמו למשל: תביעת גירושין, תביעת משמורת, תביעת כתובה, תביעת מזונות וכן גם תביעת שלום בית.
  • הטוען הרבני בקיא בדין העברי, המונחים ההלכתיים וסדרי הדין על פיהם דנים בבית הדין הרבני.

לסיכום

הטוען רבני ידע כיצד להדריך אתכם בצורה הטובה ביותר עם קבלת ההחלטה לפנות לבית הדין, הבנת התהליך עמו יהיה עליכם להתמודד בעתיד, בעת הגשת התביעה וכן גם לאחריה.

הרב יהודה אבלס הנו טוען רבני מוסמך, בעל ניסיון רב וידע מקיף אודות הדין העברי, ההלכה, סדרי הדין והליכי המשפט בהם דנים בין כותלי בתי הדין הרבניים. ילווה אתכם לאורך כל הדרך תוך מתן ייעוץ אישי, אכפתיות ומסירות מלאה.

ניצבים בפני בתי הדין הרבני? נותרו לכם שאלות שלא קיבלתם עליהן מענה? הנכם מוזמנים לפנות ליהודה אבלס אשר ידאג כי תקבלו את כל הזכויות המגיעות לכם בבית הדין.

פורסם על ידי