טבעות אירוסין עשויות זהב לבן

טבעות אירוסין עשויות זהב לבן

אם שמעתם על זהב לבן בתכשיטים או טבעות אירוסין ולא הבנתם איך הוא נראה או שעניין אתכם לדעת איך נוצר צבעו. במאמר זה תוכלו להבין מהו הזהב הלבן ואיך הוא משתלב נהדר בטבעות אירוסין.

טבעות אירוסין מזהב לבן

טבעות אירוסין אשר עשויות זהב לבן הן טבעות מרהיבות ביופיין. הגוון של זהב לבן הוא למעשה גוון כסוף אשר משתלב היטב עם יהלומים. טבעות אירוסין אשר עשויות זהב לבן ומשובצות ביהלומים יוצרות אחידות בצבע הטבעת והבלטה שלה ושל עיצובה. לרוב אלו טבעות שיהיו נוצצות יותר מטבעות בגווני זהב אחרים. את הגוון הכסוף לא כל אישה אוהבת ולכן חשוב מאוד לבדוק שזה אכן צבע שבחירת ליבכם מחבבת. המראה של טבעות אירוסין זהב לבן הוא שונה מאוד מטבעות בזהב צהוב ונשים רבות פחות אוהבות לשלב בין תכשיטים בגוון זה לגוון הצהוב.

איך מייצרים זהב לבן

לזהב מספר גוונים וניתן לראות אותו בגווני צהוב, לבן ואדום. הגוון הלבן כסוף נוצר משילוב מתכות, זהו תהליך אשר נקרא סגסוגת. את הסגסוגת יוצרים על מנת ליצור גוונים חדשים ועל מנת לאזן את הרכות של מתכת הזהב. כדי ליצור את מתכת הזהב הלבן על מעצב התכשיטים לערבב אותה עם מתכות כמו ניקל, אבץ או פלדיון אשר מקנות לזהב את צבעו הלבן כסוף. בסיום הכנת הטבעת, יצפה אותה המעצב בשכבת רודיון אשר תיתן לה ברק מיוחד ותלבין אותה יותר, כך לא ניתן להתבלבל בין זהב לבן לכסף אשר יש נטייה להתבלבל ביניהם ולא לזהות את ההבדל. אך קיים בין סוגי מתכות אלו הבדל עצום. טבעות אירוסין מכסף לרוב משחירות וטבעות זהב כמו גם זהב לבן לא מחלידות וגם לא משחירות וזה אחד .

מה ההבדל במחיר של טבעות אירוסין מזהב לבן לטבעות עשויות זהב צהוב?

למעשה צבע הטבעת אינו קובע את מחירה, לכן גם טבעות אירוסין זהב צהוב וגם טבעות אירוסין זהב לבן יכולות לעלות באותו המחיר. מה שיקבע את המחיר הוא משקל הזהב וסוג היהלום. כמו כן לאחוזי הזהב בטבעת יש גם מחיר וככל שקראט הזהב טהור יותר כך היא תעלה יותר. גם טבעות אירוסין זהב לבן וגם טבעות אירוסין זהב צהוב מתחילות ממחיר של 2000 ש"ח ויכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים. מחיר זול של טבעות אירוסין לא מוריד מיופיין ולכן חשוב לדעת שלא חייב להשקיע הון תועפות על טבעת אירוסין.

פורסם על ידי